90322
طهماسبی: نکونام می‌داند از بازی با سپاهان چه می‌خواهد/ این دیدار عیار استقلال را مشخص خواهد کرد
01 شهريور 1402 10:26
پیشکسوت فوتبال گفت: امیدوارم استقلال سومین پیروزی پیاپی خودش را از مسابقات لیگ برتر به دست آورد و دل هواداران را شاد کند.

روزنامه گل

بهمن طهماسبی درباره دیدار استقلال با سپاهان در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: سپاهان همیشه یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ایران بوده و امسال نیز هزینه زیادی برای قهرمانی در مسابقات لیگ برتر کرده است. قطعاً دیدار هفته سوم استقلال با سپاهان در ورزشگاه نقش جهان بسیار دشوار خواهد بود. امیدوارم بازی جذاب و دیدنی را شاهد باشیم تا تماشاگران و بیننده‌های تلویزیونی از این دیدار لذت ببرند.

وی ادامه داد: اگر جواد نکونام از بازی با سپاهان برنده بیرون بیایید دست به کار بزرگی زده است. این مسابقه عیار استقلال را مشخص خواهد کرد و کسب نتیجه خوب در این دیدار برای بازی‌های بعدی استقلال بسیار روحیه بخش است. مسلماً نکونام می‌داند از بازی سپاهان چه می‌خواهد و همچنین می‌داند از نفراتش چطور استفاده کند تا بازی قابل قبولی را ارئه دهد. ان‌شالله برای شادی دل هواداران بتواند سومین پیروزی پیاپی خودش را در لیگ برتر به دست آورد و باز هم برنده بیرون بیایید.

*نکونام می‌تواند بهترین بازی را از بازیکنان استقلال بگیرد

کارشناس فوتبال در مورد کمبود نفرات تیم فوتبال استقلال در این فصل مسابقات لیگ برتر اضافه کرد: همانطور که گفتم نکونام می‌تواند از بازیکنان کنونی استقلال بهترین بازی را بگیرد تا تیم برترین نتایج را به دست آورد. استقلال با نکونام در مسیر قهرمانی لیگ برتر است و قطعاً او راه را پیدا کرده است تا استقلال را به موفقیت برساند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص جذب بازیکنان خارجی برای تیم استقلال ادامه داد: قطعاً استقلال به یک بازیکن طراح و یک فوروارد نیاز دارد. در برخی از پست‌ها نکونام برای پوشش نقاط ضعف در نظر دارد تا از بازیکنان خارجی استفاده کند. امیدوارم این نفرات هر چه زودتر جذب شوند تا تیم تقویت شود.

*مثل اینکه قوانین را فقط برای استقلال وضع می‌کنند

طهماسبی درباره قانون سقف بودجه باشگاه‌ها توضیح داد: مشخص نیست در فوتبال ایران چرا قانون سقف بودجه فقط برای استقلال است و برای دیگر تیم‌ها هیچ معنابی ندارد. قانون سقف قراردادهای بازیکنان یک سال اجرا شد و سال بعد برداشته شد. این فصل هم قانون سقف بودجه باشگاه‌ها را گذاشتند و هر باشگاهی که دوست داشت از رعایت این قانون فرار کرد. مثل اینکه این قوانین را فقط برای استقلال وضع می‌کنند و سایر تیم‌ها موظف به رعایتش نیستند. قانون یک مدت اجرا می‌شود و سال بعد برداشته می‌شود. به نظرم باید قانونی وضع شود تا قراردادهای بازیکنان در موعد مقرر پرداخت و بدهکاری به سال بعد موکول نشود.

*باشگاه‌ها توسط مدیران بی‌تعهد تخریب می‌شوند

وی در پایان با اشاره به اینکه باشگاه‌ها توسط مدیران بی‌تعهد تخریب می‌شوند، خاطرنشان کرد: اگر قرار است پولی به بازیکن بدهند همین امسال به او بدهند و مطالباتش به سال بعد موکول نشود. یک مدیرعامل بودجه‌ای برای یک فصل دارد، اما بیشتر از آن بودجه برای یارگیری استفاده می‌کند و باشگاه را برای سال آینده بدهکار خواهد کرد. این مدیر قراردادها را می‌بندد و تعهدی ندارد، بعد از اینکه می‌رود هنوز مطالبات بازیکنان وجود دارد،‌ چون قراردادهای بازیکنان پرداخت نمی‌شود. برخی از بازیکنان چندین سال است از باشگاه طلب دارند تا جایی که تیم را برای سال آینده دچار مشکل می‌کند. این افراد فقط مدیران هزینه هستند و بعد از کناره‌گیری به نهاد یا سازمانی پاسخگو نیستند.

#جواد نکونام #پیشکسوت استقلال #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها