یادی از یک اتقاق تاریخی در فوتبال جهان
91094
پرسپولیس «کاسیاس» دارد؟
21 شهريور 1402 10:44
بدون شک داغ‌ترین خبر این روزهای فوتبال ایران، مصدومیت علیرضا بیرانوند است که باعث شده این دروازه‌بان قادر به همراهی تیمش در برابر النصر عربستان نباشد.

روزنامه گل

بدون شک داغ‌ترین خبر این روزهای فوتبال ایران، مصدومیت علیرضا بیرانوند است که باعث شده این دروازه‌بان قادر به همراهی تیمش در برابر النصر عربستان نباشد. البته گمانه‌زنی‌هایی در مورد حضور احتمالی بیرو در این مسابقه صورت می‌گیرد اما فعلا خبر این است که او نمی‌رسد و سرخ‌ها از این بابت حسابی نگران هستند. پرسپولیس 2دروازه‌بان ذخیره به نام‌های مهرشاد اسدی و امیررضا رفیعی دارد که هیچ‌کدام برای اهالی فوتبال آشنا نیستند. با این حال اگر لازم شد آنها جلوی رونالدو و سادیو مانه بازی کنند، می‌توانند یک بار داستان الهام‌بخش فیکس‌شدن ایکر کاسیاس در ترکیب تیم ملی اسپانیا را مرور کنند.

پیش از جام‌جهانی2002، سانتیاگو کانیزارس دروازه‌بان اصلی ماتادورها بود، اما در نزدیکی شروع مسابقات شیشه افترشیو روی پای او افتاد و موجب شکستگی یکی از انگشتانش شد. در نتیجه ایکر کاسیاس به شکلی غیرمنتظره فیکس شد و‌ آنقدر خوب بازی کرد که تا سال‌ها همان‌جا ماند. در حقیقت فیکس‌شدن کاسیاس در ترکیب اصلی اسپانیا حاصل یکی از عجیب‌ترین مصدومیت‌های تاریخ فوتبال بود، اما او به‌خوبی قدر این فرصت را دانست و جایگاهش را به کسی نداد. آیا ممکن است پرسپولیس هم یک کاسیاس پنهان داشته باشد؟ شاید توقع خیلی زیادی باشد، اما در فوتبال غیرممکن نداریم... .

#پیج رسمی روزنامه گل #پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها