طلسم گل نزدن طارمی در بازی با آنگولا تمام می‌شود؟
90988
این 88 روز لعنتی!
19 شهريور 1402 11:12
بازار نقل‌وانتقالات تابستانه در شرایطی به پایان کار خود رسید که یکی از پرسروصداترین چهره‌ها بدون آنکه تیمش تغییر کند، کارش را به پایان برد؛ مهدی طارمی. ستاره ایرانی موردنظر چندین باشگاه نام‌آشنای اروپایی قرار داشت و حتی گفته می‌شد که توافقات با میلان ایتالیا نهایی شده و او در یک‌قدمی پیوستن به جمع شاگردان پیولی است اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و این ستاره باتجربه در پورتو ماندنی شد تا همچنان کارش را در این تیم پرتغالی پیش ببرد.

روزنامه گل

حسین دشتی داغیانی - بازار نقل‌وانتقالات تابستانه در شرایطی به پایان کار خود رسید که یکی از پرسروصداترین چهره‌ها بدون آنکه تیمش تغییر کند، کارش را به پایان برد؛ مهدی طارمی. ستاره ایرانی موردنظر چندین باشگاه نام‌آشنای اروپایی قرار داشت و حتی گفته می‌شد که توافقات با میلان ایتالیا نهایی شده و او در یک‌قدمی پیوستن به جمع شاگردان پیولی است اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و این ستاره باتجربه در پورتو ماندنی شد تا همچنان کارش را در این تیم پرتغالی پیش ببرد.

طارمی که فصل گذشته توانست به عنوان آقای گلی لیگ برتر پرتغال دست پیدا کند و در عرصه ملی هم رکورددار گلزنی با پیراهن ایران در جام جهانی شد، در فصل جدید روزهای ناموفقی را پشت سر می‌گذارد و همچنان خبری از گلزنی نیست. این در شرایطی است که او هم در تیم پورتو پرتغال و هم تیم ملی ایران گزینه اول حضور در ترکیب اصلی است و انتظار می‌رفت بعد از گذشت 6 مسابقه ستاره ایرانی بتواند در قامت یک گلزن بدرخشد اما همچنان عدد صفر در مقابل شمار گل‌هایش خودنمایی می‌کند.

افغانستان، آخرین حریفی که طارمی به آن گل زد!

مهدی طارمی در عرصه باشگاهی آخرین‌بار در هفته پایانی فصل گذشته و دیدار با ویتوریا گیمارش موفق شد در جریان برتری 3 گله تیمش گل بزند و بع از آن در 5 مسابقه از فصل جدید لیگ برتر پرتغال و البته فینال سوپرجام پرتغال ناموفق در گلزنی بوده و عدد صفر در مقابل شمار گل‌هایش در رقابت‌های باشگاهی پرتغال خودنمایی می‌کند؛ آن‌هم در حالی که او توانست فصل گذشته آقای گل لیگ برتر پرتغال شود و حالا با توجه به شروع ضعیفی که در فصل جدید داشته، طارمی کار سختی برای دفاع از عنوان فصل گذشته خود دارد. ستاره ایرانی آخرین‌بار که در یک مسابقه رسمی موفق به گلزنی شد، در مرحله گروهی رقابت‌های کافا 2023 بود؛ جایی‌که مهدی طارمی بعد از هت‌تریک در تقابل با افغانستان، موفق شد دروازه تیم ملی قرقیزستان را هم 3 بار باز کند و بعد از آن مسابقه دیگر در عرصه ملی و باشگاهی موفق به گلزنی نشده تا طلسمی 84 روزه برای این مهاجم فرصت و گلزن ایجاد شود و با توجه به اینکه دیدار بعدی تیم ملی ایران، بیست‌ویکم شهریورماه برگزار خواهد شد، طلسم گل‌نزدن‌های او حداقل 4 روز دیگر تمدید می‌شود.

طلسم 88 روزه در تهران می‌شکند؟

تیم ملی ایران در دیدار دوستانه بعدی خود در فیفادی ماه سپتامبر باید روز سه‌شنبه 21 شهریورماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی آنگولا برود. طارمی در دوران بازی خود در تیم ملی سابقه گلزنی به تیم‌های ملی گینه نو و الجزایر را دارد و البته در مقابل تیم‌هایی مانند کنیا، مراکش، تونس و سنگال ناکام در گلزنی بوده است. ستاره ایرانی برای بازگشت به فرم ایده‌آل خود فرصت مناسبی دارد تا بتواند طلسم گل‌نزدن‌هایش در فصل جدید را در مسابقه پیش‌رو بشکند.

طارمی با توجه به محدودیت‌های امیر قلعه‌نویی در خط حمله، به نظر می‌رسد که در دیدار مقابل آنگولا هم در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت و او این فرصت را دارد تا بتواند اولین گل خود در فصل جدید را به‌ثمر برساند. مهدی طارمی در دوره سرمربیگری امیر قلعه‌نویی، سابقه ثبت 7 گل در 6 مسابقه را دارد که در اتفاقی جالب‌توجه، او در طول این 7 مسابقه دو بار موفق به‌ثبت هت‌تریک در گلزنی شده است. مهدی طارمی حالا در مصاف با حریف آفریقایی هم این شانس را دارد که کارنامه خود در تیم ملی زیرنظر قلعه‌نویی را بهبود بخشد و هم به روند گل‌نزدن‌هایش در فصل جدید پایان بدهد.

#پیج رسمی روزنامه گل #مهدی طارمی #تیم ملی #فوتبال ایران
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها