چنین کنند بزرگان
90323
استقلال خطیر و خطیِر استقلال !
01 شهريور 1402 12:56
اقای خطیر ! ...آیا واژه  ،،خطیر ،، به اعتبارفرهنگ معین به معنای شریف و بزرگواراست یا  مخاطره آمیزو وخیم !؟   لطفا  در این یک بام و دو هوای هویتی  تکلیف ما را باخود روشن کنید که  در کدام ازاین دو  معنا ومفهوم متضاد تعریف می شوید   !؟...  

روزنامه گل

شهرام وزیری - اقای خطیر ! ...آیا واژه ،،خطیر ،، به اعتبارفرهنگ معین به معنای شریف و بزرگواراست یا مخاطره آمیزو وخیم !؟ لطفا در این یک بام و دو هوای هویتی تکلیف ما را باخود روشن کنید که در کدام ازاین دو معنا ومفهوم متضاد تعریف می شوید ...

آقای خطیر!...استقلال تیمی نیست که در سایه تیره وتارمدیریتی مخاطره آمیزبام را به شام برساند و در این خود زنی های مکرر آب از آبش تکان نخورد ...بترسید از آن روزی که درچنین مسیل خود ساخته سیل ویرانگر میز شما و میز ان هیات مدیره بی خبرتان را با خود ببرد ... به اسلاف تان نگاه کنید این سیل باری بهرجهت کم میز و میزنشینان استقلال را با خود نبرده است!...

آقای خطیر ! ...مگر خودتان در گذشته دستی برآتش نداشتید مگردرمعرکه استراماچونی محکوم به ترک استقلال نشدید ...مگراین قرارداد پوشالی – بدون تامین اعتبار - این ایتالیایی عاقبت منجر به حذف استقلال از جام باشگاه های آسیا نشد ...خود بگویید آیا به اعتبار فرهنگ استاد معین چنین نوع مدیریت ،،خطیر ،، را باید بزرگواری معنا کرد یا مخاطره آمیزو وخیم و خانه خراب کن !؟

آقای خطیر عزیز! شما اینک به عنوان مدیرو تصمیم گیرنده استقلال یا ،،با ،،سرمربی محبوب تان هستید یا ،، بَر،، او !؟ بیخود برای اهل رسانه وهواداران بهانه نیاورید لطف کنید بگویید پس این دم خروس اختلاف نظر که ازلابلای میزمدیریت تان زده بیرون نشانه چیست !؟

آقای خطیر عزیز ! رنگ رخساره استقلال حکایت از سر درونش دارد...تا کی شما و ان هیات مدیره تان بی خیال عالم و آدم منتظرید که روزی دری به تخته مدیریت تان بخورد واسپانسری سوار بر اسب سفید با کیسه پرپول وارد شود ... شما لطف کنید بگویید چه کسی قراراست براستقلال منت بگذارد واین اسب سفید جناب اسپانسرموهوم را نعل کند !؟

آقای خطیرعزیز!...آیا شما چنانچه می رود به قول بسیاری از اهل فن بمثابه اسلاف تان ماموری دیکته شده و معذورو بی اختیارید یا مدیری مختار و مدبر که آمده در جهت سربلندی استقلال تلاش کند...یادت نرود انکه حکم شمارا توشیح کرد خود رفت !

آقای خطیر!...نشانه ها کم نیست مدیریت شما در این دوره از حضورتان در استقلال کارنامه ای مردود شده با صفرهای بسیاراست ...شما اگر قادر به اداره این تیم مردمی نیستید... شما اگر به عنوان یک مدیر توان جلب حمایتگران مالی را ندارید.. شما اگر قرارست همچنان بدهکار حق و حقوق کادر فنی و بازیکنان تان باشید و دراین همه غم پشت غم خَم به اَبروی مبارک تان نیاید !

شما اگر قرارست در جهت جذب بازیکنان جدید بدون هماهنگی با سرمربی محبوب تان وی را همچنان دور بزنید وبا بی اعتنایی و بی احترامی به وی قراردادش را در فرودگاه منعقد کنید بدا به حال شما واین همه صفر پشت صفر در کارنامه مدیریت شما !

آقای خطیر! مدیریت سینوسی شما در گذشته نچندان دورهمچنان در یادها مستدام است وباقی ...اینک استقلال عروسک زیور وکشورنیست که یک لنگش رانا حق شما بکشید ویک دستش را به حق سرمربی تیم تان ....استقلال سینه به سینه این مردم و نسل به نسل با قدمتی هشتاد ساله اعتباری جاودانه دارد

آقای خطیر عزیز ! شما اینک باحضور مجدد تان از استقلال شیری بی یال و دم اشکم ساختید اهالی فوتبال این را بخوبی درک می کنند لطف کنید تا دیر نشده در معیت هیات مدیره تان این نوع مدیریت افتخارآمیز را با خود ببرید ...راه باز است و جاده تا سوئیس تان دراز...! فعلا همین وتمام.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها