اتفاق جالب دو هفته ابتدایی لیگ برتر
90282
خارجی‌ها گل نمی‌زنند!
31 مرداد 1402 13:41
2هفته از شروع مسابقات لیگ بیست‌وسوم می‌گذرد و تیم‌ها آرام‌آرام آماده حضور در دیدارهای هفته سوم می‌شوند. یک اتفاق جالب اما در مسابقات 2هفته آغازین، ثبت تمامی گل‌ها به نام بازیکنان ایرانی بوده است.

روزنامه گل

2هفته از شروع مسابقات لیگ بیست‌وسوم می‌گذرد و تیم‌ها آرام‌آرام آماده حضور در دیدارهای هفته سوم می‌شوند. یک اتفاق جالب اما در مسابقات 2هفته آغازین، ثبت تمامی گل‌ها به نام بازیکنان ایرانی بوده است. در این دو هفته مجموعا 31گل به ثمر رسیده است. هفته اول 18گل رد و بدل شد و میانگین نسبتا خوبی (البته در استانداردهای فوتبال ایران) به ثبت رسید اما در هفته دوم تعداد گل‌ها به عدد 13کاهش یافت. تمامی این 31گل را بازیکنان ایرانی به ثمر رسانده‌اند و فعلا از خارجی‌ها، مخصوصا بازیکنان پرشمار عراقی حاضر در لیگ خبری نشده است.

ازجمله مهاجمان خارجی که در این دو هفته به میدان رفتند و گل نزدند می‌توان به گادوین منشا و علا عباس، فورواردهای فولاد خوزستان اشاره کرد. همچنین علی یوسف، مهاجم عراقی نفت آبادان هم فعلا نتوانسته گلی برای این تیم بزند. البته ریکاردو آلوز، هافبک تراکتور تا آستانه پاک کردن این خط تیره پیش رفت اما شوت سرکش او در بازی با پرسپولیس به تیر دروازه حریف برخورد کرد. هرچند برای قضاوت خیلی زود است اما به‌طور کلی بعید به‌نظر می‌رسد خارجی‌های لیگ برتر امسال چندان چنگی به دل بزنند.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها