با وجود شروع خوب در چهارمین سال حضور
90717
یحیی از خودش جلوتر است از سپاهان عقب‌تر !
11 شهريور 1402 10:47
آرش جعفری-پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر موفق شد در اهواز با 2 گل از سد فولاد بگذرد تا با  10 امتیاز بعد از سپاهان  12 امتیازی  در رتبه دوم جدول بایستد.

روزنامه گل

آرش جعفری-پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر موفق شد در اهواز با 2 گل از سد فولاد بگذرد تا با 10 امتیاز بعد از سپاهان 12 امتیازی در رتبه دوم جدول بایستد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی لیگ برتر بیست و سوم را با برد یک‌بر صفر مقابل آلومینیوم شروع کردند. سپس در تبریز به مصاف تراکتور رفتند و با یک گل از سد شاگردان خمز گذشتند. پرسپولیسی‌ها در هفته سوم در تهران با نتیجه یک‌بریک مقابل ذوب‌آهن متوقف شدند و همان‌طور که گفتیم در هفته چهارم با دو گل از سد فولاد در اهواز گذشتند.

یحیی گل‌محمدی با اینکه موفق شده 10 امتیاز از 12 امتیاز ممکن را بگیرد اما از رقیب سنتی خود سپاهان 2 امتیاز عقب تر است و برای همین در رتبه دوم قرارگرفته است.

حال در همین راستا باید بگوییم یحیی گل‌محمدی نسبت به فصول قبل یعنی از لیگ بیستم تاکنون بهترین شروع فصل خود را داشته است و به‌قول‌معروف از خودش جلوتر است اما با این شروع خوب از سپاهانی‌ها عقب‌تر است!

یحیی از نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم به‌جای کالدرون آرژانتینی هدایت پرسپولیس را به عهده گرفت تا درواقع شروع او به‌طور کامل در پرسپولیس از لیگ بیستم باشد.

یحیی گل‌محمدی در لیگ بیستم در 4 هفته ابتدایی موفق شد 2 پیروزی و 2 تساوی کسب کند. او و شاگردانش در هفته نخست مقابل سایپا بدون گل متوقف شدند. در هفته دوم در تهران با یک گل از سد صنعت نفت آبادان گذشتند. پرسپولیسی‌ها در هفته سوم در مسجدسلیمان مقابل نفت این شهر بدون گل متوقف شدند، تا دومین تساوی را کسب کنند و سپس در هفته چهارم با 3 گل از سد شهر خودرو گذشتند تا با 2 پیروزی و 2 مساوی و 3 گل زده و بدون گل‌خورده بعد از گل‌گهر 10 امتیاز در رتبه دوم بایستند. پرسپولیس در پایان این فصل قهرمان شد و جشن گلات قهرمانی گرفت.

یحیی گل‌محمدی در لیگ بیست و یکم برخلاف فصل قبل با برد پرگل مقابل فولاد لیگ را شروع کرد. پرسپولیس موفق شد در اهواز با 3 گل از سد فولاد بگذرد. پرسپولیس که شروع خوبی داشت موفق شد در هفته دوم با 2 گل از سد نساجی در تهران بگذرد. این شروع خوب نوید روزهای خوب را می‌داد اما به یکباره در هفته سوم و در اراک یحیی و شاگردانش با یک گل مغلوب آلومینیوم اراک شدند. در ادامه و در هفته چهارم نیز با نتیجه یک‌بریک مقابل گل‌گهر در تهران متوقف شدند تا در پایان این هفته 7 امتیازی شوند و در رتبه ششم جدول قرار بگیرند. پرسپولیسی‌ها در پایان هفته چهارم پرسپولیس 6 گل زده داشت و 4 گل هم دریافت کرده بود. گفتنی است، در پایان هفته چهارم استقلال و سپاهان با 10 امتیاز صدرنشین بودند. در پایان این فصل استقلال قهرمان شد و به قهرمانی های پی‌درپی پرسپولیس پایان دادند.

پرسپولیس در لیگ بیست و دوم بازهم شروع خوبی نداشت. شاگردان یحیی گل‌محمدی در هفته نخست در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن رفتند و در یک بازی دور از انتظار بدون گل متوقف شدند. روند بد پرسپولیسی‌ها در هفته دوم هم ادامه داشت و این تیم در تهران مقابل فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام، رفت که بازهم بدون گل متوقف شد که در تاریخ پرسپولیس بدون سابقه بود که این تیم طی دو هفته گل نزدند. در هفته سوم پرسپولیس در اراک دست‌به‌کار بزرگی زد و در ورزشگاه اختصاصی آلومینیوم، موفق شد آلومینیومی را شکست دهد که در همین هفته سوم در فصل گذشته با یک گل به آن‌ها در اراک باخته بود. پرسپولیس در هفته چهارم موفق شد در تهران با 2 گل موفق شد که از سد صنعت نفت آبادان بگذرد تا 8 امتیازی شود. پرسپولیس بااینکه شروع زیاد جالبی نداشت ولی با توجه به توقف سایر تیم‌ها موفق شد در هفته چهارم با کسب 8 امتیاز 3 گل زده و بدون گل‌خورده در صدر جدول قرار بگیرد و تیم‌های فولاد و سپاهان پشت سر این تیم قرار گرفتند. شایان‌ذکر است پرسپولیس در پایان این فصل موفق شد قهرمان شود و هشتمین قهرمانی خود در لیگ برتر را جشن بگیرد.

بدین ترتیب همان‌طور که در بالا اشاره داشتیم یحیی نسبت به 3 فصل قبل بهترین شروع خودش را داشته بااینکه تیمش مثل فصل قبل صدرنشین نیست و پشت سر سپاهان 12 امتیازی قرارگرفته است اما نسبت به خودش در چهار سال گذشته بهترین شروع را داشته و نه‌تنها نباخته بلکه موفق شده 2 امتیاز بیشتر از فصول قبل کسب کند. همین موضوع می‌تواند او و پرسپولیس را به نهمین قهرمانی در لیگ برتر امیدوارتر از قبل کند.

#پیج رسمی روزنامه گل #یحیی گل محمدی #آرش جعفری #پرسپولیس #سپاهان #قهرمانی نیم فصل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها