خسته شدیم از بس گفتیم که پرسپولیس به مهاجم سرزن نیاز دارد
90578
فتح آبادی: صعود از گروه هم سخت است،چه برسد به مراحل بالاتر !
07 شهريور 1402 09:59
آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس مثل خیلی از پیشکسوتان این تیم و نیز کارشناسان اعتقاد دارد که پرسپولیس در خط حمله مشکل دارد و این موضوع به ضرر تیم یحیی می شود.  

روزنامه گل

آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس مثل خیلی از پیشکسوتان این تیم و نیز کارشناسان اعتقاد دارد که پرسپولیس در خط حمله مشکل دارد و این موضوع به ضرر تیم یحیی می شود.

غلام فتح آبادی مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس ابتدا از بازی شاگردان یحیی درتهران مقابل ذوب آهن که با تساوی به پایان رسید گفت: بازی خوبی بود نیمه اول ذوبی ها بهتر از پرسپولیس بودند و با تحت فشار گذاشتن شاگردان یحیی به گل رسیدند. با شروع نیمه دوم بازی فرق کرد و هرچه به پایان بازی نزدیک می شدیم پرسپولیس بهتر بازی می کرد ولی متاسفانه به خاطر نداشتن مهاجم تخصصی به گل نمی رسید. من عقیده دارم یحیی با تعویض هایی که انجام داد بالاخره پرسپولیس در دقایق پایانی به گل رسید و از شکست فرارکرد.

غلام فتح آبادی در ادامه درخصوص بازی ذوب آهن و پرسپولیس گفت: ذوب آهن با اینکه نسبت به بازی با سپاهان ضعیف تر بازی کرد ولی مقابل پرسپولیس هدفدار و با برنامه بود و می خواست که با امتیاز از تهران برود که موفق شد به خواسته خودش برسد.

مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس با انتقاد به خط حمله پرسپولیس گفت: متاسفانه پرسپولیس یک سرزن در خط حمله ندارد که به گل برسد. از قبل از انقلاب و تا همین سال های گذشته پرسپولیس همیشه بهترین سرزن ها را در نوک خط حمله داشته است. از زمان قبل انقلاب بازیکمناین مثل مرحوم همایون بهزادی تا زمان ما که من بودم و بعد کریم باوی و بعد علی دایی و همین یکی دو سال پیش شهریار مغانلو که به سپاهان رفته همه و همه سرزن بودند و پرسپولیس از این راه گل های زیادی به ثمر رسانده است. من واقعا نمی دانم یحیی گل محمدی با این اوضاع می خواهد چکار کند. او باید هرچه سریعتر یک مهاجم سرزن جذب کند تا تیم بیشتر از این به مشکل نخورد.

فتح آبادی در ادامه با گلایه گفت: شما وقتی مهاجم تخصصی ندارید چرا مهاجمان تیمت را رد می کنی؟ شما استقلال را نگاه کنید تا زمانی که بازیکن جدید نگرفت بازیکنان قبلی اش را کنار نگذاشت. پرسپولیس و یحیی هم باید همین کار را می کردند. به نظر من مهدی عبدی و حتی یکی از بازیکنان خارجی باید حفظ می شدند. اگر مهاجم جدید می آمد این هار را رد می کردید. الان دست او خالی شده و در بازار هم مهاجم خوب طراز اول نیست و متاسفانه با این اوضاع در ادامه راه به مشکل خواهند خورد مگر اینکه خیلی زود مهاجم خوب جذب کنند.

غلام فتح آبادی در ادامه درمورد شهاب زاهدی گفت: شهاب بازیکنی خوبی است اما او ذاتا مهاجم نوک و سرزن نیست و شما اگر توجه کرده باشد او در باکس قرار نمی گیرد. او به کناره ها می رود و از قدرت تهاجمی خودش و تیم کم می شود. برای همین می گویم پرسپولیس باید حداقل یک مهاجم نوک و سرزن جذب کند.

فتح آبادی در ادامه در مورد خرید یاسین سلمانی و کیفیت بازی او گفت: یاسین بازیکن بسیار خوبی است و یکی از بهترین خرید های پرسپولیس بود. با توجه به سن و سالی که دارد باید بگویم خوب فوتبال می کند و حتی می تواند بهتر از این باشد. او یک سرمایه خوب برای باشگاه است. او اگر در جاده درست قرابگیرد می تواند در تیم ملی هم موفق باشد و به یکی از بهترین های فوتبال ایران تبدیل شود. اما با زهم با حضور او پرسپولیس مهاجم می خواهد.

فتح آبادی در ادامه در مورد گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: واقعا در گروه سختی قرار گرفته ایم. البته امسال آسیا برای تمام تیم های ایرانی سخت است چون حریفان عربستانی و اماراتی وحتی قطری تا بن دندان مسلح هستند و بهترین بازیکنان دنیا را جذب کرده اند. همین کار تیم های ایرانی را خیلی سخت تر از قبل می کند. باید با واقعیت کنار بیاییم که امسال حتی صعود از گروه سخت است چه برسد به مراحل بالاتر!

مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس در ادامه در خصوص بازی پرسپولیس با فولاد گفت: فولاد از تیم های خوب لیگ است که امسال اوضاع خوبی ندارد و به وقل معروف اوضاع این تیم بحرانی است اما وقتی این مدل تیم ها به پرسپولیس و استقلال می رسند همه چیز را به فراموشی می سپرند و محکم بازی می کنند. برای همین عقید دارم پرسپولیس در گرمای اهواز کار سختی مقابل فولاد دارد اما شاگردان یحیی این توانایی را دارند که از اهواز با دست پر به تهران برگردند. برای قهرمانی شما باید امتیازات بازی های ابتدایی لیگ را کامل کسب کنید وگرنه در ادامه برای قهرمانی به مشکل می خورید برای همین اعتقاد دارم که امتیاز بازی های اول خیلی مهم و حیاتی است و نباید آن ها را از دست بدهید.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها