90791
داداش‌زاده: پر‌سپولیس برای گلزنی فقط دل به ضربات ایستگاهی بسته‌/ قلعه‌نویی به کسی باج نمی‌دهد
12 شهريور 1402 16:57
پیشکسوت فوتبال گفت: بازیکنان پرسپولیس سال قبل در سه جام قهرمان شدند، اما پاداش‌شان را دریافت نکردند.

روزنامه گل

بهزاد داداش‌زاده درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر، گفت: پرسپولیس هنوز حاشیه دارد و اختلافات سرمربی و مدیرعامل برطرف نشده، اما مهم نام پرسپولیس است که باقی مانده، چون خیلی‌ها به تیم آمده‌اند و رفته‌اند. چرا پرسپولیس مهاجم و دفاع چپ نگرفت؟ چرا مهدی عبدی را به تراکتور دادند؟ در صورتی که پرسپولیس باید در سه جام شرکت کند و بازیکنان مورد نیاز سرمربی هنوز جذب نشده‌اند.

وی اظهار کرد: پرسپولیس که تیم قهرمان فوتبال ایران است، در فاز حمله بسیار ضعیف بوده و فقط دل به ضربه‌های ایستگاهی بسته‌اند که مدافعان گل بزنند. از سوی دیگر بازیکنان به دلیل مشکلات مالی تمرکز لازم را ندارند و مقابل ذوب‌آهن تاثیر منفی مسائل مالی به چشم آمد. بازیکنان پرسپولیس سال قبل در سه جام قهرمان شدند، اما پاداش‌شان را دریافت نکردند. فصل شروع شده، ولی بازیکنان پولی نگرفته‌اند و اینگونه مشکلات روی نتایج تأثیر بالایی دارد.

*بازیکنان پرسپولیس اشتباه بزرگی مقابل ذوب‌آهن انجام دادند

داداش‌زاده تصریح کرد: در دیدار با ذوب‌آهن، بازیکنان پرسپولیس اشتباه بزرگی را انجام دادند. به طور حتم عدم تمرکز به تیم ضربه می‌زند، چرا بیرانوند از محوطه جریمه بیرون آمده بود؟ در تاریخ پرسپولیس چنین گل به خودی ندیده بودیم. اگر تیم آرامش نداشته باشد و همینطور جلو برود، وضعیت بدتر از این هم خواهد شد. اگر تا دربی مشکلات حل نشود، مشکلات بیشتر هم خواهد شد. رقابت‌های لیگ قهرمانان هم بسیار سخت است و با این شرایط موفقیتی به دست نخواهد آورد.

کارشناس فوتبال در مورد تعطیلات در مسابقات لیگ برتر، بیان کرد: تعطیلات لیگ به نفع همه تیم‌های لیگ برتر شد و تنها تیمی که با تعطیلات موافق نخواهد بود، سپاهان است. چون این تیم پرمهره در ۴ هفته خیلی خوب نتیجه گرفت و با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. برخی از تیم‌ها که پیش فصل را دیر شروع کردند، در این تعطیلات بلند مدت از لحاظ بدنی و بازی‌های تدارکاتی خودشان را به شرایط ایده‌آل خواهند رساند.

*ورزشگاه آزادی فقط باعث آبروریزی فوتبال ایران است

پیشکسوت فوتبال در خصوص وضعیت نامساعد ورزشگاه آزادی برای میزبانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: ورزشگاه آزادی استادیومی با سکو‌های خراب، چمن ناآماده و نداشتن VAR، فقط باعث آبروریزی فوتبال ایران است. برگزاری مسابقات پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه آزادی فقط مشکل را بیشتر می‌کند.

داداش‌زاده درباره اعلام لیست تیم ملی فوتبال عنوان کرد: لیست تیم ملی همان همیشگی است و سرمربی هم اختیار تام دارد تا نفراتش را به تیم دعوت کند. قلعه‌نویی به کسی باج نمی‌دهد و هر بازیکنی را که صلاح بداند به تیم ملی دعوت کرده است. باید همه پیشکسوتان و علاقمندان از تیم ملی حمایت کنند تا در جام ملت‌های آسیا موفق شود.

*بزرگترین مشکلات تیم امید عدم همکاری باشگاه‌هاست

وی در مورد وضعیت تیم فوتبال امید، خاطرنشان کرد: تیم فوتبال امید همیشه مشکل دارد و باشگاه‌ها بازیکنان‌شان را سخت به این تیم می‌دهند. بزرگترین مشکلات عدم همکاری باشگاه‌هاست، که چطور می‌توان با این شرایط تیم امید موفق شود و نتیجه بگیرد؟

#بهزاد داداش زاده #پیشکسوت پرسپولیس #پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها