گلایه و اعتراض بی مورد استقلالی‌ها از تلویزیون
90981
کرم از خود درخت است!
19 شهريور 1402 10:53
این روزها شاهد حضور سریالی و پشت سر هم استقلالی ها در برنامه های مختلف تلویزیونی هستیم که در تازه ارین مورد به علی خطیر و حجت کریمی بر می گردد.

روزنامه گل

دکتر مصطفی قدم خیر- این روزها شاهد حضور سریالی و پشت سر هم استقلالی ها در برنامه های مختلف تلویزیونی هستیم که در تازه ارین مورد به علی خطیر و حجت کریمی بر می گردد. همچنین گفته می شود جواد نکونام هم دوشنبه میهمان برنامه فوتبال برتر است تا احتمالا علیه مدیران باشگاه و به ویژه شخص علی خطیر صحبت و به قول معروف افشاگری کند. این موضوع باعث دلخوری هواداران استقلال از صدا و سیما شده و مجریان و تهیه کنندگان را این برنامه ها را به حاشیه سازی برنامه ریزی شده علیه استقلال متهم می کنند و مدعی اند که هدف از تریبون دادن به مدیران و مربیان جدید و قدیم بردن تیم محبوب شان به حاشیه است. استقلالی ها که از سال های گذشته مشکلات و اختلاف و سوءتفاهم های زیادی با صدا و سیما داشتند، این پرسش را مطرح می کنند که چرا این برنامه ها سراغ مدیران و مربیان سابق پرسپولیس به ویژه مهدی رسول پناه نمی روند و به آنها تریبون نمی دهند و دنبال موشکافی مشکلات و حاشیه های مدیریتی پرسپولیس نیستند و به ماجرای اختلاف گلمحمدی و درویش ورود نمی کنند؟!

هرچند حضور پر تعداد و گسترده مدیران و مربیان و بازیکنان استقلال در برنامه های تلویزیونی و رادیویی مسبوق به سابقه است و در سیال ها و دوره های گذشته حتی از طریق ویدیو کنفرانس بازیکنان و مربیان خارجی استقلال را هم به برنامه های خودشان آورده اند تا علیه شخص یا اشخاصی در باشگاه افشاگری و حاشیه سازی کنند و احتمالا همین موضوع باعث حساسیت و دلخوری هواداران استقلال شده است، اما نکته اصلی اینجا است که تا کسی خودش نخواهد و تمایل نداشته باشد کسی نمی تواند به زور او را به برنامه ای ببرد و جملات حاشیه ای از زیر زبانش بیرون بکشد! در واقع مشکل اصلی وجود استقلال مدیران و مربیانی است که علاقه مند به حاشیه سازی علیه تیم خودشان هستند و بدون توجه به اصول حرفه ای و اخلاقی بعضا با بیان جملات و رو کردن اسناد و مدارک شخصی و کاری به هر قیمتی که شده درصدد تخریب رقبا و مخالفان و منتقدان و دشمنان خود بر می آیند.

حتی اگر برخی مجریان به دلیل علاقه شخصی یا هر علت دیگری به دنبال حاشیه سازی برای استقلال باشند و برای آوردن مدیران و مربیان باشگاه به برنامه های تلویزیونی تلاش کنند، در نهایت این مدیران و مربیان هستند که تصمیم می گیرند این کار را انجام دهند و این دعوت را قبول کنند یا نه؟ به عبارت بهتر و ساده تر هواداران استقلال قبل از هر کس و هرچیزی از امثال خطیر و کریمی و دیگران دلخور و ناراحت باشند که چرا برعلیه تیمی که ادعا می کنند به آن علاقه مند هستند حاشیه سازی می کنند؟ اگر پرسپولیس فقط یکی دو نمونه وحید قلیچ و بهروز رهبری فرد دارد، استقلال پر از چنین کاراکتر و شخصیت هایی است که به دلایل شخصی و منافع فردی هیچ ابایی از تخریب تیم و باشگاه منسوب به خود ندارند. در نتیجه هواداران استقلال باید این گلایه را نزد مدیران و مربیان و بازیکنان تیم محبوب شان ببرند در جای اشتباهی به دنبال مقصر اصلی نگردند. در اصل مطالبه آنها باید از خود استقلالی ها باشد که با حضور در برنامه های صدا و سیما علیه تیم حاشیه سازی نکنند و به برند این باشگاه بزرگ لطمه نزنند تا در جدال شخصی با دیگری برنده شوند یا مثلا تلاش کنند تا در نزد افکار عمومی خودشان را تبرئه کرده و بی گناه و قربانی نشان دهند؛ به قول یک مثل قدیمی که کرم از خود درخت است!

#استقلال #پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها