90491
نکونام: اگر قرار باشد یک بازیکن بگیریم، تا نیم فصل صبر می‌کنم
05 شهريور 1402 16:48
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: لیگ فرسایشی خواهد بود اما تمام تمرکز من و بازیکنان استقلال به دیدار با استقلال خوزستان است.

روزنامه گل

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان از هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بازی‌ها به هم نزدیک است و تیم‌ها فاصله زیادی با هم ندارند. امسال با توجه به برگزاری جام ملت‌های آسیا، تاریخ‌های فیفادی و بازی‌های تیم ملی امید برخی مواقع بازی‌ها پرفشارتر و برخی مواقع با فاصله برگزار می‌شود. لیگ فرسایشی خواهد بود اما تمام تمرکز من و بازیکنان استقلال به دیدار با استقلال خوزستان است.

*بازی به بازی جلو می‌رویم

وی افزود: بازی به بازی جلو می‌رویم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم. برای ما رسیدن به موفقیت مهم است. تمام بازی‌ها باید بهترین عملکرد را داشته باشیم تا اگر اتفاقی افتاد، خیالمان راحت باشد که تمام تلاش خود را کرده‌ایم.

* از نبود هواداران ناراحت هستم

سرمربی استقلال تاکید کرد: امیدوارم بازی خوبی باشد اما جای هواداران ما کاملا خالی است و واقعا از این موضوع ناراحت هستم. حتی از باشگاه درخواست کردم اگر می‌توانیم در جای دیگری بازی کنیم تا هواداران کنار استقلال باشند زیرا بازوهای قدرت ما هستند و به تیم شور و انرژی می‌دهند اما متاسفانه نبود آنها به ضرر ما است و امیدواریم این اتفاق بیفتد تا بتوانیم زودتر با حضورشان بازی کنیم و جای خالی آنها حس نشود.

*غیر دو بازیکن خارجی، بازیکن دیگری نیامده است

نکونام درمورد آخرین وضعیت جذب بازیکن جدید برای استقلال، توضیح داد: این موضوع را از اول فصل داشتیم. زمان حجت کریمی صحبت‌ها شروع شد و با توجه به تغییر و تحولات، با مدیریت جدید صحبت کردیم اما فقط 2 بازیکن سریع وارد ایران شدند که مورد تایید من نبودند. بازیکن عراقی به خاطر شرایط سخت بودجه از تیم جدا شد. بازیکن دیگر مورد تایید من نبود. غیر از آنها بازیکن دیگری نیامده است.

*تورس قرار بود به استقلال بیاید اما به یک تیم دیگر پیوسته است

وی افزود: با روبرتو تورس حدود یک ماه صحبت کردیم و این خبر را بدهم؛ او نیز به یکی از تیم‌های ایرانی پیوسته است و امروز و فردا قرارداد می‌بندد. کارش تمام شد. از بازیکنان خارجی دیگر نیز یکی همین بازیکن مصری است که همه وضعیت‌اش را می‌دانند. نمی‌دانم در موردش چه اتفاقی می‌افتد، زیرا خودم به آمدن بازیکنان ورود پیدا نکردم. اگر قرار است بازیکنی جذب شود باشگاه صحبت می‌کند. یک بازیکن دیگر هم آرژانتینی است که در اسپانیا بازی می‌کند.

*اگر قرار باشد یک بازیکن بگیریم، تا نیم فصل صبر می‌کنم

سرمربی استقلال عنوان کرد: پس از دو هفته سعی کردم با ارتباطاتی که دارم خودم با او صحبت کنم و شرایط باشگاه را به او پیشنهاد دادم. باید دید چه اتفاقی می‌افتد. تا زمانی که اتفاقی نیفتد، بازیکنان مدنظر من اینجا سر تمرین نیاید و قراردادی نبندد، هیچ چیزی را باور نمی‌کنم. این را هم بگویم یک بازیکن خارجی نمی‌گیرم، زیرا حداقل دو بازیکن خارجی می‌خواهیم تا به تیم کمک شود. اگر قرار است فقط یک بازیکن بگیریم، تا نیم فصل صبر می‌کنیم تا بازیکنان بهتری بگیریم. الان به صورت معمول 5 هفته از لیگ گذشته، فردا هفته چهارم است، اما قرار بود تا این تاریخ 5 هفته برگزار شود که به دلیل تاخیر ایجاد شده، فردا هفته چهارم را برگزار می‌کنیم. بعد از این هم تعطیلی لیگ است و تیم‌ها باید استراحت کنند. 6-5 هفته از لیگ را از دست می‌دهیم و 6-5 هفته نیز تمرینات آماده‌سازی انجام می‌شود.

#جواد نکونام #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها