نباید سروش رفیعی را مقصر بدانیم
90462
محمدخانی: پرسپولیس مهاجم تمام‌کننده می‌خواهد نه وینگر
05 شهريور 1402 09:57
آرش جعفری  - مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، فوتبال روی خوبش را در بازی با ذوب‌آهن به پرسپولیس نشان نداد. شاگردان گل‌محمدی اگر کمی خوش‌شانس بودند می‌توانستند برنده بازی باشند.

روزنامه گل

آرش جعفری - مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، فوتبال روی خوبش را در بازی با ذوب‌آهن به پرسپولیس نشان نداد. شاگردان گل‌محمدی اگر کمی خوش‌شانس بودند می‌توانستند برنده بازی باشند.

ناصر محمدخانی درباره تساوی سرخ‌پوشان مقابل ذوب‌آهن در هفته سوم لیگ برتر گفت: درمجموع بازی بدی نبود اما متأسفانه پرسپولیس روی اشتباهات فردی خودش باعث شد که ذوب‌آهن جلو بیفتد، اما در نیمه دوم با تعویض‌هایی که گل‌محمدی کرد یک بازی روبه‌جلو و هجومی را دیدیم و همین بازی هجومی باعث شد که بازنده بازی نباشیم.

محمدخانی در ادامه در خصوص اینکه پرسپولیس در نیمه دوم توپ میدان را در دست و داشت و همه‌کاره بازی بود گفت: نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم پرسپولیس سراپا حمله بود و فقط می‌توانیم بگویم بدشانس بود، که برنده بازی نشدیم. م

محمدخانی در مورد تیم ذوب‌آهن هم گفت: ذوب‌آهن برای مساوی آمده بود و با تعداد نفرات زیاد سعی می‌کرد فضا به پرسپولیس برای طراحی حمله ندهد که کار را برای سرخ‌پوشان دشوار کرده بود و در آخر هم به هدفش رسید.

ناصر محمدخانی درباره گل به خودی سروش رفیعی گفت:این گل‌ها در فوتبال پیش می‌آید و نباید آن را خیلی بزرگ کرد اما من درمجموع تعجب کردم که رفیعی که بازیکن تأثیرگذاری است نیمه اول چقدر اشتباهات فردی داشت. فکر می‌کنم این اتفاق در بعضی مواقع هم افتاد و دیدیم که سروش پشت ۱۸ قدم دچار اشتباهات فردی شد، نمی‌دانم شاید مشکل خاصی داشت. او خیلی روی فرم نبود و یک گل به خودی هم زد. به نظرم بیرانوند هم‌فکر نمی‌کرد که ضربه رفیعی چنین شدتی داشته باشد. سرعت توپ زیاد بود و بیرانوند آن‌طرف دروازه بود و فکر می‌کرد سروش توپ را به نعمتی می‌دهد و او به علیرضا می‌دهد تا از دروازه بازی را شروع کند. این مشکل اساسی از خط هافبک پرسپولیس بود و شاید بیرانوند هم زاویه درستی نداشت و گل دریافت کرد. درکل نباید سروش را بر روی این گل مقصر بدانیم.

مهاجم سابق ملی‌پوش پرسپولیس درباره اینکه مشکل گلزنی پرسپولیس هنوز وجود دارد و این تیم مهاجم تمام‌کننده ندارد، گفت: شهاب زاهدی در ۳ دیدار کامل بازی کرده و به نظرم از بازی‌های آینده این بازیکن باید تأثیرگذار باشد و گل بزند. ما در این ۳ بازی چیزی از زاهدی ندیدیم. با توجه به اینکه او مهاجم خوبی است باید توانایی فنی خود را نشان بدهد وگرنه جای خود را از دست می‌دهد.

ناصر محمدخانی درباره اینکه پرسپولیس ۳ امتیاز حساس خانگی را از دست داد و می‌تواند در بازی‌های بعدی موفق شود، گفت: همچنان معتقدم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و با همین نفراتی که در اختیار دارد و اضافه شدن یاسین سلمانی، بهتر خواهد شد. سلمانی در بازی با ذوب‌آهن فوق‌العاده بود و در آینده بیشتر از او خواهیم شنید. به نظرم یحیی در ۲ بازی آینده ترکیب اصلی تیمش را پیدا خواهد کرد و فکر می‌کنم پرسپولیس روند خوبش را پیدا خواهد کرد.

ناصر محمدخانی درباره اینکه حریفان پرسپولیس در آسیا چطور دیده است، گفت:در گروه سختی قرار داریم. تیم‌های عربستانی فوق‌العاده سرمایه‌گذاری کرده‌اند و بهترین بازیکنان دنیا را خریده‌اند. همین کار را برای تیم‌های ایران ازجمله پرسپولیس در آسیا سخت می‌کند. اما از سوی دیگر اعتقاددارم این بازی‌ها به درد ما می‌خورد و باانگیزه‌تر در این مسابقات حضور پیدا می‌کنیم. هر3 تیم‌ الدحیل، النصر و استقلال تاجیکستان گردن‌کلفت هستند، مخصوصاً تیم النصر، که همیشه بازی با این تیم سخت بوده است. این تیم‌ با ستاره‌های زیادی به لیگ قهرمانان آمده تا خودش را نشان دهد و قهرمان شود. الدحیل هم تیم خوبی است که در این سال‌ها با آن‌ها بازی کردیم و کمتر از النصر نیستند. امیدوار به‌سلامت از این گروه صعود کنیم.

مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس درباره رفتن مهدی عبدی گفت: اگر عبدی را نگه می‌داشتند خیلی تأثیرگذار بود. او خودش را در لیگ قهرمانان آسیا و در بازی دربی نشان داد و تعجب کردم که چرا او را از دست دادند، چون او هم می‌توانست در بازی با ذوب‌آهن تأثیرگذار باشد، اما نظر گل‌محمدی مطمئناً ارجح‌تر است، زیرا شناخت بهتری از بازیکنانش دارد.

ناصر محمدخانی در مورد حضور سلمانی در پرسپولیس گفت: سلمانی بازیکن خوبی است. او هم وقتی وارد زمین شد نشان داد در بازی‌های بعدی خیلی به کار پرسپولیس خواهد آمد. یاسین تکنیکی است، مهارت شوتزنی دارد و ارسال‌های دقیقی برای مهاجمان انجام می‌دهد. اما اعتقاددارم این بازیکن برای گلزنی پرسپولیس کافی نیست و باشگاه باید حتماً مهاجم خارجی خوب جذب کند تا در ادامه لیگ و آسیا به مشکل نخورند.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها