تیم ملی ایران نیاز به بازی‌های با تیم‌های قدرتمند دارد
90879
درخشان: وقتی مدافعان گل می‌زنند، یعنی در خط حمله مشکل داریم
16 شهريور 1402 09:14
آرش جعفری -  سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم برای تقویت توان خط حمله خود نباید دل به مهاجم خارجی نیمکت‌نشین ببندد بلکه باید مهاجمی بیاورد که یک سرو گردن از بازیکنان ایرانی بالاتر باشد.  

روزنامه گل

آرش جعفری - سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم برای تقویت توان خط حمله خود نباید دل به مهاجم خارجی نیمکت‌نشین ببندد بلکه باید مهاجمی بیاورد که یک سرو گردن از بازیکنان ایرانی بالاتر باشد.

حمید درخشان ابتدا از بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان درهفته چهارم لیگ برتر که با پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی همراه بود گفت: بازی خوبی بود پرسپولیس در هر دونیمه از حریف خودش بهتر بازی کرد و در نهایت موفق شد با استفاده از برتری که داشت 2 گل بزند و 3 امتیاز مهم را کسب کند تا کماکان در کورس باقی بماند.

درخشان در ادامه درمورد ارزیابی تیم ها در 4 هفته اول خصوصا پرسپولیس گفت: بیینید هنوز تیم‌های لیگ برتر نتواستند هماهنگی لازم را کسب کنند و به اصطلاح هنوز جا نیفتادند. مثلا همین فولاد که مقابل پرسپولیس بازی داشت در همه بازی‌هایش شکست خورده و حتی مربی خود را تغییر داده است. بنابراین این تیم ضعف و مشکلاتی دارد که موجب نتایج ضعیفش شده است. نتایج سایر تیم هاهم نوسان داشته است. باید حداقل 10 هفته از لیگ بگذرد تا تیم ها درواقع جا بافتند و سپس در مورد عملکرد تیم ها حرف بزنیم. در مورد پرسپولیس هم همین صادق است و با توجه با 10 امتیازی که از 4 بازی اول گرفته باید گفت خوب کارکردند ولی می توانند از این بهتر باشند.

حمید درخشان در ادامه در مورد خط حمله پرسپولیس و اینکه از 5 گل به ثمر رسیده پرسپولیس در لیگ را 3 مدافع به ثمر رسانده اند گفت: ابتدا باید بگویم در فوتبال مهم نیست چه کسی و ازچه پستی گل می زند بلکه مهم بردن و کسب 3 امتیاز است اما در عین حال وقتی برای گلزنی مدافع پرسپولیس ناچار است در جریان بازی به خط حمله بیاید و با ضربه سر گل بزند، این نشانگر مشکل است. پرسپولیس در صورتی که بازیکن بهتری نسبت به بازیکنان فعلی خود پیدا کرد، باید جذب کند. در لیگ ایران که بعید می‌دانم بازیکنان بهتری در دسترس باشند و بتوانند جذب کنند. درباره جذب بازیکن خارجی هم اگر قرار است بیاید و روی نیمکت تیم بنشیند، هدر رفتن پول و بودجه خودمان است. من عقیده دارم پرسپولیس یاید یک مهاجم شش دانگ خارجی ولو اینکه گران باشد بخرد. پرسولیس باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و در ادامه لیگ برترخودمان هم کار ساده ای ندارد برای همین قطعاً پرسپولیس نیاز مبرم به مهاجم ششدانگ و حرفه‌ای دارد و برای تکمیل ترکیبش باید حتماً فوروارد جذب کند. بازهم تاکید می کنم پرسپولیس قطعاً پرسپولیس نیاز مبرم به مهاجم ششدانگ و حرفه‌ای دارد و برای تکمیل ترکیبش باید حتماً فوروارد جذب کند. حضور یک مهاجم فقط برای شرکت در مسابقات لیگ برتر نیست و باید در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کند و به کمک پرسپولیس بیایید.

درخشان در ادامه در مورد شهاب زاهدی گفت: متاسفانه هنوز هماهنگی مناسبی بین زاهدی و خط هافبک پرسپولیس ایجاد نشده است. زاهدی بازیکن خوبی است، اما هافبک‌ها شرایط خوبی را برای گلزنی او مهیا نکردند. چون هنوز هماهنگی مناسبی بین او و بازیکنان خط هافبک ایجاد نشده تا او را به راحتی در زمین حریف پیدا کنند و برای گلزنی تغذیه‌ شود. من فکر می کنم رفته رفته هرچقدر جلوتر برویم او بهتر شود و درنهایت پایش به گلزنی باز شود.

سرمربی سابق تیم فوتبال در واکنش به گمانه‌زنی‌ها راجع به بازگشت عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس، گفت: من در جریان جزئیات این خبر نیستم، اما اگر مدیر باشگاه و سرمربی پرسپولیس صلاح می‌دانند او به تیم برگردد و اگر به وجودش نیاز است، باید با یک عذرخواهی دوباره پرسپولیسی شود. این راهم باید اضافه کنم که کار عیسی اصلا خوب نبود. یحیی گل محمدی و باشگاه پشت او ایستادند و در زمانی که مصدوم بود از او حمایت کردند. بنایراین او می توانست این محبت را جبران کند. درست است که بازیکن باید به فکر آینده اش باشد اما همه چیز پول نیست.

حمید درخشان در ادامه در خصوص اردوی تیم ملی ایران برای بازی دوستانه با بلغارستان و آنگولا گفت: برگزاری بازی‌های دوستانه می‌تواند انگیزه و روحیه تیمی بازیکنان را افزایش دهد. فکر می‌کنم یکی از متفاوت‌ترین جام ملت‌های آسیا را در پیش داشته باشیم. تیم ملی ایران نیاز به بازی‌های دوستانه عالی با تیم‌های قدرتمند دارد.

#پیج رسمی روزنامه گل #آرش جعفری #پرسپولیس #حمید درخشان
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها