90651
عربشاهی: بعد از ۲ برد اقتصادی تساوی برابر ذوب‌آهن شکست بود/ چرا گل‌محمدی به جوان‌ها اعتماد نمی‌کند؟
08 شهريور 1402 14:02
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت، یحیی گل‌محمدی باید تغییر رویه دهد و بیشتر در ترکیب این تیم از وجود بازیکنان جوان بهره ببرد.

روزنامه گل

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط پرسپولیس بعد از تساوی خانگی مقابل ذوب‌آهن گفت: من دوست دارم صادقانه صحبت کنم و باید بگویم که پرسپولیس صاحب دو برد اقتصادی شده و تساوی برابر ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی هم شکست محسوب می‌شود. پرسپولیس ساختار فصل گذشته را حفظ کرده است و فقط در خط حمله بازیکن می‌خواهد. با این اوصاف نباید این‌قدر متزلزل بازی کند.

وی در ادامه یادآور شد: متأسفانه بازیکنان پرسپولیس در بازی با ذوب‌آهن با غرور فوتبال بازی کردند و اشتباهات تیم زیاد بود، از طرفی فکر می‌کنم کادر فنی هم در چیدمان ترکیب و استفاده از برخی بازیکنان اشتباهی دارد. سؤال من این است که چرا یحیی گل‌محمدی به جوان‌ها اعتماد نمی‌کند؟ آیا بازیکنانی مثل مهدی عبدی یا سینا اسدبیگی در فصل گذشته هر وقت به بازی گرفته شدند عملکرد بدی داشتند؟

عربشاهی خاطر نشان کرد: ما باید به جوان‌ها اعتماد کنیم و اگر هم شرایط خوبی نداشته باشند باید آنها را به اوج آمادگی برسانیم. متأسفانه در خط حمله خیلی راحت مهدی عبدی را از دست دادند. چه دلیلی داشت که پرسپولیس چنین بازیکنی را از دست بدهد؟! این در حالی است که عبدی در خیلی از بازی‌های سخت به داد پرسپولیس رسیده بود. من معتقدم گل‌محمدی باید تغییر رویه دهد و بیشتر از وجود بازیکنان جوان استفاده کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان تصریح کرد: امیدوارم پرسپولیس در بازی‌های آینده با اقتدار بیشتری بازی کند، در ضمن این تیم نیاز به تقویت دارد و باید یک مهاجم گلزن بگیرد. پرسپولیس نباید با دست بسته به آسیا برود. این بازی‌ها یک ویترین است و پرسپولیس باید با قدرت به لیگ قهرمانان قدم بگذارد.

#ضیا عربشاهی #پرسپولیس #پیشکسوت پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها