91436
رحیم‌پور: پرسپولیس تا قبل از اخراج سرلک خوب بازی کرد/ میانگین سنی بازیکنان لیگ‌برتر ۲۷ تا ۳۳ سال است
31 شهريور 1402 13:58
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: میانگین سنی بالای بازیکنان در تیم‌های لیگ‌ برتر تاثیر مستقیم روی بالا رفتن سن ملی‌پوشان دارد.

روزنامه گل

سیامک رحیم‌پور درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل النصر در اولین هفته لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: تمام ارکان باشگاه پرسپولیس و هم فدراسیون فوتبال با بضاعتی که داشتند تمام تلاش خودشان را انجام دادند تا بتوانند میزبانی آبرومندانه‌ای انجتم دهند. بازی تیم فوتبال پرسپولیس تا قبل از اخراج میلاد سرلک تیم خوب بود، اما تیم با یک یار کمتر مشکلات تاکتیکی‌اش زیادتر شد.

وی افزود: اعتقاد دارم پرسپولیس در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روند خوب خودش را پیدا می‌کند، چون همیشه نشان داده که در تورنمنت‌ها بازی به بازی بهتر می‌شود.

*میانگین سنی بالای بازیکنان لیگ‌باعث افزایش مصدومیت‌ها می‌شود

کارشناس فوتبال در مورد کیفیت این فصل مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که در تیم‌های لیگ برتر کشورمان وجود دارد و در نتیجه مستقیما روی تیم ملی سرایت می‌کند، میانگین سنی بالای بازیکنان در تیم‌هاست. در ۴ هفته‌ای که مسابقات لیگ برتر برگزار شد، میانگین سنی بازیکنان که در ترکیب تیم‌ها وارد زمین شدند ۲۷ تا ۳۳ سال است. حقیقت این است وقتی میانگین سنی بالا برود و در زمان فشرده شدن مسابقات باعث مصدومیت بازیکنان خواهد شد.

وی ادامه داد: در کشور‌های پیشرفته ابزار حفظ بازیکنان را در شرایط فشرده دارند، اما در فوتبال ایران این تجهیزات به روز را نداریم و بسیار عقب‌ هستیم‌.

*بازی با النصر نشان داد از نظر چمن و زیرساخت کجای کار هستیم

رحیم‌پور در خصوص بزرگترین مشکل فوتبال ایران خاطرنشان کرد: کیفیت زمین‌های چمن ورزشگاه‌ها ما نیز استاندارد لازم را ندارد و دیدار پرسپولیس و النصر در لیگ قهرمانان آسیا نشان داد که در چه وضعیتی قرار داریم. مشکل عدم چمن مناسب در ورزشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران به خاطر این است که تمامی هزینه‌ها را در یک سبد قرار داده و برای بازسازی چمن ورزشگاه بودجه‌ای در نظر گرفته نمی‌شود.

#پرسپولیس #النصر عربستان #لیگ قهرمانان آسیا
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها