تیم یحیی نسبت به سال قبل ضعیف شده
90633
مایلی‌کهن: مرگ؟! گروه پرسپولیس، گروه زندگی است! / قرمزها بیشتر از مهاجم به پاسور نیاز دارند
08 شهريور 1402 11:28
مرتضی صفایی - پس از آنکه علی پروین در گفتگویی اختصاصی با گل،ابراز امیدواری کرد که پرسپولیس می تواند النصر را بارونالدو و سایر ستاره های این تیم ببرد،محمد مایلی کهن هم در مصاحبه با ما،ضمن حمایت از سرخپوشان،شکست النصر توسط پرسپولیس رادور از دسترس ندانست.

روزنامه گل

مرتضی صفایی - پس از آنکه علی پروین در گفتگویی اختصاصی با گل،ابراز امیدواری کرد که پرسپولیس می تواند النصر را بارونالدو و سایر ستاره های این تیم ببرد،محمد مایلی کهن هم در مصاحبه با ما،ضمن حمایت از سرخپوشان،شکست النصر توسط پرسپولیس رادور از دسترس ندانست....با این مقدمه صحبت های سرمربی سابق تیم ملی با گل را درزیر می خوانید:

آقای مایلی کهن، شنیده می شود مربی محبوبتان،محرم نویدکیا،احتمالا هدایت فولاد را برعهده بگیرد...

البته هنوز چیزی معلوم نیست.هرزمان انتخاب شد،شما باور کنید.

فکر می کنید در فولاد موفق شود؟

کارش سخت است.تیم را خودش نبسته است و شرایط اهواز و مربیگری در این شهر هم خیلی راحت نیست.

منصوریان به خاطر این شرایط برکنار شد یا دلایل خاصی داشت؟

خب من کلا با نحوه جدایی آقای منصوریان موافق نبودم.بهرحال او زحمت کشید و فصل قبل هم خیلی خوب کار کرد و فولاد را در رده های میانی جدول هدایت کرد.حالا به خاطر دلایلی امسال نتوانست در سه بازی اول نتیجه بگیرد و رفت.

بازی های پرسپولیس در سه هفته ابتدایی لیگ را چطور ارزیابی می کنید؟

خب الان زود است که بخواهیم درباره عملکرد این تیم نظر بدهیم.حداقل تا چهار،پنج بازی دیگر نمی شود پرسپولیس و حتی سایر تیم ها راقضاوت کرد.اما چیزی که متوجه شدم این است که تیم نسبت به سال قبل ضعیف شده است و دلیل این ضعف هم ازدست دادن چند بازیکن سال قبل بوده.

اما پرسپولیس شاکله اصلی خودرا حفظ کرده...

به نظر من همین که این تیم یک پاسور و بازیساز ندارد یعنی ضعف.هرتیمی برای موفقیت باید در تمام پست ها و خطوط زمین بازیکنان یکدست و مناسبی داشته باشد.یک بازیکن تخریب چی،یک هافبک بازیساز و گلساز،یک فوروارد تمام کننده و شش دانگ.چیزی که از پرسپولیس تا الان دیدیم آیا این بوده؟!البته امیدوارم در ادامه رقابت ها،نفراتی که هستند از هماهنگی خوبی برخوردار شوند و بتوانند برای تیمشان تاثیر گذار باشند.

همگروهی با النصر و الدحیل را در لیگ قهرمانان آسیا چطور می بینید؟

گروه بدی نیست.سخت است اما صعود از این گروه امکان پذیر است.روی کاغذ شاید آنها از نظر نفرات از ما برتری داشته باشند.اما پرسپولیس و کلا تیم های ایرانی ثابت کردند در بازی های سخت و حساس،موفق ظاهر می شوند.

قبول دارید گروهی که پرسپولیس در آن قرار دارد گروه مرگ است؟

اصلا قبول ندارم.اتفاقا می خواهم بگویم این گروه،گروه زندگی است.مادرفوتبال مرگ و جنگ نداریم.فوتبال ورزش لذت ها و زندگی است.باید از فوتبال لذت ببریم.

رویارویی با رونالدو،سادیو مانه و....

من با اسم کاری ندارم.اما درمجموع حضور ستاره های فوتبال دنیا روبروی تیم های ایرانی،باعث هیجان،جذابیت و صمیمیت فوتبالمان با فوتبال روز دنیا می شود.برای پرسپولیس و سایر تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آرزوی موفقیت دارم.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها