نگاهی به بازیکنان سرشناس فوتبال ایران که آزادند اما هنوز تیمی ندارند
90758
ستاره های جا مانده از قافله لیگ بیست و سوم!
12 شهريور 1402 09:35
با اتمام زمان نقل و انتقالات و بسته شدن پنجره تابستانی برای تیم‌ها تا ساعت 12 شب روز هشتم شهریور، بابت جذب بازیکنان مدنظر خود که در واپسین روزها داشتند، حالا بازیکنان بدون قرارداد، در صورت جا داشتن لیست تیم‌ها به عنوان بازیکن آزاد جذب خواهند شد.

روزنامه گل

سیدیاسر رضوی - با اتمام زمان نقل و انتقالات و بسته شدن پنجره تابستانی برای تیم‌ها تا ساعت 12 شب روز هشتم شهریور، بابت جذب بازیکنان مدنظر خود که در واپسین روزها داشتند، حالا بازیکنان بدون قرارداد، در صورت جا داشتن لیست تیم‌ها به عنوان بازیکن آزاد جذب خواهند شد. در این شرایط اما جالب است بدانید که از لیگ بیست و دوم بازیکنان اسم و رسم داری ماندند که اسم شان در فهرست هیچ تیمی نیست و حالا منتظر هستند در بازار فعلی که دعوا بر سر جذب بازیکنان آزاد و مورد نیاز تیم‌ها خواهد بود، کدام تیم توان جذب این بازیکنان که برخی از آن ها ستاره هستند را دارند. به همین به همین بهانه نگاهی به بازیکنان اسم و رسم داری داریم که در لیگ امسال هنوز تیمی ندارند و سرنوشت و آینده‌شان مشخص نیست.

عارف غلامی و پیشنهاد خارجی که مشخص نشد!

یکی از بازیکنانی که امسال ماجرای جدایی او از استقلال حسابی سروصدا به پا کرد و قراردادش را با آبی پوشان پایتخت فسخ کرد؛ عارف غلامی است. بازیکنی که نزدیک به 40 روز است هواداران فوتبال و به خصوص استقلالی ها منتظر روشن شدن وضعیت او هستند که بالاخره به کدام تیم می رود و آیا ادعای لژیونر شدنش درست است یا نه؟ غلامی که بعد از فسخ اعلام کرده بود با یک باشگاه خارجی قرارداد بسته و تنها استقلال پنج روز فرصت دارد تا نسبت به فسخ این قرارداد اقدام کند، هنوز هیچ مقصدی را اعلام نکرده است و حالا حرف و حدیث هایی بر سر بازگشت احتمالی او به باشگاه سابقش وجود دارد و باید دید نکونام در نهایت چه تصمیمی می گیرد. به هرحال آنچه که هست، عارف آغاسی یکی از بازیکنان اسم و رسم دار لیگ گذشته است که امسال تیمی ندارد و آینده او هنوز مشخص نیست.

خداحافظی اجباری کاپیتان سپاهان

محمد حسینی کاپیتان سپاهان که فصل گذشته قرضی در گل گهر سیرجان به میدان رفته بود، در لیگ امسال و بعد از بازگشت به اصفهان توانست نظر مورایس را جذب کند تا در نهایت مجبور شود سپاهان را به طور قطعی ترک کند و از این تیم جدا شود. هرچند که هنوز مقصد این بازیکن که روزگاری سر خواستنش دعوا بین سرخابی ها زیاد بود اما او به سپاهان رفت، مشخص نشده اما گویا او در نهایت در نصف جهان باقی خواهد ماند. این ماندن او اما در سپاهان بلکه در دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب آهن است که روزگاری از این تیم اسم و رسمی در فوتبال ایران برای خودش دست و پا کرد و توانست به یکی از ستاره های دنیای توپ گرد کشورمان تبدیل شود.

اشکان فولاد، منتفی شد؟

در کنار اسم های گفته شده بدون شک نام اشکان دژآگه می تواند یکی از نام‌های برجسته این فصل فوتبال کشورمان باشد که هنوز مقصد جدیدی برای او معرفی نشده است. اشکان که گفته می شد در فولاد ماندنی خواهد بود اما با این تیم به توافق نرسید تا حالا شنیده شود با توجه به پر بودن لیست این تیم خوزستانی که روزهای خوبی را در لیگ امسال ندارد، مقصد جدیدی به زودی برای او معرفی شود. اشکان بازیکن تاثیرگذاری است که هنوز هم می تواند برای هر تیمی یک گزینه جذاب به حساب بیاید و باید دید کدام تیم می تواند نظر او را امسال برای ادامه کار در فوتبال ایران جلب کند.

مسعود هنوز دست بردار نیست

با رفتن الهام ساکتی از باشگاه هوادار و سپردن سکان هدایت این تیم به محمود فکری، یکی از بازیکنان جدا شده از جمع این تیم تهرانی، مسعود شجاعی بود که قرضی به این تیم پیوسته بود. دیگر کاپیتان سابق تیم ملی که بعد از اشکان دژآگه هنوز تیمی ندارد و سرنوشت او هنوز برای لیگ امسال مشخص نشده که همچنان به دنبال ادامه فوتبال است یا اینکه با آویختن کفش هایش دنیای توپ گرد را در قامت دیگری دنبال خواهد کرد. با این حال شنیده می شود مسعود قصد دارد به سایپا برود. تیمی که این بازیکن را به فوتبال ایران معرفی کرد و حالا در لیگ یک کارش را دنبال می کند. هرچند که هنوز اتفاقی نیفتاده و باید دید در نهایت این ستاره سابق تیم ملی فوتبال کشورمان چه تصمیمی خواهد گرفت.

نکونام جلوی تورس بدقول شد

بعد از اینکه جواد نکونام در لیگ امسال به عنوان سرمربی استقلال معرفی شد، یکی از گزینه هایی که گفته شد او را این مربی به جمع آبی پوشان پایتخت اضافه خواهد کرد، روبرتو تورس بود. بازیکن سابق اوساسونا که در زمان حضور نکونام در فولاد توسط این بازیکن به این تیم آمده بود اما کار او برای پیوستن به استقلال میسر نشد. مدیران استقلال با این بازیکن به نتیجه نرسیدند و حالا گفته می شود شاید او به جای تهران بعد از اهواز کارش را در استان کرمان و شهر سیرجان با گل گهر این تیم دنبال کند. این بازیکن آزاد است و شاید بازهم مقصد احتمالی جدیدی برای او مشخص شود.

پاتوسی هنوز هم گزینه جذابی است

نگاهی دیگر به بازیکنان جا مانده در لیگ امسال، نشان می دهد که همچنان می توان روی آیاندا پاتوسی، ستاره سابق استقلال که بعد جدای از این تیم دیگر آن ستاره همیشگی نشد، حساب باز کرد. پاتوسی که در فولاد هم عملکرد خوبی داشت، از این تیم جدا شد اما هنوز مقصد جدیدی برای خودش معرفی نکرده است. به هرحال آیاندا پاتوسی که در صورت روی فرم بودن می تواند بازیکن تاثیرگذاری در میانه میدان باشد، هنوز هم به عنوان یک بازیکن آزاد این پتانسیل را دارد که به عنوان یک گزینه جذاب حساب شود و همچنان باشگاه های لیگ برتری نیم نگاهی برای جذب او که به فوتبال ایران خوب آشناست، داشته باشند.

#پیج رسمی روزنامه گل #سیدیاسر رضوی #لیگ برتر #تراکتور #پرسپولیس #استقلال #سپاهان
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها