سرنوشت سعید آقایی، درس عبرت همه فوتبالیست‌ها
90696
بی‌خبر از بازی سرنوشت!
10 شهريور 1402 20:26
آنچه بر آقایی در این فقره گذشت، شاید درس خوبی برای فوتبالیست‌های مختلف باشد که سرشان را پایین بیندازند و ساکت و آرام، بدون حاشیه کارشان را انجام بدهند

روزنامه گل

روزنامه گل- مهرداد شیری

در آخرین دقایق پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات لیگ برتر، تراکتور نام سعید آقایی را از فهرست بازیکنان این باشگاه کنار گذاشت تا جا برای جذب یک مهره آزاد باز شود. این، پایان کار فوتبالیست پرحاشیه و بی‌تدبیری است که انگار بدون فکر و تامل تصمیم می‌گیرد و هر روز در حال ماله کشیدن روی اشتباهاتش است.

سعید آقایی زمان عضویت در سپاهان، با انتشار یک استوری عجیب به پرسپولیس توهین کرد. چندی بعد اما دست تقدیر او را به سمت عضویت در همین تیم هل داد تا آقایی فاز معذرت و دلجویی بردارد. در همین دوران است که او با وجود سابقه بازی در تراکتور، به هواداران این تیم توهین می‌کند، اما باز هم سرنوشت نقشه عجیب دیگری برای آقایی داشت و دوباره او را به تراکتور نزدیک کرد. این بار اما هواداران قصد بخشیدن آقایی را نداشتند و از روز اول علیه او موضع تند گرفتند. آقایی به دفعات و با شیوه‌های مختلف تلاش کرد دل تراکتوری‌ها را به دست بیاورد، اما انبوه پیام‌های نوشتاری، صوتی و تصویری او مقبول نیفتاد تا این که باشگاه در دقیقه نود فصل نقل‌وانتقالات او را کنار گذاشت یا به تعبیر بهتر «دور» انداخت.

آنچه بر آقایی در این فقره گذشت، شاید درس خوبی برای فوتبالیست‌های مختلف باشد که سرشان را پایین بیندازند و ساکت و آرام، بدون حاشیه کارشان را انجام بدهند. او هر بار خواست به شکل غیرعقلانی خودش را پیش هواداران خودی «عزیز» کند، اما در نهایت فقط به آینده‌اش لطمه زد. شما هرگز از بازی‌های سرنوشت خبر ندارید!


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها