اهواز و تهران فقط به دنبال برد
90625
پرسپولیس و برد صدم با یحیی؟
08 شهريور 1402 09:23
سیدیاسر رضوی - لیگ برتر بیست و سوم در ایستگاه چهارم و در ادامه بازی های امروز خود یک بازی حساس در اهواز میان فولاد خوزستان و پرسپولیس را شاهد خواهد بود. 

روزنامه گل

سیدیاسر رضوی - لیگ برتر بیست و سوم در ایستگاه چهارم و در ادامه بازی های امروز خود یک بازی حساس در اهواز میان فولاد خوزستان و پرسپولیس را شاهد خواهد بود. مسابقه ای که یکی از اتفاقات مهم آن نبود منصوریان در راس هدایت فولاد است که استقلالی‌ها خیلی دوست داشتند او می‌بود و می توانست پرسپولیس مدعی قهرمانی یحیی گل‌محمدی را متوقف کند.

پرسپولیس در حالی به ایستگاه چهارم لیگ برتر رسیده که هفته گذشته توانست با یک گل جنجالی از ثبت اولین شکستش در این فصل فرار کند. قرمزها حالا باید در اهواز به مصاف فولادی بروند که شرایط خوبی ندارد و بعد از قطع همکاری با منصوریان هنوز جانشین او را انتخاب نکرده است.

از طرف دیگر تیم اهوازی، هر سه بازی قبلی‌اش را باخته و روی کاغذ، کار راحتی برای بازی با مدافع عنوان قهرمانی ندارد.

* به دنبال صدمین برد

یحیی گل‌محمدی تا به امروز 99 برد با پرسپولیس داشته و برای عبور از رکورد برانکو ایوانکوویچ به یک برد دیگر نیاز دارد. او در بازی خانگی هفته گذشته این شانس را از دست داد و حالا به دنبال این است که در ورزشگاه فولاد آره‌نا – که چمنش بر خلاف آزادی، کیفیت خوبی دارد – به صدمین بردش با پرسپولیس برسد.

* ناکامان هفته سوم به دنبال برد

پرسپولیس و فولاد در این بازی فقط به دنبال برد هستند. فولاد هفته گذشتهدر انزلی باخت سنگین 4 بر صفر را تجربه کرد تا مثل تراکتور در این بازی انا بدون منصوریان به دنبال خروج از بحران باشد. از سوی دیگر پرسپولیس هم در شب گل به خودی سروش رفیعی در ورزشگاه آزادی به سختی و آنهم با گل جنجالی ولسیانی که تعویض طلایی یحیی بود مقابل ذوب آهن با تساوی یک بر یک متوقف شد تا امشب برای عقب نبودن از کورس به دنبال برد باشد.

#پرسپولیس #سیدیاسر رضوی #فولاد #یحیی گل محمدی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها