برخورد یحیی و باشگاه با مصدومیت گلرشان کاملا هوشمندانه بود
91096
عابدینی: با قاطعیت می‌گویم که بیرانوند به این بازی خواهد رسید!
21 شهريور 1402 10:48
نظرات مهندس امیر عابدینی در خصوص ورزش و به ویژه فوتبال همیشه خواندنی و کارشناسی شده بوده است.

روزنامه گل

محسن دولابی - نظرات مهندس امیر عابدینی در خصوص ورزش و به ویژه فوتبال همیشه خواندنی و کارشناسی شده بوده است.او که سالهای سال به عنوان یکی از مدیران ارشد ورزش کشور،خدمات شایسته ای را ارائه داده است،در گفتگو با گل،برای کیومرث هاشمی،وزیر پیشنهادی وزارت ورزش آرزوی موفقیت و ابراز امیدواری کرد تا هاشمی به عنوان وزیر ورزش از مجلس رای اعتماد بگیرد.با این مقدمه مصاحبه گل با مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس را در زیر می خوانید:

آقای عابدینی،پرسپولیس در حالی تا چندروز آینده باید میزبان النصر عربستان باشد که به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند غایب بزرگ این بازی است...

ببینید، اگرنظر من را بخواهید به شما با قاطعیت می گویم که آقای بیرانوند به این بازی خواهد رسید.من صحنه مصدومیت او دربازی با بلغارستان رادیدم.آسیب دیدگی او به حدی نبود که بخواهد یک دروازه بان را دچار مصدومیت طولانی مدت کند.بهرحال ایشان هم خیلی برای این بازی انگیزه دارد و مطمئن باشید به بازی با النصر می رسد....

پس خیال هواداران راحت باشد؟

کاملا.طرفداران خونگرم پرسپولیس هیچ گونه دغدغه ای را بابت غیبت بیرانوند نداشته باشند.باخیال راحت در انتظار یک بازی خوب از تیم محبوبشان باشند.

البته خبرهای ضد و نقیضی هم درباره مصدومیت طولانی مدت بیرانوند همچنان به گوش می رسد و این اخبار،باعث شده تا تردید هایی در این باره وجود داشته باشد.

خوشبختانه پرسپولیس دارای پزشکان ورزشی متخصص و کاربلدی است که می دانند شرایط بهبودی دروازه بان تیمشان را چگونه هدایت کنند.ضمن اینکه شما آرامش و خونسردی یحیی گل محمدی را دست کم نگیرید.او از حضور گلر تیمش خیلی مطمئن است که این آرامش را دارد.

سکوت مدیران پرسپولیس و سرمربی تیم هم در خصوص رسیدن یا نرسیدن بیرانوند کمی عجیب بود.اینطور نیست؟!

اصلا عجیب نبود.اتفاقا من می خواهم به شما بگویم که خیلی هم کارشان حرفه ای بود و به خوبی این موضوع را مدیریت کردند.به آنها تبریک می گویم و از آرامشی که به هواداران تزریق کردند تشکر می کنم.

پیش بینی تان از نتیجه بازی؟

قطعا نمی توانم پیش بینی کنم.فوتبال غیر قابل پیش بینی است.اما از صمیم قلب آرزوی موفقیت برای پرسپولیس دارم و امیدوارم بتوانند النصر را شکست دهند.

درباره عدم حضور تماشاگران در این بازی چه نظری دارید؟

خب قطعا ناراحت کننده است.بهرحال جای خالی آنها احساس خواهد شد و ای کاش هواداران می توانستند از نزدیک این بازی راببینند.

راستی بازی تیم ملی با بلغارستان رادیدید؟

بله.به عنوان یک بازی تدارکاتی بد نبود.اما امیدوارم در ادامه حریفان خوب و صاحب سبک تری برای حتی بازی های تدارکاتی انتخاب شوند.

اما امیر قلعه نویی بلغارستان را یک تیم خوب و نوظهور در فوتبال اروپا معرفی کرده...

با تمام احترام و آرزوی موفقیتی که برای ایشان قائل هستم،حرف امیر رادر این خصوص قبول ندارم.تیم های نوظهور فوتبال اروپا،تیم هایی مثل جمهوری چک هستند که در کنار بزرگان فوتبال اروپا مثل اسپانیا می درخشند.

ممنون؛ اگر حرف خاصی مانده بفرمایید...

خواهش می کنم.برای جناب کیومرث هاشمی،آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم ایشان بتوانند با قاطعیت از مجلس رای اعتماد را به عنوان وزیر ورزش بگیرند.آقای هاشمی یکی از مدیران سالم،ورزشی،کاربلد و متخصص هستند که می توانند با آرامش خود،کارنامه پربار و تاثیر گذاری در ورزش کشور داشته باشند.

#پیج رسمی روزنامه گل #پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها