90899
کریمی: هیات مدیره استقلال یکدل و متحد نبود
17 شهريور 1402 19:57
سرپرست پیشین باشگاه استقلال در خصوص چگونگی جدایی از این باشگاه و اتفافات مختلفی که رخ داد، صحبت کرد.

روزنامه گل

حجت کریمی در خصوص جدایی از باشگاه استقلال، اظهار داشت: حدود ۱۰۰ روز مدیریت من شد. به قول دوستان تنها مدیری در استقلال و پرسپولیس بودم که خودش استعفا داد. البته ۲سال در هیات مدیره بودم. جایی هست که خدمت می‌کنید و نیاز است اما به نقطه‌ای می‌رسید که شاید حضورتان به باشگاه بزرگ استقلال ضربه می‌زند. جایی که ببینم نتیجه نمی‌دهد و ضربه می‌زنم، خودم می‌روم. خیلی‌ها به این صندلی می‌چسبند. میز باید به دنبال مدیری که می‌خواهد کار کند بدود نه اینکه مدیر به دنبال میز بدکد.

وی افزود: وقتی زمان فتح‌الله زاده، استقلال از آسیا حدف شد او مجبور به استعفا شد. در جلسه هیات مدیره اصرار دوستان بر این بود که من حضور داشته باشم. من هم اگر کاری را قبول کنم صفرتاصدش را تا آخر بر عهده می‌گیرم و انجام می‌دهم. از دوستان قول گرفتم که یکدل باشند و اتحاد داشته باشیم. متاسفانه ین اتفاق نیفتاد. همیشه کاری را بخواهم شروع کنم قرآن وسط می‌گذارم. قرآن وسط گذاشتم و یک نفر از اعضا دست نگذاشت. بقیه دست گذاشتند ولی کار خودشان را کردند.

سرپرست پیشین باشگاه استقلال گفت: ۱/۲۴ مسئولیت را قبول کردم. به حمیدسجادی اعلام کردم بزرگترین بدهی تاریخ استقلال را داریم. روی بدهی استراماچونی پنجره در حال بسته شدن است و ممکن است به دسته پایین تر هم سقوط کنیم. باید تلاش کنیم از آسیا حذف نشویم. امیدی بود. ایمیلی به استراماچونی زده بودیم که حاضریم پول را به شما در قطر نقد بدهیم. این ایمیل را هم خودم گفتم بزنند. به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانیم حواله بزنیم و به حساب شما بیاید. به خاطر تحریم‌ها روزنه‌ای بود.

وی در خصوص اینکه آیا کسی بود بتواند کمک کند و نکرد، اطهار داشت: سوال سختی است. استراماچونی، پادووانی، دیاباته و باشگاه الاهلی شکایتی بودند. به سراغ سجادی رفتم. پیشنهادی دادم. دوستان می‌گویند چرا وقتی کریمی آمد دولت کمک کرد. گاهی کسی می‌آید راهکار می‌دهد. دولت دوبار هم کمک گرده بود اما مدیران قبلی انجام نداده بودند. چرا کریمی آمد این اتفاق افتاد چون راهکار داشتم. راهکارم وام بانک شهر بود. دوستان دیگر راهکار نمی‌دادند. زیرکولر گازی می‌نشستند و انتظار داشتند دولت پول را وسط بگذارد.

کریمی گفت: مثل اتفاقی که شنیدم دوستان چند شب پیش می‌گفتند دولت کمک کند. اگر اینطور بود دولت کارمند می‌گذاشت، پولش را می‌داد و می‌گفت شما خرج کن، پس عزیزی که پشت میز می‌نشیند چکار باید کند؟ وقتی کم می‌آوریم گردن دولت و این و آن می‌اندازیم که نگذاشتند. نه، در این مدت به هیچ عنوان ندیدم که نگذارند. به جز یک نفر که اذیت می‌کرد. اگر بخواهید کار کنید مشکلی نیست. بعضی در‌اصل در مدیریت فضای مجازی بوده‌اند و مدیربت واقعی نکرده‌اند. الان مدیریت را با مدیریت مجازی نمی‌توانند تشخیص بدهند. گفتند چرا کریمی پول را گرفت؟ چون خودم برنامه داشتم و پیگیری کردم. بانک شهر رفتم و تقاضای وام برای استراماچونی و تمام بدهی‌ها کردم.

#حجت کریمی #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها