رکورد شکنی  استقلال با عدد چهار
90525
طلسم هزار آبی امروز می شکند؟
06 شهريور 1402 09:34
استقلال با زدن  گل به صنعت نفت آبادان در آستانه رسیدن به هزارمین گل خود در تاریخ لیگ برتر رسید و فقط 2 گل تا ثبت این رکورد تاریخی فاصله داشت، اما برخلاف تصور و انتظارات، کار آبی پوشان مقابل ملوان گره خورد و آنها با زحمت و مشقت فراوان فقط یکبار به گل رسیدند و روی عدد 999 گل متوقف شدند. 

روزنامه گل

استقلال با زدن گل به صنعت نفت آبادان در آستانه رسیدن به هزارمین گل خود در تاریخ لیگ برتر رسید و فقط 2 گل تا ثبت این رکورد تاریخی فاصله داشت، اما برخلاف تصور و انتظارات، کار آبی پوشان مقابل ملوان گره خورد و آنها با زحمت و مشقت فراوان فقط یکبار به گل رسیدند و روی عدد 999 گل متوقف شدند. در بازی با سپاهان هم هرچند کمتر کسی انتظارش را داشت، اما استقلالی ها موفق به گلزنی نشدند و کوین یامگا بهترین فرصت گلزنی در آن بازی را از دست داد و در مصاف تک به تک مغلوب پیام نیازمند شد. حالا انتظارمی رود که در هفته چهارم آبی پوشان در یکی از آسان ترین بازی های این فصل خودشان روی کاغذ، یعنی استقلال خوزستان تازه لیگ برتری شده نه تنها به عدد هزار برسند که از این عدد و آمار به سادگی عبور کنند.باید منتظر ماند و دید رکوردی که در 3 بازی این فصل شکسته نشده، هفته چهارم در ورزشگاه آزادی شکسته خواهد شد یا طلسم هزار برای آبی پوشان همچنان ادامه خواهد داشت؟

اینکه هزارمین گل به نام کدام بازیکن ثبت می شود هم نکته دیگری است که در این زمینه مطرح است. ارسلان مطهری، محمدحسین مرادمند، آرش رضاوند و صالح حردانی 4 گلزن استقلال در این فصل هستند. مشخص نیست زننده هزارمین گل هم یکی از این چهار نفر است یا پای بازیکنان دیگری مثل یامگا، جلالی، چشمی، مهرداد محمدی و جعفر سلمانی به گل باز خواهد شد؟ شاید هم زننده گل هزار غیر منتظره ترین بازیکن تیم باشد و کسی خارج از این نفرات و اسامی نامش کنار این رکور تاریخی منحصر به فرد ثبت شود! به هرحال گل هزار یکی از سوژه های جذاب و فان این روزهای استقلال است، به خصوص که آبی پوشان در این زمینه از سایر رقبا کاملا جلوتر و پیشتاز هستند و با رسیدن به رکورد هزار گل به اولین تیم هزارتایی در تاریخ لیگ برتر یا همان فوتبال حرفه ای ایران تبدیل خواهند شد.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها