جای شهاب در نوک حمله نیست، او باید مهاجم سایه باشد
90813
عبدی: تیم های عربستانی هم از بازی با پرسپولیس استرس دارند
13 شهريور 1402 10:34
آرش جعفری - مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس عقیده دارد عملکرد این تیم در 4 هفته ابتدایی لیگ با توجه به بازی هایی که داشته قابل قبول است.

روزنامه گل

آرش جعفری - مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس عقیده دارد عملکرد این تیم در 4 هفته ابتدایی لیگ با توجه به بازی هایی که داشته قابل قبول است.حسین عبدی سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و مربی سابق پرسپولیس عملکرد پرسپولیس در 4 بازی ابتدایی لیگ را مثبت ارزیابی می کند و می گوید: 4 بازی ابتدایی برای تیم های مدعی و بزرگ که زیر بار فشار هواداران برای نتیجه گیری هستند همیشه سخت بوده است و به قولی تیم های کوچکتر برای آن ها ایجاد مزاحمت می کنند. از سوی دیگر هنوز بازیکنان هماهنگ نشدند و بازی ها جا نیفتاده برای همین نمی شود با 4 بازی تیمی را ارزیابی کرد و بگویم خوب نتیجه گرفته اند یا بد. ما باید در طول لیگ و بعد از گذشت حداقل 20 بازی تیم را ارزیابی کنیم و بگوییم چطور بودند. اما در کل با توجه به نتایجی که پرسپولیس گرفته باید بگویم خوب کار کردند. به غیر از بازی ذوب آهن که در گلزنی مشکل داشتند و در دقایق پایانی به گل رسیدند، در3 بازی دیگر خوب کار کردند. خصوصا که 2 بازی بیرون خانه مقابل تراکتور مدعی و تیم خوب فولاد داشتند که با برد همراه شد.

عبدی در ادامه گفت: پرسپولیس در کل خوب بود و من عقیده دارم در 5 بازی آینده نتایج بهتری می گیرد و آن موقع در پایان هفته دهم می شود یک ارزیابی بهتر درمورد عملکرد پرسپولیس داشته باشیم.

حسین عبدی در ادامه در مورد خط حمله پرسپولیس و حضور شهاب زاهدی که از قضا در تیم های پایه شاگرد خود او بوده گفت: متاسفانه پرسپولیس هنوز در خط حمله بازیکن تاپی جذب نکرده و این یک مشکل است. اما در مورد شهاب زاهدی باید بگویم او بازیکن خوبی است اما با توجه به شناختی که از او دارم و بازی هایی که در طول این 4 هفته از او دیدم باید بگویم شهاب نباید در نوک حمله بازی کند. چرا که او را به خوبی کنترل می کنند و یا بهتر بگویم مدافعان حریف او را می بندند. بنابراین او باید یا به کناره ها برود و یا در سیستم 4-4-2 بازی کند که یک مهاجم مکمل در کنارش باشد و یا اینکه به عنوان مهاجم کاذب از پشت به خط حمله اضافه شود. چون در این شکل از بازی او فضای بیشتری دارد و مدافعان حریف نمی توانند او را ببندند. البته باید این نکته راهم اضافه کنم و آن این است که فقط یحیی گل محمدی می تواند در مورد شهاب زاهدی نظر قطعی بدهد چون او به عنوان سرمربی با او کار می کند و می داند از او چه می خواهد.

حسین عبدی در ادامه در خصوص تعطیلی لیگ و اینکه پرسپولیس از این تعطیلی ضربه می خورد یا نه گفت: ابتدا باید بگویم این تعطیلی به خاطر تیم ملی بوده است. بالاخره باید تیم ملی هم به هماهنگی لازم برای مسابقات جام ملت های آسیا برسد. بنابراین فوتبال ملی هم مشکل خودش را دارد و باید این مشکل حل شود. تمام فوتبال، فوتبال باشگاهی نیست. البته قبول دارم که باشگاه ها هم از این تعطیلات لطمه می خورند خصوصا تیم هایی مثل پرسپولیس که بر روی دور برد هستند ودارند نتیجه می گیرند واین توقف باعث می شود که از دور بیافتند. اما درمورد اینکه گفته می شود باید دوباره بدن سازی کنند موافق نیستم بلکه باید بدن ها را درطول تعطیلی لیگ آماده نگه دارند. تیم ها به بدن سازی مجدد احتیاج ندارند. درست است که در حال مسابقات و بازی کردن نیستند اما با بازی تدارکاتی می توانند بدن ها را بر روی فرم نگه دارند. درکل این تعطیلات به خاطر تیم ملی بوده و نباید خرده گرفت.

حسین عبدی در ادامه در مورد حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و تیم های مدعی عربستانی که در این فصل بازیکنان بزرگی به خدمت گرفته اند گفت: همانقدر که الان تیم های عربستانی برای ما مهم شده اند حضور پرسپولیس هم برای آن ها مهم است و از رویارویی با ما استرس دارند. پرسپولیس تیم کوچکی در آسیا نیست. آن ها هم تیم ما را آنالیز می کنند و به دنبال این هستند که مقابل ما بازنده نباشند. من هم قبول دارم پرسپولیس در گروه سختی قراردارد اما هر سه تیم گروه را قبلا شکست داده ایم. کار سخت است، اما نشد ندارد و می توانیم مقابل این تیم ها با نتایج خوب زمین را ترک کنیم. درست است النصر رونالدو دارد اما پرسپولیس تیم یک دستی است و می تواند با ارائه یک بازی منطقی وهوشیارانه این تیم را بازهم با تمام ستاره های خارجی اش شکست دهد. من می گویم می توانیم در آسیا منتظر درخشش پرسپولیس باشم.

#پیج رسمی روزنامه گل #پرسپولیس #حسین عبدی #آرش جعفری #شهاب زاهدی #یحیی گل محمدی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها