از قطع صدا و تصویر تا خاموشی نورافکن
90521
کلکسیون شاهکارها!
06 شهريور 1402 09:21
به مجموعه اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن رخ داد نگاه کنید و بعد از خودتان بپرسید آیا ما می‌توانیم میزبان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشیم یا نه؟ نیمه اول برای لحظاتی صدای گزارشگر قطع شد، نیمه دوم برای لحظاتی تصویر بازی به هم ریخت.

روزنامه گل

سحر رحیمی - به مجموعه اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن رخ داد نگاه کنید و بعد از خودتان بپرسید آیا ما می‌توانیم میزبان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشیم یا نه؟ نیمه اول برای لحظاتی صدای گزارشگر قطع شد، نیمه دوم برای لحظاتی تصویر بازی به هم ریخت. همه اینها در حالی بود که ورزشگاه همچنان در دست تعمیر است و جای خالی تماشاگران در آن حس می‌شد. تصاویری که از سکوهای زخم‌خورده آزادی منتشر می‌شود، روح و روان انسان را می‌خراشد؛ استادیومی که پنجاه سال بی‌وقفه کار کرده و حالا هم قرار است با نفس مصنوعی دوباره برای چند صباحی سر پا شود.

نهایتا اما کلکسیون اتفاقات عجیب این مسابقه با نیمه خاموش‌شدن یکی از نورافکن‌ها کامل شد تا حتی مجریان صداوسیما هم به زبان بیایند و از این وضعیت انتقاد کنند. همزمان در اصفهان هم چمن ورزشگاه نقش‌جهان فاقد کیفیت کافی بوده و به همین دلیل سپاهان و استقلال در دقایقی رو به بازی هوایی آوردند. پرسش اینجاست که با این کلاس جهانی، چرا نباید میزبانی مسابقات مختلف را به ما ندهند؟ حتما می‌دهند. اصلا توی سینی می‌گذارند و دو دستی تقدیم می‌کنند...


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها