بخشیده نمی‌شوید
90679
تولید نفرت، از جیب ملت
09 شهريور 1402 19:56
در نگون‌بختی تاریخی ما همین بس که عده‌ای تا آرنج دست در جیب‌مان کرده‌اند و هر روز به خرج خودمان برنامه‌هایی می‌سازند که ما را عصبانی می‌کند.

روزنامه گل

در نگون‌بختی تاریخی ما همین بس که عده‌ای تا آرنج دست در جیب‌مان کرده‌اند و هر روز به خرج خودمان برنامه‌هایی می‌سازند که ما را عصبانی می‌کند. از کیسه ملتی که نان و آب ندارد و بیش از نیمی از جمعیتش زیر خط فقر رفته، هزاران میلیارد برمی‌دارند که از این چیزها بسازند؛ یک نفر از قبیله خودشان را آزاد بگذارند تا از اجرا و فن بیان عادل فردوسی‌پور ایراد بگیرد یا بی‌محابا به مشهورترین مرد ایران بتازد: «خواهیم دید شش دهه بعد از مرگ علی دایی کسی او را می‌شناسد یا نه.» پوچی ادعای‌تان که اساسا قابل بحث نیست و صحبت در مورد آن از شأن و شخصیت مخاطب می‌کاهد، اما کاش می‌دانستید اتفاقا خیلی از شما میزان معکوس محبوبیت هستید؛ مردم از هر آنچه توصیه می‌کنید گریزان‌اند و به سمت هر چه مذمت می‌کنید می‌شتابند!

کاش آنقدر از «حق‌الناس» سرتان می‌شد که لااقل این محتوای سخیف را در رسانه‌های خصوصی به خرج خودتان بسازید، اما هزاران دریغ که فاکتور این هذیان‌گویی‌ها به نام بچه‌های گرسنه این سرزمین صادر می‌شود. بابت ریال به ریال پولی که از بیت‌المال برمی‌دارید و چیزهایی که بر خلاف میل آنها می‌سازید، بخشیده نخواهید شد و دین همین مردم بر گردن‌تان است؛ دین بچه‌های تشنه بلوچستان، زنان محروم ایلام و مردان بیکار کردستان، دین کودکان کار و کولبران، دین تک‌تک کسانی که هزینه تولید این برنامه‌ها می‌توانست زندگی‌شان را تکان بدهد، اما حق‌شان جای دیگری پایمال شد. کاش اینقدر که درگیر دیگران هستید، کمی هم به مرگ خودتان فکر می‌کردید و از خودتان می‌پرسیدید آن روز مردم در موردتان چه خواهند گفت؟

#پیج رسمی روزنامه گل #علی دایی #عادل فردوسی پور
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها