نبرد دارا و ندار و آنچه گل‌محمدی باید ثابت کند
91284
نوبت یحیی!
27 شهريور 1402 10:01
همین یک هفته پیش بود که بهروز رهبری‌فرد در اظهارنظری غیرمنصفانه مدعی شد «گل‌محمدی هنوز دارد نان برانکو را می‌خورد.» 

روزنامه گل

دکتر مصطفی قدم خیر - همین یک هفته پیش بود که بهروز رهبری‌فرد در اظهارنظری غیرمنصفانه مدعی شد «گل‌محمدی هنوز دارد نان برانکو را می‌خورد.» حرفش بی‌ربط بود و خیلی‌ها علیه‌اش موضع گرفتند. گویا حب و بغض شخصی باعث شده دستاوردهای این سالیان یحیی چندان به چشم امثال بهروز نیاید؛ موفقیت‌هایی مثل کسب چند قهرمانی لیگ، دبل فصل گذشته و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا. در هر صورت اسم برانکو در این سال‌ها چماقی بر سر یحیی بوده و منتقدان گاه و بیگاه از آن استفاده کرده‌اند. هرچند گل‌محمدی با نتایج خوبش تا حدی توانسته خودش را از زیر سایه مربی کروات بیرون بکشد. حالا اما او در موقعیتی قرار گرفته که می‌تواند یکی دیگر از شاهکارهای ایوانکوویچ را تکرار کند و نشان بدهد چیزی از او کم ندارد.

پرسپولیس در حالی از این هفته وارد فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد که مشکلات زیادی برای حضور موفق در این تورنمنت دارد. سرخپوشان در گروه بسیار دشواری گرفتار شده‌اند. همه دارند به النصر و فوج ستاره‌هایش نگاه می‌کنند، اما الدحیل و استقلال تاجیکستان را هم هرگز نباید نادیده گرفت. بدتر از همه این که صعود تیم‌های دوم از گروه قطعی نیست و واقعا سرخپوشان کار سختی برای پیشروی در آسیا دارند. همین بازی با النصر خودش کلی «مرثیه» است؛ جایی که نیروی انسانی قرمزها اصلا قابل مقایسه با یاران رونالدو و مانه و تالیسکا نیست. پرسپولیس در بازی اول از حمایت هوادارانش محروم است، بیرانوند در بهترین وضعیت ممکن نیست و مهاجم خارجی این تیم هم که بعد از کلی حرف و حدیث جذب شده، مورد تایید کادرفنی قرار نگرفته است.

این به معنای واقعی کلمه، نبرد دارا و ندار است، اما یحیی درست در همین نقطه باید نشان بدهد چیزی از برانکو کم ندارد. هرگز از یاد نخواهیم برد مربی کروات چطور در آن فصل مشهور، با وجود بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی، رقبای ریز و درشت را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت و تا فینال آسیا پیش رفت؛ بدون این که حتی یک کلمه غر بزند و از مشکلات تیمش گلایه کند. حالا هم نوبت شماست آقای گل‌محمدی! این گوی و این میدان؛ نشان بده «ترس» در وجود خودت و تیمت نیست و در هیچ شرایطی، قبل از مبارزه تسلیم نمی‌شوی. تیمت را جلوی ستارگان نصر طوری به زمین بفرست که تا سال‌ها در موردش با تحسین و ستایش حرف زده شود. نشان بده چیزی از برانکو کم نداری...

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها