سپاهان بهترین مهره‌های لیگ را جذب کرده
90259
کعبیان پور: استقلال در اصفهان به هوادارانش نیاز دارد
31 مرداد 1402 12:07
احمد کعبیان پور پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی پوشان در بازی خارج از خانه مقابل نکات قابل توجهی را برابر سپاهان رعایت کنند تا با موفقیت از این بازی حساس خارج شوند. 

روزنامه گل

احمد کعبیان پور پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی پوشان در بازی خارج از خانه مقابل نکات قابل توجهی را برابر سپاهان رعایت کنند تا با موفقیت از این بازی حساس خارج شوند. مشروح صحبت‌های کعبیان پور با گل درباره شرایط استقلال پیش از بازی هفته سوم مقابل سپاهان را می‌خوانید:

روحیه استقلالی‌ها پس از دو برد را چطور می‌بینید؟

هر چند ملوان تیم خوب و جنگنده ای بود و استقلال را اذیت کرد اما در نهایت آبی پوشان توانستند به پیروزی برسند تا در هفته‌های ابتدایی امتیازی از دست ندهند و از نظر روحی شرایط مطلوبی داشته باشند.

دیدار حساس با سپاهان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

این دیدار تفاوت‌های بسیاری دارد، سپاهان بهترین مهره‌های لیگ را جذب کرده و یک تیم پر ستاره است اما در آنسوی میدان استقلال بدلیل مشکلات مالی و مدیریتی نتوانست نفرات مورد نظر کادر فنی را جذب کند و تنها شاکله فصل گذشته خود را آنهم با از دست دادن دو مهره کلیدی حفظ کرده و باید با شرایطی متفاوت با سپاهان دیدار کند. دیداری که تساوی آن به سود پرسپولیس خواهد بود بنابراین دو تیم بدنبال کسب سه امتیاز هستند تا از بالای جدول فاصله نگیرند.

به نظر شما استقلال در این دیدار باید چه نکاتی را رعایت کند؟

استقلال دو پیروزی بدست آورده و حالا به یک بازی سخت رسیده، نکونام باید از تجربه‌اش کمک بگیرد، آنالیز دقیقی از حریف داشته باشد و اجازه ندهد بازیکنانش با دو بردی که بدست آورده اند دچار غرور شوند. سپاهان با تمام قوا به مصاف استقلال خواهد رفت تا در اصفهان و مقابل هوادارانش برنده از زمین خارج شود، آبی ها هم برای رسیدن به امتیاز باید روزنه ها را بسته و اجازه نفوذ به مهاجمانی چون شهریار مغانلو را ندهند که یکی از آماده ترین بازیکنان است و می تواند برای استقلال دردسر ساز شود. بازیکنان استقلال باید به دور از جو ورزشگاه یک بازی منطقی را به نمایش بگذارند تا بتوانند با امتیاز به تهران باز گردند.

چه توصیه ای به مدیران باشگاه دارید؟

مدیران استقلال هم وظیفه دارند مشکلات مالی را حل کنند. بازیکنان مد نظر کادرفنی را جذب کنند و حاشیه ها را از تیم دور کنند تا تیم با آرامش و داشتن تمرکز برابر حریفان نتیجه بگیرد، اگر وحدت و همدلی نباشد تیم دستخوش حواشی گوناگون خواهد شد و تیم از مسیر و هدفش دور می شود بنابراین انتظار می رود مدیریت باشگاه بجای آوردن بازیکن بدون هماهنگی با سرمربی مشکلات باشگاه را حل کند.

استقلال در بازی خارج از خانه هم نیاز به هواداران دارد.

بله، استقلال بازی سختی برابر سپاهان خواهد داشت بنابراین به هوادارانش در اصفهان نیاز دارد، حضور آن‌ها برای بازیکنان استقلال مایه دلگرمی خواهد بود و حمایت آن‌ها از ابتدا تا سوت پایان بازی می‌تواند استقلال را برای رسیدن به پیروزی کمک کند.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها