91319
کاسترو: النصر و پرسپولیس قوی‌ترین تیم‌های گروه هستند
27 شهريور 1402 19:47
سرمربی تیم النصر عربستان گفت: پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است که فردا با آنها بازی داریم و ما 2 تیم قوی‌ترین تیم‌های گروه هستیم.

روزنامه گل

کاسترو سرمربی پرتغالی تیم النصر عربستان، در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: این اولین بازی ما در مسابقات آسیاست که قطعا بازی راحتی نیست. پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است که فردا با آنها بازی داریم و ما 2 تیم قوی‌ترین تیم‌های گروه هستیم.

سرمربی النصر درخصوص اینکه تصور نمی‌کند، اگر پرسپولیس بتواند رونالدو را مهار کند النصر خلع سلاح خواهد شد،گفت:‌ همه می دانند رونالدو بازیکن بسیار بزرگی است و در مسابقات اخیر تاثیر مستقیم روی امتیازهای تیم داشته و گل های زیادی زده است. همچنین در بازی‌های اخیر عملکرد خیلی خوبی داشته و قطعا فردا هم خیلی آماده است تا به تعداد گل‌هایش اضافه کرده و بهترین عملکرد را داشته باشد. از این دید نگاه می‌کنیم‌.

کاسترو در خصوص لیست بازیکنان خارجی تیمش ادامه داد: ما ۱۲ بازیکن خارجی برای این بازی داریم اما تیم ما کمی خسته است. فشار بازی‌های ما زیاد است. ۷ خارجی با خودمان به تهران آوردیم تا اگر کسی مصدوم شد از نفرات دیگر استفاده کنیم. با این همه هنوز لیست بازیکنان خارجی ما برای بازی فردا مشخص نیست.

#النصر عربستان #لیگ قهرمانان آسیا #پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها