گروهی که پرسپولیس در آن باشد، گروه مرگ است
90407
درخشان: بدون جذب مهاجم، در آسیا به مشکل می‌خوریم!
04 شهريور 1402 09:37
آرش جعفری  - سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد این تیم اگر یک مهاجم گلزن تراز اول نخورد در ادامه لیگ وآسیا به مشکل می خورد.

روزنامه گل

آرش جعفری - سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد این تیم اگر یک مهاجم گلزن تراز اول نخورد در ادامه لیگ وآسیا به مشکل می خورد. حمید درخشان ابتدا در خصوص بازی پرسپولیس و ذوب آهن که با تساوی به پایان رسید گفت : بازی خوبی نبود وقتی شما در خانه متوقف می شوید و ٢ امتیاز از دست می دهید یعنی بازیخوبی نبوده است. هرچقدر پرسپولیس در این بازی سردر گم بود و در حمله هایش برنامهنداشت و مهمتر از همه یک تمام کننده در هجده قدم حریف نبود تا به گل برسد در مقابل تیمذوب‌آهن نشان داد که نسبت به قبل با تفکر بیشتری بازی می‌کند و برای گرفتن حداقل نتیجهبرنامه دارد و در نهایت به هدف خودش هم رسید .پرسپولیس در نیمه پول سرپا حمله شد ولی بسیار سردرگم بودند چون نمی خواستند بازندهباشند.

درخشان در ادامه در مو د کلی که پرسپولیس خورد گفت : در این بازی گلی خوردیم که پیش‌بینینشده بود چرا که فوتبالیست‌ها معمولاً در ذهن خودشان تصویرسازی می‌کنند و سروش رفیعیدر آن صحنه با تصویرسازی که از قبل داشت به بیرانوند پاس داد اما چون او بیرون از دروازهبود توپ، تبدیل به گل به خودی شد البته سروش مقصر نیست اما نمیدانم چرا بیرانوند بیروناز دروازه قرار داشت .

درخشان در ادامه در مورد اینکه یحیی به چمن ورزشگاه ایراد گرفته و شرایط ورزشگاه آزادی رابرای بازی خوب ندیده گفت : من هم به یحیی در این خصوص حق می دهم. ورزشگاه آزادی بههیچ وجه خوب نیست و واقعا برای فوتبال ما بسیار بد است . پرسپولیس در روزی که باید ازحضور تماشاگرانش بهترین استفاده رو ببرید با ندانم کاری مسئولان فدراسیون باید بدونتماشاچی بازی کند. به عقیده من فدراسیون هم در این نتیجه نگرفتن مقصر است . ٢٠ روز دیگرپرسپولیس باید در آسیا به مصاف تیم های بزرگی مثل النصر و الدحیل برود و اما در کدامورزشگاه خدا می داند !؟ بازی در آزادی واقعا خیلی زشت است مگر اینکه ورزشگاه را خیلی سریع درستش کنند.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و گروهی که قرارگرفته گفت : واقعا گ وه سختی است حتی استقلال تاجیکستان تیم بسیار خوبی است . النصربازیکنان بزرگی دا د حضور رونالدو مانه در این تیم کار را برای هر تیمی سخت می کند،هرچقدر بازی با این تیم ها خوب است ، همان قدر سخت است. الدحیل هم تیم بزرگ خوبی استو پرسپولیس سابقه بازی با این تیم را دارد . برای همین باید بگویم صعود از این گروه بسیارسختی است و تیم صعود کننده می تواند تا نیمه نهایی صعود کنند.

درخشان در ادامه با توجه به سخت بودن گروه پرسپولیس در آسیا و نداشتن مهاجم تخصصی گفت: بازی با ذوب آهن نشان داد که پرسپولیس در گلزنی مشکل زیادی دارد و در آسیا به مشکلخواهدخو د. شهاب زاهدی به تنهایی نمی‌تواند مشکل خط حمله پرسپولیس را حل کند. باشگاههرچه سریعتر باید یک مهاجم درجه یک با نظر سرمربی تیم جذب کند. در دوبازی اول همپرسپولیس بر روی خلاقیت بازیکنان به گل و پیروزی رسید و در ادامه لیگ برتر وهمینطوردرآسیا شرایط اینطوری نخواهد بود که بر وفق مراد پرسپولیس باشد.

د نشان در مورد شهاب زاهدی و سومین بازی بدون زدن گل گفت :شهاب بازیکن خوبی است امادر خط حمله تنها است او یک مکمل می خواهد . شهاب زاتا وینگر است و همین کار ا وو راسخت تر کرده است. من عقیده دارم نباید به او خرده گرفت. اما در عین حال او باید تلاشش رابیشتر کند.

#پرسپولیس #آرش جعفری #حمید درخشان #یحیی گل محمدی #لیگ برتر
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها