استقلال تقویت شده با اضافه شدن 3 بازیکن
91287
از بازگشت آرمین و آماده شدن مهری تا حضور گوستاوو
27 شهريور 1402 10:09
پرونده خرید هافبک بازیساز دست کم تا نیم فصل بسته شده است و استقلال و جواد نکونام فعلا باید با داشته هایش لیگ برتر را ادامه دهد.

روزنامه گل

پرونده خرید هافبک بازیساز دست کم تا نیم فصل بسته شده است و استقلال و جواد نکونام فعلا باید با داشته هایش لیگ برتر را ادامه دهد. آرش رضاوند و سعید مهری و مهدی مهدی مور تنها مهره های تخصصی این تیم برای بازی در هافبک میانی هستند و نکونام باید با همین نفرات بازی را برای استقلال دربیاورد. تا اینجا مهدی پور دست کم روی ضربات ایستگاهی امیدوار کننده ظاهر شده است و رضاوند هم انتظار می رود مانند دوران کوتاه حضورش در فولاد و همچنین فصل گذشته بالاترین سطح از آمادگی را به نمایش بگذارد. احتمالا سعید مهری هم با توجه به تعطیلات طولانی لیگ این روزها به میزان مناسبی از آمادگی رسیده باشد و بتواند برای استقلال به میدان برود. از طرف دیگر آرمین سهرابیان هم تا اولین بازی استقلال به مرز آمادگی می رسد و اضافه خواهد شد تا خط دفاعی استقلال استحکام بیشتری به خود بگیرد. با اضافه شدن این دو نفر و همچنین حضور گوستاوو بلانکو به نوعی استقلال در هر سه خطوط دفاع و هافبک و حمله نسبت به 4 بازی قبلی تقویت شده است.

باید دید استقلال و نکونام از این تعطیلات چطور استفاده کرده اند و سایر نفرات با آمادگی بیشتر در ادامه فصل حاضر خواهند شد یا آبی ها برای کم و کاستی های پیش فصل به زمان بیشتری نیاز دارند!

#پیج رسمی روزنامه گل #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها