من هم معتقدم که پرسپولیس در تهران به النصر نمی‌بازد
91341
پیوس: شاگردان یحیی تحت تاثیر رونالدو قرار نمی گیرند
28 شهريور 1402 11:06
آرش جعفری - آقای گل ملی پوش سابق پرسپولیس  می گوید شاگردان یحیی گل محمدی همیشه در روزهای سخت بهترین بازی خود را انجام داده اند و مطمنا در بازی ا النصر هم روز خوب پرسپولیس را شاهد خواهیم بود.

روزنامه گل

آرش جعفری - آقای گل ملی پوش سابق پرسپولیس می گوید شاگردان یحیی گل محمدی همیشه در روزهای سخت بهترین بازی خود را انجام داده اند و مطمنا در بازی ا النصر هم روز خوب پرسپولیس را شاهد خواهیم بود.

فرشاد پیوس درخصوص بازی امروز پرسپولیس و النصر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: همیشه شروع یک تورنمنت سخت است خصوصا اینکه دوتیم بزرگ در بازی اول با هم روبه رو شوند. پرسپولیس در خانه به دنبال پیروزی است و هم اینکه النصر نمی خواهد دست خالی از تهران برود. برای همین مطمن باشدی این دیار برای هیچ یک از دوتیم راحت نخواهد بود. هرچقدر تیم النصر به ستاره هایش وابسته است و خصوا رونالدو و مانه اما در مقابل پرسپولیس یک تیم است و درواقع همه تیم باهم یک ستاره را تشکیل می دهند. من عقیده دارم فوتبال یک بازی تیم تیمی است و به یک نفر وابسته نیست هرچند که ستاره ها تاثیر گذار هستند و متقابلا بازیکنی مثل رونالدو تاثیر گذاراست اما او به تنهایی نمی تواند نتیجه بازی را عوض کند. النصر به غیر از او 10 بازیکن دیگر هم دارد و باید یک تیم یک دست باشند تا راحت برنده شوند. اما درمقابل پرسپولیس خیلی تیم تر است چرا که این بازیکنان چند سال است در کنار هم دارند بازی می کنند و بسیار هماهنگ هستند به خوبی یکدیگر را در زمین پیدا می کند. برای همین با توجه به اینکه پرسپولیس در خانه بازی می کند می تواند شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشد.

فرشاد پیوس درخصوص اینکه نتیجه این بازی را با بیرانوند و بدون بیرانوند چگونه پیش بینی می کند و اینکه بازهم امیدوار است که پرسپولیس بدون بیرانوند نتیجه خوب بگیرد، گفت: ببینید من عقیده دارم پرسپولیس در هر صورت و هر اتفاقی که رخ دهد مقابل النصر تیم دست و پا بسته ای نیست و اگر قرار است تیمی در زمین به مشکل بخورد این النصر است که مقابل پرسپولیس به مشکل خواهد خورد. اما درمورد بیرانوند و حضورش در بازی باید بگویم همه می دانیم که بیرانوند یک بازیکن تاثیر گذار است. گلر خوب در هر تیم 50 درصد تیم است و بیرانوند هم از این قضیه مثتثنی نیست. مطمنا اگر باشد تیم با خاطری آسوده تر بازی می کند و مدافعان روز راحت تری را سپری می کنند. البته این آرامش به هواداران هم بر می گردد. اما اگر هم نبود نباید با حرف هایمان باعث ازبین رفتن روحیه و انگیزه گلر دوم و جوان تیم بشویم. باید به او روحیه و انگیزه بدهیم و مطمنا او هم می تواند روز خوبی را سپری کند. بالاخره گلر خوبی بوده که به پرسپولیس آمده است.

فرشاد آقای گل در ادامه در مورد مهاجم تازه خریداری شده پرسپولیس و آمار ضعیفی که دارد گفت: طی این سال ها به غیر از جذب لوکادیا که اوهم نیمه کاره تیم را رها کرد و رفت در خرید مهاجم خوب عمل نکردیم. من هم مثل شما در اخبار خواندم که طی یکی دوسال گذشته آمار خوبی نداشته و حتی فصل گذشته در قطر گل نزده است . حتی من شنیده ام او بسیار پرنوسان بوده یک سال خوب بازی کرده و سال بعدش چنگی به دل نزده برای همین نمی شود درباره او خیلی محکم و دقیق صحبت کرد. متاسفانه مهاجم خارجی ارزان قیمت مثل هندوانه دربسته می مانند باید امیدوار باشیم امسال در پرسپولیس سال خوبش باشد و بتواندزبا گلزنی به پرسپولیس کمک کند. بگذارید چند بازی از او ببینیم بعد با قاطعیت درباره او صحیت کنیم.

فرشاد پیوس در ادامه در مورد اینکه این روز ها اینقدر که به رونالدو اهمیت داده شده و در کانون توجه بوده به تیم النصر پرداخته نشده و اینکه آیا او امروز مرد همه کار النصر خواهدبود و سرنوشت بازی را عوض می کند یا خیر گفت: ببینید رونالدو بازیکن بسیار بزرگی است. او در تیم های مثل منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس بازی کرده است در جام جهانی درخشیده است و مطمنا در هر تیمی بوده تاثیر گذار بوده است اما نباید تمام تمرکز ما بر روی او باشد. رونالدو در تیم های که بازی کرده ریشه دار بودند و بدون رونالدو هم در اروپا و جهان افتخارات زیادی کسب کردند و به قول معروف تیم بودند و بر اساس کار تیمی موفق بودند اما این تیم النصر، که مثل رئال و منچستر آن قدر بزرگ نیست. آن ها حالا با سرمایه گذاری می خواهند سری در سر ها در بیاورد. النصر تیم خوبی است اما نه تیمی که نشود آن را شکست داد . مادر بازی امروز نباید فقط به رونالدو فکر کنیم باید به کل تیم انصر هم فکر کنیم و برای تک تک آن ها برنامه داشته باشیم که مطمنا یحیی گل محمدی هم همینطور فکر می کند. . من به شما قول میدهم رونالدو مقابل پرسپولیس به خوبی مهار خواهد شد. وقتی او بیش از اندازه در کانون توجه باشد نمی تواند خوب کار کند ونیز پرسپولیسی ها به خوبی می دانند بازی او را چگونه خراب کنند تا دیده نشود. مطمنا وقتی او به هم بریزد النصر هم به هم می ریزد و پرسپولیس به خوبی می تواند به این تیم ضربه بزند. این را هم اضافه کنم همانطور که گفتم النصر فقط رونالدو نیست آن ها مانه و چند بازیکن خوب دیگر هم دارند و باید حواس بازیکنان به آن ها هم باشد که مطمنا کادر فنی برای تیم النصر برنامه خوبی خواهد داشت تا در تهران نتیجه نگیرند.

فرشاد پیوس درباره شهاب زاهدی و خط حمله پرسپولیس گفت: خب مطمنا شهاب امروز در خط حمله تنها نخواهد بود . بازیکنانی مثل عمری یا وحید امیری و حتی ترابی به او کمک می کنند برای همین با توجه به تجربه ای که او از بازی در اروپا دارد من فکر میکنم او با کمی تمرکز بتواند بازی خوبی انجام دهد و حتی اولین گل خود را برای پرسپولیس در این بازی مهم به ثمر برساند.

#پیج رسمی روزنامه گل #آرش جعفری #پرسپولیس #یحیی گل محمدی #النصر
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها