ریسک بیرانوند شاید به قیمت از دست دادن تیم ملی در جام ملت‌ها باشد
90984
از علیرضا اصرار از کادر پزشکی پرسپولیس انکار!
19 شهريور 1402 11:00
ارمغان تیم ملی از بلغارستان برای پرسپولیس به جای حلاوت تنها برای سرخ‌های پایتخت تلخی و ناراحتی در پی داشت. شاگردان یحیی که خودشان را برای اولین تقابل آسیایی خودشان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر در ورزشگاه آزادی آماده می کنند، چالشی بزرگ را در درون قفس توری خودشان تجربه خواهند کرد.

روزنامه گل

سیدیاسر رضوی - ارمغان تیم ملی از بلغارستان برای پرسپولیس به جای حلاوت تنها برای سرخ‌های پایتخت تلخی و ناراحتی در پی داشت. شاگردان یحیی که خودشان را برای اولین تقابل آسیایی خودشان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر در ورزشگاه آزادی آماده می کنند، چالشی بزرگ را در درون قفس توری خودشان تجربه خواهند کرد. مصدومیت علیرضا بیرانوند که با نگاه اول به نظر می رسید مصدومیت او با یک هفته استراحت و کارهای درمانی بهبود پیدا می کند و می تواند شاگردان گل محمدی را در بازی های پیش رو همراهی کند حالا زمانش بیشتر شده است. جایی که کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرد مصدومیت کشاله او از نوع درجه دو بوده که بین دو هفته تا حتی یک ماه به استراحت و انجام کارهای درمانی نیاز دارد.

بیرانوند که بعد از بازگشت کاروان تیم ملی از جمع ملی‌پوشان جدا شد تا خیلی زود کار خود را زیرنظر کادرپزشکی باشگاه پرسپولیس دنبال کند اما خبرهای اولیه می گوید او تقریبا یک ماه برای بهبودی کامل خود زمان نیاز دارد و به جز بازی با ملوان او احتمالا دو بازی دیگر تیمش مقابل النصر عربستان و الدحیل قطر را از دست خواهد داد.

از بیرو اصرار از کادرپزشکی پرسپولیس انکار!

بعد از مخابره شدن خبر مصدومیت علیرضا بیراوند و احتمال نرسیدن او به بازی های مهم پیش روی پرسپولیس در لیگ و آسیا، انتشار یک پست اینستاگرامی از این دروازه بان ملی پوش سرخ‌ها موجی از امید را به جمع هواداران این تیم تزریق کرد. هوادارانی که بیمناک از آینده قفس توری تیم شان که در نقل و انتقالات نتوانست یک دروازه بان جایگزین مناسب جذب کند، چشم به لحظه لحظه اخبار بیرو انداخته بودند تا شاید امیدواری او با تایید پزشکان پرسپولیس به واقعیت تبدیل شود؛ خبری که چنین حکایتی نداشت. هرچند از همان روز نخست علیرضا بیرانوند در تلاش است تا بتواند خود را به رویارویی حساس با النصر عربستان برساند. دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس در فاصله باقی مانده تا برگزاری دوئل با حریف عربستانی، از کادرپزشکی باشگاه خواسته تا مراحل درمانی را فشرده‌تر کنند و از سوی دیگر از آن‌ها خواسته مقدمات حضورش در دیدار با النصر را فراهم آورند. بیرانوند مدعی شده که اگر در ترکیب اصلی قرار بگیرد، سعی خواهد کرد تا بازی با پا انجام ندهد تا مصدومیتش تشدید پیدا نکند اما مطمئنا اتخاذ چنین تصمیمی می‌تواند ریسک بسیار بزرگی برای دروازه‌بان پرسپولیس باشد.

این کوتاهی گردن یحیی هست یا درویش؟

شاید الان پرسپولیس تاوان یک کوتاهی را می دهد که در پروسه جذب دوباره بیراوند فراموش کرد که او احتمال مصدومیت دارد و باید یک جانشین مناسب برای او پیدا کرد. اتفاقی که نیفتاد و در نهایت سرخ‌پوشان پایتخت در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه در زمینه جذب دروازه‌بان ذخیره ناموفق بودند و همین مسئله باعث شده تا انتخاب جانشین برای بیرانوند در خط دروازه، عملیاتی سخت و تقریباً غیرممکن برای یحیی گل‌محمدی باشد. اگر راهکار بیرانوند مورد پذیرش کادرفنی و کادرپزشکی پرسپولیس قرار نگیرد و او نتواند در دیدار با النصر عربستان به میدان برود، امیررضا رفیعی و مهرشاد اسدی 2 گزینه در دسترس کادرفنی پرسپولیس هستند که این دو دروازه‌بان جوان مطمئنا کار سختی را برای حریف عربستانی خواهند داشت.

ریسک بیرو؛ شاید خداحافظی از جام ملت ها!

علیرضا بیرانوند در حالی به دنبال آن است تا با وجود مصدومیت نسبتاً شدیدی که گریبان‌گیر او شده، در مصاف با النصر عربستان به میدان برود که احتمال تشدید مصدومیت او وجود دارد؛ آن‌هم در حالی‌که فصل جدید رقابت‌های باشگاهی به تازگی آغاز شده و دیدارهای حساس و سرنوشت‌سازی در مقابل پرسپولیس قرار دارد و حضور در مقابل النصر و تشدید مصدومیت بیرانوند و از دست دادن شانس حضور در ترکیب پرسپولیس برای ادامه فصل می‌تواند معامله‌ای گران‌قیمت با تبعات پرشمار برای پرسپولیس و البته خودِ علیرضا بیرانوند باشد.

بیرانوند نه‌تنها در خطر از دست دادن ادامه رقابت‌های لیگ بیست‌وسوم از جمله رویارویی حساس با استقلال در دربی پایتخت است، بلکه با توجه به در پیش بودن مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023، تشدید مصدومیت دروازه‌بان باتجربه فوتبال ایران می‌تواند به دوری او از تیم ملی در این رقابت‌های مهم ختم شود. همین مسئله باعث شده تا همگان در انتظار تصمیم نهایی بیرانوند و البته کادرپزشکی باشگاه پرسپولیس باشند؛ آن‌ها برای دیدار حساس مقابل النصر ریسک می‌کنند یا بیرانوند تا پایان دوره درمانی‌اش صبوری می‌کند و حدود یک ماه دیگر به میادین بازخواهد گشت. به نظر می‌رسد طی روزهای آینده رسماً این موضوع مشخص خواهد شد.

#پیج رسمی روزنامه گل #سیدیاسر رضوی #علیرضا بیرانوند #پرسپولیس #تیم ملی #یحیی گل محمدی #امیر قلعه نویی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها