وقتی از لو دادن اسناد تا مفقود شدن مدارک را گردن کارمندان باشگاه می اندازند
90757
استقلال شبیه به فیلم ها و سریال معمایی و جاسوسی!
12 شهريور 1402 09:33
مرور اخبار و اطلاعات مربوط به باشگاه استقلال نشان می دهد که طی یک دهه  شرایط عجیب و غریب و باورنکردنی براین باشگاه دولتی حاکم است!

روزنامه گل

مرور اخبار و اطلاعات مربوط به باشگاه استقلال نشان می دهد که طی یک دهه شرایط عجیب و غریب و باورنکردنی براین باشگاه دولتی حاکم است! مشخص نیست در پشت دیوار های آبی ساختمان لارستان چه ماجراهایی در جریان است و در پشت پرده استقلال چه می گذرد که اخبار و روایت آنها یادآور فیلم ها و سریال معمایی و جاسوسی است! از لو دادن و انتشار قرارداد ها و مدارک باشگاه، تهیه و ارسال اسناد و فیش های جعلی گرفته تا استفاده از پوز شخصی، درز دادن اخبار محرمانه باشگاه در فضای مجازی و پاک کردن اسناد و مدارک از سیستم در این مدت به کارمندان باشگاه نسبت داده شده است. همین چند ماه قبل بود که خبر رسید باشگاه استقلال به دلیل تخلفات مالی، برخی نیروهای خود را اخراج کرده است. در بخشی از این خبر آمده بود:« با بررسی‌های هیات مدیره باشگاه مشخص شده تخلفات مالی در بخش اداری صورت گرفته که مدیران باشگاه به صورت جدی به این مساله ورود کرده‌اند. در همین راستا گفته می‌شود برخی از معاونان و کارمندان باشگاه که حقوق‌های نجومی بین 80 تا حتی 125 میلیون تومان دریافت می‌کردند، از کار برکنار شده‌اند. ضمن اینکه مدیران باشگاه گزارشات لازم در این خصوص را به نهادهای مربوطه ارائه داده‌اند.» در گذشته هم اسناد و مدارک مهمی به ویژه در مورد مربیان و بازیکنان خارجی منتشر شد که مدیران باشگاه آن را گردن کارمندان باشگاه انداختند!؟ بسیاری این موارد ناشی از اختلاف ها و چند دستگی های مدیریتی در باشگاه استقلال و نفوذ برخی مدیران سابق و همچنین برخی از مدیر برنامه های بازیکنان و مربیان خارجی بر تعدادی از کارمندان باشگاه می دانند؟! به هرحال دلیلش هرچه که هست به نظر می رسد که نیاز است تا نهاد های مرتبط و ذی ربط به این موضوع ورود کنند تا مشخص شود واقعا این همه خرابکاری از سمت کارمندان بوده و اگر اینچنین است دلیلش چیست و در پس پرده چه کسی یا چه کسانی حضور دارند و منفعت می برند؟

درتازه ترین مورد از طرف معاون حقوقی سابق و عضو فعلی باشگاه ادعا و افشا کرده است که یکی از کارمندان ایمیل های نوتیس عزیزبک آمانوف را پاک کرده است! فرشید سمیعی در این رابطه می گوید:« اتفاقاتی که داخل باشگاه استقلال در خصوص پرونده آمانوف افتاد قطعا نیازمند ورود نهادهای نظارتی است. قبل و پس از ترک ایران توسط آمانوف، واحد حقوقی باشگاه مکرر از مدیران باشگاه و واحد بین‌الملل در خصوص ارسال نوتیس (اخطار) این بازیکن سوال کردند که قاطعانه ارسال هرگونه نوتیس توسط مدیران ارشد باشگاه رد شد. در این بین آمانوف با گرفتن پاسپورت خود از باشگاه از کشور خارج شد. باشگاه استقلال با توجه به ترک تمرینات و خروج از کشور اقدام به طرح شکایت از آمانوف کرد، اما بعدها متوجه شدیم اتفاقا آمانوف نوتیس‌های خود را طبق اقدام‌های قانونی به ایمیل آدرس مندرج در قرارداد ارسال کرده است. وقتی بار دیگر به مدیران باشگاه مراجعه کردیم، پس از پیگیری گفتند یکی از کارمندان باشگاه ایمیل‌های ارسالی آمانوف را از داخل سیستم پاک کرده است و به همین دلیل متوجه اخطارهای این بازیکن نشده بودیم.»

#پیج رسمی روزنامه گل #استقلال #لیگ برتر #جواد نکونام
تازه ترین خبرها