اینجا پرسپولیس است و باید دو گلر بزرگ در تیم باشد
91193
عزیزیان: یحیی و درویش به یک اندازه مقصر هستند
24 شهريور 1402 17:05
آرش جعفری - دروازه بان ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد نبود بیرانوند در بازی با النصر درلیگ قهرمانان آسیا  لطمه بزرگی به لحاظ روحی روانی به تیم می زند .  

روزنامه گل

آرش جعفری - دروازه بان ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد نبود بیرانوند در بازی با النصر درلیگ قهرمانان آسیا لطمه بزرگی به لحاظ روحی روانی به تیم می زند .

سعید عزیزیان دروازه بان ملی پوش سابق پرسپولیس که از نبود بیرانوند در بازی با النصر بسیار نارحت بود درخصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس گفت: واقعا نمی دانم چه بگویم . چنین اشتباهی در سطح باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس بسیار بعید است . مگر می شود تیمی مثل پرسپولیس گلر ذخیره بزرگ نداشته باشد؟ زمانی که من در پرسپولیس مربی بودم 4 دروازه بان بزرگ و ملی پوش در پرسپولیس داشتیم. مهدی واعظی و حسن رودباریان دروازه بان های ملی پوش پرسپولیس بودند و در کنار این دونفر فرشید کریمی با تجربه و علیرضا حقیقی جوان را که گلر چهارم بود، داشتیم.

سعید عزیزیان در ادامه در خصوص اینکه اگر تیمی حداقل دو گلر بزرگ نداشته بادش در تورنمنت هایی مثل لیگ و بازیهای دوره ای به مشکل می خورد گفت: شما برای اینکه در یک تورنمنت و یا لیگ مدعی اصلی قهرمانی باشد و نیز از کورس قهرمانی عقب نمانید به دو گلر بسیار خوب احتیاج دارید. گلر خوب 50 درصد تیم است. شما اگر دو گگلر خوب داشته باشید برای مصدومیت یا محرومیت یک از این دونفر هیچ ترس و اضطرابی ندارید. هرکدام نبودند آن یکی هست.

سعید عزیزیان در ادامه در خصوص داشتن دوگلر بزرگ و مصائب نیمکت نشنی گفت: اینجا پرسپولیس است و شما باید دو گر هم سطح و بزرگ داشته باشید و در ادامه این سرمربی است که باید حاشیه را مدیریت کند و در ادامه او تصمیم می گیرد چه کسی درون دروازه بایستد و آن کسی هم بر روی نیمکت می نشیند اعتراض نکند.

عزیزیان در مورد اینکه امروز این حادثه پیش آمده و حالا مقصر چه کسی است گفت: به نظر من هم سرمربی تیم و هم مدیر عامل باشگاه مقصر هستند. یحیی گل محمدی باید زودتراز این ها از باشگاه می خواست که یک گلر دوم خوب بگیرند و باشگاه هم اگر می دید سرمربی اقدامی نکرده باید به او گلر پیشنهاد می دادند تا جذب کند. متاسفانه پرسپولیس فصل گذشته هم گلر دوم خوب نداشت و باید بگوییم شانس آورد که بیرانوند مصدوم نشد. به عقیده من احمد گوهری در حد و اندازه های پرسپولیس نبود. البته باید بگویم او گلر خوبی است و کما اینکه این فصل هم در آلومینیوم خوب کار کرده است اما به درد پرسپولیس نمی خورد. پرسپولیس گلر بزرگ می خواهد چون بازی کردن در این تیم با سایر تیم ها متفاوت است.

عزیزیان در ادامه درمورد نبودن بیرانوند در بازی با النصر گفت: متاسفانه تیم به خاطر نبودن بیرانوند از لحاظ روحی روانی لطمه می خورد. همه از بازیکن، تا مدیریت باشگاه و مربی و حتی هواداران از نداشتن یک گلر مطمن دلهره دارند و متاسفانه باید 90 دقیقه حرص بخورند. اگر الان تیم یک گلر دوم خوب داشت همه به راحتی این بازی حساس را می دیدند.امیدوارم تیم از نبود بیرانوند لطمه بدی نخورد.

سعید عزیزیان در ادامه در مورد گلر جوان پرسپولیس که قرار است مقابل النصر در لیگ قهرمانان به میدان برود آن هم در حالی که تاکنون در لیگ برتر خودمان حتی یک دقیقه بازی رسمی نداشته است گفت: کار برای این گلر جوان بسیار سخت است. امیدوارم او در این بازی سنگین قربانی نشود. متاسفانه اگر پرسپولیس با نتیجه بدی این بازی را واگذار کند او خیلی زود می سوزد و آینده اش خراب می شود. متاسفانه خط دفاع هم با بودن او روز دلهره آوری خواهد داشت چون خاطرشان از پشتشان جمع نیست و همین بر روی کار خط دفاع هم تاثیر منفی می گذارد.

عزیزیان در مورد اینکه باشگاه قرار بود، یک گلر زیر 23 ساله برزیلی بیاورد گفت: گلر زیر 23 سال برزیلی مشکل را حل نمی کند. من می گویم اینجا پرسپولیس است و شما به گلر دوم بزرگ احتیاج دارید. اگر گلر اول شما مثل بیرانوند نمره اش بیست است، باید گلر دومتان نمره اش 18 باشد. گلر زیر 23 سال برزیلی به درد پرسپولیس نمی خورد.

عزیزیان در ادامه در مورد نتیجه بازی النصر و اینکه پرسپولیس چقدر شانس پیروزی در این دیدار دارد گفت: پیش بینی این بازی با این شرایط خیلی سخت است. النصر تیم خیلی خوبی است که بازیکنان بزرگی دارد. اگر بیرانوند بود خیلی راحت تر می شد در مورد این بازی صحبت کرد چون همانطور که گفتم گلر 50 درصد تیم است اما حالا که او را نداریم وکار سخت است. النصر بازیکناین مثل رونالدو و مانه دارد که هر کدام در لحظه می توانند نتیجه بازی را عوض کنند. برای همین امیدوارم پرسپولیس بتواند در خانه نتیجه خوبی بگیرد.

عزیزیان در ادامه در مورد اینکه این بازی بدون تماشاچی است و این بیشتر به ضرر پرسپولیس است گفت: اول اینکه فوتبال بدون تماشاچی روح ندارد. متاسفانه در روزی که بیرانوند نیست حالا تماشاچی هم نداریم که به قولی قوز بالای قوزاست. تماشاچی موتور محرک تیم است و به بازیکن انگیزه می دهد و به قولی بازیکن را رو به جلو هول می دهد. اگر این بازی تماشاچی داشت کار برای النصر سخت می شد اما الان آن ها کار راحت تری دارند و زیر بار فشار و استرس نیستند. انشالله که پرسپولیس نتیجه خوبی در این دیدار بگیرد.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها