90517
آتش بسی برای آینده
06 شهريور 1402 02:39
به نظر می‌رسد ستاره پاریس امسال در این تیم ماندنی می‌شود. 

روزنامه گل

رئیس قطری پاری سن ژرمن در حال چشیدن داروی تلخی است که خودش پیش از این سابقه چشاندن آن به دیگران را داشته است. در تابستان 2021 وقتی امباپه خواهان انتقال به رئال مادرید شد الخلیفی و پی‌اس‌جی هر آنچه در توان داشتند کردند تا مانع این انتقال بشوند. الخلیفی با بی‌اعتنایی به درخواست‌های بازیکنش و تلاش‌های مدیران رئال مادرید برای رسیدن به توافق به هیچکس گوش نداد تا در نهایت با اغوای ناگهانی امباپه، ستاره فرانسوی را در پاریس نگه دارد. دو سال بعد ورق برگشته و حالا همه چیز علیه رئیس پاری سن ژرمن است. او حالا به هر کس که نگاه می‌کند با بی‌اعتنایی و پاسخ نه مواجه می‌شود. همان کاری که خودش با امباپه و پرز کرده بود. نه امباپه می‌خواهد امسال تابستان راهی رئال بشود و نه مدیران باشگاه اسپانیایی به دنبال حل کردن مشکل الخلیفی هستند. هرچند هرچه به پایان نقل و انتقالات نزدیک تر می شویم احتمال ماندگاری امباپه در پایتخت فرانسه بیشتر می شود اما کیست که نداند مشکل مدیران تیم با این بازیکن همچنان مفتوح است؛ حتی اگر ماندنی شدنش لااقل در این فصل قطعی باشد. درواقع با توجه به عدم پیگیری های رئال مادرید و بازگشت مهاجم تیم ملی فرانسه یه ترکیب پاری سن ژرمن باید گفت بلاتکلیفی در مورد آینده کیلیان امباپه بالاخره تمام شد و فوق ستاره جوان فرانسوی همچنان پیراهن پاری سن ژرمن را در فصل جاری بر تن خواهند کرد. بدین ترتیب شایعاتی که او را به مقاصد مختلف به خصوص رئال مرتبط می‌کرد، پایان یافت. بدون شک تایید ماندنی شدن امباپه در پاری سن ژرمن برای فصل آینده، باعث آرامش هواداران تیم فرانسوی است که برای او در تیمشان ارزش زیادی قائل هستند. این تصمیم همچنین به پاری سن ژرمن این فرصت را می دهد تا همچنان روی استعداد و تجربه کیلیان برای کسب عنوان های داخلی و بین المللی حساب کند. اما این ماندنی شدن به معنای حل مشکلات باریکن و باشگاه نیست و همچنان هر دو طرف از اتفاقاتی که در آینده ممکن است رفم بخورد مطمئن نیستند. درواقع و پس از آتش بس اجباری طرفین در شروع فصل، پاری سن ژرمن استراتژی مشابه فصل گذشته را انتخاب کرده و در این زمینه سه گزینه برای آینده امباپه در نظر گرفته شده است. گزینه هایی که هرکدام بنابر انتخاب طرفین می تواند موفقیت آمیز باشد.
1- تمدید کوتاه مدت: یکی از گزینه های روی میز این است که کیلیان امباپه قرارداد خود را برای یک سال دیگر تمدید کند. این تصمیم به بازیکن اجازه می دهد تا در فصل 24-2023 در پاری سن ژرمن بماند و حداقل یک سال دیگر باعث آرامش پاریسی ها شود. در حال حاضر هم امباپه ملزم به ماندن در پاریس تا پایان فضل جدید است اما با تمدید آن به مدت یک فصل؛ خیال پاریسی ها برای دوسال آینده راحت خواهد شد.
2- تمدید طولانی مدت: احتمال دیگری که در نظر گرفته می شود، تمدید طولانی مدت قرارداد است. این گزینه می تواند تداوم امباپه را در پاری سن ژرمن برای چندین سال را تضمین کرده و او را به عنوان یکی از ستون های اساسی تیم تثبیت کند. به این ترتیب تعهد او به پروژه ورزشی پی اس جی حفظ خواهد شد و خود بازیکن نیز می تواند حقوق هنگفتی دریافت کند.
3- انتقال رایگان در سال 2024: اگرچه امباپه تصمیم گرفته فصل جاری در پی اس جی بماند، اما بعید نیست که در سال بعد امکان جدایی به عنوان بازیکن آزاد را داشته باشد. این گزینه به او اجازه می دهد تا پس از دریافت بخش عظیمی از پاداش وفاداری، بدون مشکل فصل بعد راهی رئال مادرید یا هر تیم دیگری شود.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها