آماتور هفته؛ امیرحسین حسین‌زاده
90255
فاز بزرگتر تیم
31 مرداد 1402 11:47
شاید یکی از عجیب‌ترین داستان‌های هفته دوم لیگ برتر، مربوط به میکس‌زون جنجالی امیرحسین حسین‌زاده می‌شد؛ هافبک پیشین استقلال و شارلروا که مدت زمان بسیار کوتاهی است به تراکتور پیوسته اما به‌نظر می‌رسد خودش را صاحب حق می‌داند تا عملکرد برخی همبازیانش را زیر سؤال ببرد.

روزنامه گل

شاید یکی از عجیب‌ترین داستان‌های هفته دوم لیگ برتر، مربوط به میکس‌زون جنجالی امیرحسین حسین‌زاده می‌شد؛ هافبک پیشین استقلال و شارلروا که مدت زمان بسیار کوتاهی است به تراکتور پیوسته اما به‌نظر می‌رسد خودش را صاحب حق می‌داند تا عملکرد برخی همبازیانش را زیر سؤال ببرد. حسین‌زاده بعد از شکست تراکتور در برابر پرسپولیس در بخش جنجالی حرف‌هایش گفته: «برای خیلی‌ها انگار برد و باخت مهم نیست و فقط بازی می‌کنند و می‌روند. یک عده انگار تمرکز ندارند و زحمات بقیه را هم هدر می‌دهند. اتفاقاتی می‌افتد که نباید رخ بدهد. امکاناتی که اینجا وجود دارد در برخی از تیم‌های اروپایی هم نیست. آدم دلش می‌سوزد که برخی در زمین برای‌شان برد و باخت مهم نیست و آخرش هم خوشحال و خندان می‌روند. ما می‌گوییم قهرمان می‌شویم اما قهرمانی به این راحتی نیست و با این شرایط نمی‌شود برای قهرمانی جنگید. باید بیشتر از اینها برای این تیم تلاش کرد

بعد از حرف‌های حسین‌زاده خیلی‌ها مشغول گمانه‌زنی شدند که منظور او چیست و کدام بازیکن را متهم به کم‌کاری می‌کند؛ حتی هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تبریزی هم به میدان آمد و گفت اشاره هافبک جوان سرخپوشان به یکی از بازیکنان خارجی تیم است. سؤال اساسی اما خیلی فراتر از این حرف‌هاست؛ اینکه اصولا یک بازیکن چرا باید به‌خودش اجاره بدهد در حوزه‌ای که به او مربوط نیست دخالت کند و هم‌تیمی‌هایش را زیر سؤال ببرد؟ آن هم تازه با این عجله، جلوی چشم خبرنگاران و در شرایطی که خودش فقط چند روز است به این تیم اضافه شده؟ لااقل بگذار عرقت خشک شود آقای حسین‌زاده عزیز!


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها