شهاب به کناره‌ها برود بهتر بازی می‌کند و حتی گل می‌زند
90634
شاه‌محمدی: بازی در امارات بهتراست،حداقل بچه‌ها یک سفر هم می‌روند!
08 شهريور 1402 11:30
آرش جعفری-مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، نه‌تنها باشگاه‌های ایرانی در آسیا بلکه تیم ملی هم در جام ملت‌های آسیا هم نتیجه نمی‌گیرند.

روزنامه گل

آرش جعفری-مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، نه‌تنها باشگاه‌های ایرانی در آسیا بلکه تیم ملی هم در جام ملت‌های آسیا هم نتیجه نمی‌گیرند.

جمشید شاه‌محمدی مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس ابتدا به بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن اشاره کرد و گفت: پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش گذاشت، اما به خاطر نداشتن مهاجم گلزن نتوانست نتیجه لازم را بگیرد. دردوبازی قبلی هم که برنده شدیم شانس با تیم یار بود. من عقیده دارم تا مهاجم خوب نخریم اوضاع به همین منوال خواهد بود. هرچقدر در خط دفاع و خط هافبک بازیکن خوب داریم در خط حمله بسیار ضعیف هستیم.

جمشید شاه‌محمدی در ادامه در خصوص خط حمله پرسپولیس و استفاده اشتباه از شهاب زاهدی در نوک حمله گفت: شهاب بازیکن خوبی است اما جای او در نوک حمله نیست. شهاب شاگرد خود من بوده او ذاتاً یک وینگر است. او در گل زنی باهوش نیست. منظور من این است او بازیکنی مثل فرشاد پیوس و یا فرشاد پیوس‌ها نیست. به عقیده من اگر یحیی از شهاب زاهدی در کناره‌های خط بازی بگیرد او خیلی مثمر ثمر تر خواهد بود و شانس گلزنی بیشتری خواهد داشت.

شاه‌محمدی در ادامه در مورد گل به خودی سروش رفیعی گفت: این گل از اتفاقات فوتبال است و شما نباید از سروش خرده بگیرید. این برای هر فوتبالیستی امکان دارد رخ بدهد. اما سروش در این بازی به‌طور کل خوب نبود و نتوانست انتظارات را برآورده کند. من فکر می‌کنم یحیی بهترین تصمیم را در مورد او گرفت و به‌موقع او را از زمین بیرون کشید. سروش با یک ریکاوری خوب می‌تواند به همان بازیکن همیشگی تبدیل شود.

شاه‌محمدی در ادامه در مورد گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: گروه خیلی سختی است. ما متأسفانه در مقابل تیم‌هایی چون النصر و الدوحیل کار به‌مراتب سخت‌تری نسبت به سال‌های قبل داریم. یک بازیکن النصر به‌اندازه کل فدراسیون فوتبال ایران می‌ارزد. از سوی دیگر فوتبال فقط بازی کردن در زمین نیست. مسائل روحی روانی هم خیلی تأثیر دارد. متأسفانه تیم‌های ما به لحاظ مشکلات مالی که دارند نمی‌توانند تمرکز کافی در زمین فوتبال داشته باشد و از روحیه خوبی برخوردار نیستند و همین کار را مشکل می‌کند.

شاه‌محمدی در مورد عدم میزبانی احتمالی در تهران و اینکه باید در امارات یا قطر باید میزبان باشیم گفت: فرقی نمی‌کند وسط تهران بازی کنیم یا در امارات ما شانس بردمان خیلی کم است باز حداقل بچه‌ها امارات یک آب و هوایی عوض می‌کنند. تیم که در پیش‌فصل اردو نرفت برای همین رفتن به امارات می‌تواند حکم اردو و بعد تفریح برای تیم داشته باشد!

شاه‌محمدی در ادامه با توجه به سخت بودن گروه‌های تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: نه‌تنها تیم‌های باشگاهی در آسیا نتیجه مطلوب نمی‌گیرند بلکه تیم ملی هم نمی‌تواند در جام ملت‌های آسیا موفق باشد و نتیجه نمی‌گیرد.

شاه‌محمدی در خصوص وضعیت ورزشگاه آزادی که صدای مربیان پرسپولیس و استقلال را درآورده و از داشتن تماشاگر هم محروم هستند گفت: متأسفانه مسئولانی که وظیفه مرمت ورزشگاه آزادی را به عهده‌دارند بسیار بی‌عرضه هستند. باور کنید اگر ورزشگاه را به مردم سپرده بودند خیلی راحت‌تر و زودتر می‌توانستند آن را درست کنند.

شاه‌محمدی درباره وضعیت پرسپولیس با توجه به 7 امتیازی که در 3 بازی نخست گرفته و نیز وضعیت سایر مدعیان کدام تیم‌ها را از الان مدعی قهرمانی می‌داند گفت: البته هنوز زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم اما من فکر می‌کنم اگر پرسپولیس یک مهاجم گلزن بگیرد بازهم بخت نخست قهرمانی خواهد بود چون از سایر تیم‌ها بهتر فوتبال می‌کند. استقلال هم که مشکل مدیریتی دارد و از سوی دیگر نتوانسته بازیکن خوب جذب کند. برای همین نمی‌تواند در میان مدعیان قرار بگیرد. من فکر می‌کنم تنها رقیب پرسپولیس مثل فصل گذشته سپاهان خواهد بود.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها