نباید انتظار داشته‌ باشیم خطير دو روزه مشکلات را حل کند
90809
ايوب اصغرخانی: همه باید از نکونام حمایت کنند
13 شهريور 1402 10:15
استقلال با ۹ امتیاز به تعطیلات رفت تا برای دربی آینده آماده شود. دربی که هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید چه تاریخی را برای آن در نظر می گیرند.

روزنامه گل

حمیدرضا درخشان-استقلال با ۹ امتیاز به تعطیلات رفت تا برای دربی آینده آماده شود. دربی که هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید چه تاریخی را برای آن در نظر می گیرند. در این راستا گفت و گویی با ايوب اصغرخانی پیشکسوت استقلال و یکی از مربيان ستاره ساز انجام دادیم که او اعتقاد دارد باید از جواد نکونام حمایت کنند و تیمش نیز تقويت شود.

استقلال را در چهار بازی اخیر چطور دیدید؟

استقلال با اینکه یک شکست داشته ولی تا الان خوب نتیجه گرفته و فاصله زيادی با رقبا ندارد. تنها باخت استقلال هم به نظرم با اشتباه داوری صورت گرفت و در بازی با سپاهان انصافا تیم نکونام به سپاهان اصلا موقعیت نداد و فقط همان پنالتی بود که آن هم درست نبود و همه دیدید قبل پنالتی روی مدافع استقلال خطا صورت گرفت که از چشم داور به دور ماند.

استقلال در خط حمله با کمبود بازیکن مواجه نیست؟

استقلال در چند پست نیاز به تقويت دارد که باید خواسته‌ های کادر فنی برآورد شود. نفرات تاثیرگذاری از استقلال جدا شده اند که هنوز جایگزین آنها جذب نشده است. به نظر من همه تیم های مدعی تقويت شده اند به جز استقلال که باید در تعطیلات چند روزه بازیکن جذب شود.

خیلی ها اعتقاد دارند رابطه علی خطیر و جواد نکونام چندان خوب نیست و تفاهم لازم را ندارند؟

فکر نمی‌کنم اینطوری باشد و چون جواد نکونام چند بار مصاحبه کرده و گفته از نقل و انتقالات راضی نیست و بدهی بازیکنان باید پرداخت‌ شود خیلی ها این برداشت را دارند که این دو نفر با هم مشکل دارند. جواد نکونام حق دارد مشکلات را بگوید و قطعا آقای خطير هم به دنبال‌ حل مشکلات است و تلاش می کند مشکلات را برطرف کند. متاسفانه استقلال آنقدر مشکل دارد که آقای خطير هرچقدر تلاش می کند حل کند یک مشکل دیگر اضافه می شود. حل مشکلات باشگاه استقلال به تنهایی حل نمی شود و باید همه کمک کنند.

فکر نمی کنید خطیر بدون حمایت استقلال را جلو می برد؟

آقای دکتر خطير از جایی حمايت نمی شود و کار سختی دارد. البته باید با او زمان داد و حمایت کرد تا کم کم مشکلات را برطرف کند. این باشگاه کلی بدهی دارد که با یک و دو روز حل نمی شود و زمان می‌برد تا به آرامش برسد.

دعوت نشدن حسینی آماده به تیم‌ ملی باعث افت او نمی شود؟

من خوشحالم که حسينی پس از مشکلاتی که سپری کرد و به تیم برگشت آماده برگشت و حقش هم بود دعوت شود ولی آقای قلعه‌نویی مربی نیست که بخواهد بازیکن آمده را به تیم ملی دعوت نکند و فکر کنم چون حسینی قرار است با تیم ملی امید راهی مسابقات شود شاید به این دليل از او دعوت نکرده است.

شما ناگهانی‌ در حالی که دو بازی شروع لیگ نوجوانان را نیز با برتری پشت سر گذاشته بودید از تیم استعفا دادید خیلی ها دوست دارند دليل استعفای ناگهانی تان را بدانند؟

مشکل خاصی نبود و خودم خواستم در تیم نباشم و دست مدیریت را برای انتخاب مربی باز بگذارم.

بعد دو بازی و گرفتن ۶ امتیاز استعفا دادن طبیعی بود؟!

دیگر جدا شدم و دوست ندارم در این رابطه صحبت کنم. امیدوارم نوجوانان استقلال با کادر جدید به آنچه که استحقاقش را دارد برسد.

#پیج رسمی روزنامه گل #جواد نکونام #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها