عکاس گل فقط عکس گرفت و از ورود به تمرین تیم ملی محروم شد
90851
خود «شکم»، آیینه شکستن خطاست!
14 شهريور 1402 13:43
امیرحسین خیرخواه، عکاس روزنامه گل تصویری منتشر کرده از امیر قلعه‌نویی که در آن اضافه وزن سرمربی تیم ملی مشهود است. این تصویر در فضای مجازی پربازتاب شده و بعضا شوخی‌هایی هم با آن صورت گرفته است.

روزنامه گل

شاهین طهرانی – سردبیر/ امیرحسین خیرخواه، عکاس روزنامه گل تصویری منتشر کرده از امیر قلعه‌نویی که در آن اضافه وزن سرمربی تیم ملی مشهود است. این تصویر در فضای مجازی پربازتاب شده و بعضا شوخی‌هایی هم با آن صورت گرفته است. خب کجای کار اشکال دارد؟ اضافه وزن امیرخان تقصیر عکاس است؟ یا مخاطبان حق شوخی با شکم سرمربی تیم ملی را هم ندارند؟ یعنی الان این هم جزو امور قبیح و ممنوعه است؟ تعارف نکنید؛ اگر صحبت در مورد شکم قلعه‌نویی هم وارد لیست سیاه شده بگویید تا مطلب را همین‌جا نیمه‌تمام بگذاریم و وارد خطوط قرمز نشویم!

بعد از ثبت و انتشار این تصویر، حالا خیرخواه از حضور در اردوی تیم ملی منع شده؛ اتفاقی که گویا با تحریک و حتی تصمیم اطرافیان قلعه‌نویی و در جهت خوشامد سرمربی تیم ملی صورت گرفته است. ما که بر خلاف خیلی‌ها این اضافه وزن (که خودمان هم به درجاتی از آن مبتلاییم!) را چیز خیلی هولناکی نمی‌دانیم و عقیده داریم بسیاری از مربیان موفق دنیا از جمله دل‌بوسکه اسپانیایی هم چنین شرایطی داشته‌اند و مشکلی هم پیش نیامده است. با این حال اگر موضوع برای آقای قلعه‌نویی یا اطرافیان او اینقدر حیاتی و حیثیتی به شمار می‌آید، خب لازم است ایشان کمی زحمت بکشند و شکم مورد نظر را آب کنند. در غیر این صورت باز هم عکس‌هایی گرفته خواهد شد و مردم هم با آن شوخی خواهند کرد. متاسفیم که سطح تحمل شدن اصحاب رسانه به جایی رسیده که ناچاریم همین بدیهیات را هم توضیح بدهیم. هیچ‌وقت فکر نمی‌کردیم روزی برسد که مجبور شویم در مورد شکم سرمربی تیم ملی مطلب بنویسیم. کاش خواننده‌ها ببخشند!...

#پیج رسمی روزنامه گل

دیدگاه های کاربران (1 دیدگاه)
امید نوروزی 14 / 06 / 1402 52 : 56 : 13

ی تذکر به اون خیرخواه با اون توییت های مسخره و بی ادبانه ش بگید که ابروی روزنامه گل رو برده


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها