تعطیلی لیگ هماهنگی تیم‌ها را به هم خواهد زد
90980
محمد نوری: بلغارستان یک تیم متوسط اروپایی است
19 شهريور 1402 10:52
محمد نوری پیشکسوت تیم ملی فوتبال می‌گوید دیدار ایران برابر تیم ملی بلغارستان به کسب هماهنگی بیشتر شاگردان امیر قلعه نویی کمک می‌کند.

روزنامه گل

محمد نوری پیشکسوت تیم ملی فوتبال می‌گوید دیدار ایران برابر تیم ملی بلغارستان به کسب هماهنگی بیشتر شاگردان امیر قلعه نویی کمک می‌کند. مشروح صحبت‌های نوری با گل درباره بازی تیم ملی و شرایط لیگ برتر فوتبال را مشاهده می‌کنید:

بازی تیم ملی مقابل بلغارستان چطور بود؟

بازی‌های تدارکاتی در صورتی که شرایطشان خوب باشند، به تیم ملی کمک می‌کنند تا کادر فنی با بهره‌گرفتن از تمام بازیکنان، هماهنگی و هارمونی لازم را ایجاد کند. شاید یک مقدار از بازیکنان نسبت به این بازی‌ها بی‌انگیزه بود و آن را دست کم گرفته بودند اما بازی خوبی بود. این بازی برای هماهنگی بازیکنان بود که قطعا این هماهنگی با شرایطی که وجود دارد ایجاد می‌شود.

تیم ملی چه اندازه به این دست مسابقات نیاز دارد؟

با این وجود تیم ما مقابل بلغارستان که یک تیم متوسط اروپایی است، بازی خوبی انجام داد و تک تک نفرات وظایف تشریح شده را به درستی انجام دادند. اگر بتوانیم تا جام ملت‌ها ۵_۴ بازی دیگر در این سطح و حتی بالاتر برگزار کنیم، بسیار امیدوار خواهیم شد که تیم ملی بتواند نسبت به دوره‌های قبلی این رقابت‌ها خیلی قوی‌تر، بهتر و منطقی‌تر فوتبال بازی کند. در مجموع روند و عملکرد فعلی تیم ملی را مثبت ارزیابی می‌کنم.

عملکرد محبی در این بازی مورد توجه بود.

او بازیکن جوان و خوبی است و حداقل نسبت به سایر بازیکنان بیشتر تلاش می‌کرد و همین انگیزه و تلاش او سبب شده بود که به چشم بیاید.

با گذشت چهار هفته از لیگ کدام تیم‌ها را مدعی دیدید؟

سپاهان، پرسپولیس و استقلال با توجه به اینکه سه تیم برتر جدول هستند نسبت به سایر تیم‌ها شرایط بهتر و شانس بالایی برای قهرمانی دارند. اینکه بگویم احتمال قهرمانی کدام تیم بیشتر از سایر تیم‌هاست، امکانپذیر نیست و در پایان نیم‌فصل اول شرایط تیم‌ها از لحاظ قهرمانی بهتر مشخص می‌شود.

مهم‌ترین مشکل این فصل مسابقات چیست؟

بازی‌ها از این جهت که سر وقت برگزار شدند امتیاز مثبتی بود اما از سوی دیگر تعطیلی لیگ به دلیل اینکه مسابقات آسیایی را پیش رو داریم سبب می‌شود در برگزاری مسابقات لیگ وقفه ایجاد شود و شاهد برگزاری لیگ منظم و مسنجمی نباشیم. این ناهماهنگی تیم‌ها را اذیت می‌کند و سبب می‌شود در شرایط ایده‌آلی قرار نگیرند. در حقیقت تعطیلی لیگ هماهنگی و آمادگی تیم‌ها را به هم خواهد زد.

چه جایگاهی را برای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا متصور هستید؟

از الان قضاوت کردن خیلی سخت است‌. ما تا آغاز جام ملت‌ها بیشتر از ۴ ماه زمان داریم و اگر بتوانیم در این مدت با تیم‌های آسیایی و اروپایی ۵_۴ بازی دیگر انجام بدهیم، برنامه‌ریزی بهتری داشته و شرایط بدنی و فنی تیم نسبت به وضعیت فعلی مقداری ارتقا پیدا کند، می‌توانیم در آسیا آبروداری کنیم و عملکرد خوبی از خودمان نشان بدهیم.

#پیج رسمی روزنامه گل #استقلال #جواد نکونام #تیم ملی #امیر قلعه نویی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها