90736
فریبا: اگر خطیر حرف بزند راحت‌تر می‌فهمیم اشکال کجاست/ تیم‌های دیگر راه فرار پیدا کردند، اما استقلال نتوانست
11 شهريور 1402 15:21
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در مدت یک ماه تعطیلی مسابقات لیگ برتر، فرصتی به دست آمده تا تیم استقلال بتواند خودش را بهتر آماده رقابت‌ها کند.

روزنامه گل

بهتاش فریبا درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در ۴ هفته مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: در پیکارهای لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد و همه رقابت‌ها سخت است. البته در برخی از بازی‌ها خیلی مهم نیست تیم چه مدلی بازی می‌کند و فقط گرفتن ۳ امتیاز مهم است. استقلال ۹ امتیاز کسب کرده تا در بین صدرنشینان و رده بالای جدول خودش را حفظ کند و در این ۴ بازی نتایجش قابل قبول بوده است. باخت مقابل سپاهان را هم حساب نمی‌کنم، چون قبل از اعلام پنالتی، روی مطهری خطا صورت گرفت. نمی‌دانم چه زمانی قرار است از این اشتباهات، یک بارش نیز به نفع استقلال رقم بخورد.

وی در مورد تعطیلات بلندمدت رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: در مدت یک ماه تعطیلی مسابقات لیگ برتر، فرصتی به دست آمده تا تیم استقلال بتواند خودش را بهتر آماده رقابت‌ها کند، چون تیم در پیش فصل زمان بدنسازی و آماده‌سازی نداشت. همچنین تعطیلات می‌تواند کمک کند تا آرمین سهرابیان که مصدوم است، به مسابقات برسد.

*کادر فنی استقلال روز‌های سختی را می‌گذارند

کارشناس فوتبال با بیان اینکه شرایط استقلال هنوز خوب نیست، تاکید کرد: کادر فنی روز‌های سختی را می‌گذارند، چون کار بسیار برای دشوار است. با این وضعیت، بی‌پولی، مصدومیت و تعامل نداشتن هیأت مدیره، مدیریت با کادر فنی را کنار هم بگذاریم، دم‌شان گرم که در این شرایط توانستند نتایج خوبی بگیرند. ما پیشکسوتان نیز بابت حمایت تیم‌مان چند جلسه با مدیریت باشگاه داشتیم و همیشه پشت تیم بودیم. من خودم به شخصه هیچ‌گاه بر علیه تیمم صحبت نکردم، چون تیمم را دوست دارم و همیشه حمایت می‌کنم.

فریبا درباره حل مشکل اختلافات بین مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: به همراه چند تن دیگر از پیشکسوتان در تعطیلات دنبال این هستیم تا برای رفع کدورت‌ها جلسه‌ای با کادر فنی و مدیریت باشگاه داشته باشیم. برای کادر فنی سخت است که حمایت هیأت مدیره و مدیرعامل نداشته باشد و در نهایت تیم آسیب می‌بینند. مدیریت در این مدت یارگیری خوبی نداشت و هزینه‌ها را پرداخت نکرد. همچنین بازیکنان از سال قبل ۳۰-۴۰ درصد پول‌شان را نگرفته‌اند و امسال چیزی نگرفتند. به طور حتم وجود این گونه مسائل ۱۰۰ درصد روی روند تیمی تاثیر می‌گذارد.

*اگر خطیر بازیکن آورده و نکونام خبر نداشته، اصلاً حرفه‌ای نیست

وی ادامه داد: چند وقت پیش سر تمرین رفته بودم که علی خطیر به من قول داد با نظر نکونام ۲ بازیکن خارجی می‌گیرد. اگر خطیر خودش بازیکن آورده و نکونام خبر نداشته، اصلاً حرفه‌ای نیست. اما بازیکن جدید آرژانتینی درخواست نکونام بوده و این فوروارد در تعطیلات می‌تواند با سایر بازیکنان هماهنگ شود و در مسابقات به استقلال کمک کند.

پیشکسوت فوتبال در مورد بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم استقلال عنوان کرد: بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی به خاطر بی‌پولی است و احتیاج به درایت مدیریت دارد. باید مسئولین باشگاه مدیریت بحران کنند تا اشکالات رفع شود. چون خطیر صحبتی هم نمی‌کند، نمی‌دانیم داستان چیست، اگر او حرف بزند راحت‌تر خواهیم فهمید اشکال کجاست و بدانیم از چه طریقی به تیم‌مان کمک کنیم.

*هواداران و پیشکسوتان از عملکرد مدیریت استقلال راضی نیستند

فریبا در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌های دیگر در بستن تیم‌شان به خاطر رعایت سقف قرارداد راه فرار پیدا کردند، اما استقلال نتوانست. هنوز مشخص نشده عدم قرارداد بستن برخی بازیکنان به خاطر قراردادهای سال‌های قبل بوده یا درایت نداشتیم. البته قرار است این هفته مدیرعامل صحبت کند و همه این مسائل را باید علی خطیر جواب بدهد. هواداران و پیشکسوتان از هیأت مدیره و مدیرعامل آسیب دیدند و از عملکردشان راضی نیستند. پس بهتر است هوادار و پیشکسوت را آگاه و روشن کنند.

#بهتاش فريبا #استقلال #پیشکسوت استقلال
تازه ترین خبرها