90690
هاشمی: امیدها امیدوارند که سهمیه المپیک کسب کنند
10 شهريور 1402 20:07
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: بازیکنان تیم ملی امید این امید را دارند که سهمیه المپیک کسب کنند.

روزنامه گل

سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک در حاشیه بازدید از تمرین تیم ملی فوتبال امید اظهار داشت: امروز به تمرین تیم ملی فوتبال امید آمدیم تا یک خسته نباشید به رضا عناتی و فرقانی بگویم. ما در کنار تیم نیستیم اما به گفته سرمربی و مدیر تیم ملی بازیکنان شرایط خوب و روحیه بالایی دارند. این بازیکنان حدود ۳ ماه است که کنار هم کار می‌کنند اما به لحاظ ارتباطی که فرقانی با این بازیکنان داشته نسبت به ۶ ماه قبل که یک لانگ لیست ۶۰ نفره به ما دادند. شرایط بهتری دارند و میشود به کسب سهمیه المپیک امید داشته باشیم. این چیزی است که خود بازی کنان به آن امید دارند. امیدوارم در بازی‌های آسیایی هانگژو هم بعد از ۲۰ سال اتفاق جدیدی رخ بدهد. چرا که کسی به این تیم امیدی نداشت.

وافزود: ما انتظار داشتیم که از یک سال پیش فدراسیون فوتبال در خصوص تیم ملی امید تدارک ببیند اما به هر حال از ۵ ماه گذشته که تاج به همراه امیر قلعه نوویی کار را آغاز کرد به این نتیجه رسیدند که هدایت تیم ملی را به رضا عنایتی بسپارند. به هر حال از فدراسیون فوتبال هم تشکر می‌کنم از زمانی که سرپرست تیم ملی و سرمربی این تیم هم انتخاب شد کمیته ملی المپیک به صورت ویژه در کنار تیم ملی امید بوده است.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه در خصوص بودجه تخصیص داده شده به تیم ملی امید گفت: بودجه مختصر و امکاناتی که باید برای بازی‌های آسیایی هانگژو در اختیار تیم ملی امید قرار می‌دادیم اعم از چمدان و البسه و حتی پول توی جیبی بازیکنان را دیروز دادیم. در کنار همه این‌ها رئیس کمیته ملی المپیک هم قول‌هایی را در خصوص برد بازیکنان داد که صلاح نمی‌بینم در حال حاضر در خصوص این مسائل صحبت کنم. این تیم فوتبال است و تیم فوتبال ما از محبوبیت خاصی برخوردار است تلاش کنم تا اتفاقات خوبی را برای فوتبال و مردم کشورمان رقم بزنند و دلت ملت ایران را شاد کنند. امیدوارم بعد از ۲۰ سال صاحب مدال شویم. حدود ۵۰ سال است که نتوانستیم کسب سهمیه المپیک کنیم اول از همه امیدمان به خداست و بعد از آن هم به تلاش بازیکنان تیم ملی امید و یقین دارم که اگر بردهای خوبی را به دست بیاورند حمایت‌های دولت و فدراسیون فوتبال از این تیم بیشتر خواهد شد.

#کمیته المپیک
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها