تاخت و تاز به نکونام خیلی زود شروع شد
90204
جواد تا کجا دوام می‌آورد؟
30 مرداد 1402 12:18
مدت‌ها بود که در کنار شرایط استقلال با جواد نکونام و اینکه این مربی با ریسک بالایی هدایت تیم محبوب و پرطرفدار آبی پایتخت را برعهده گرفته حرف به میان بوده و همچنان هم ادامه دارد.

روزنامه گل

سیدیاسر رضوی - مدت‌ها بود که در کنار شرایط استقلال با جواد نکونام و اینکه این مربی با ریسک بالایی هدایت تیم محبوب و پرطرفدار آبی پایتخت را برعهده گرفته حرف به میان بوده و همچنان هم ادامه دارد. جایی که حتی ما در گزارشی چندی پیش در گزارشی از «نقدها و شمیرهای» تیز علیه سرمربی استقلال حرف به میان آوردیم که خیلی ها منتظر کوچکترین لغزش این تیم با این مربی هستند تا چهره محبوب این فصل هواداران را مخدوش کنند.

هرچند که استقلال در دو بازی ابتدایی خودش در لیگ با کوهی از مشکلات توانست با هدایت جواد نکونام در کنار شاگردانش دست به کار بزرگی بزند و با کسب 6 امتیاز مقابل نفت آبادان و ملوان در جمع مدعیان قرار بگیرد، اما تاخت و تازها از همان هفته دوم و برد یک بر صفر استقلال برابر شاگردان تارتار شروع شد.

بردی دشوار که شاید سه امتیاز آن را باید مرهون هنرنمایی سیدحسین حسینی در گرفتن پنالتی حریف دانست و گلی که در حساس‌ترین زمان محمدحسین مرادمند؛ دفاع جلو آمده استقلال به ثمر رساند.

آنجا که جریان نقدها از همان نشست بعد از بازی شروع شد که برد یک بر صفر استقلال نکونام مورد نکوهش قرار گرفت و سبک بازی او را همچون کی روش که نتوانست در فوتبال ایران با تیم ملی ایران در نهایت به موفقیتی برسد تشبیه کردند.

هرچند که نکونام تشبیه سبک خودش را به کی روش یک افتخار دانست اما قطعا او پیش بینی این روزها را با استقلال کرده بود که خیلی زود با دادن این کد که هواداران فریب نخورند، بحث برد یک بر صفر خودش را پوشش داد.

به هرحال قبلا هم گفتیم که نکونام و سبک فوتبالی او را برخی پیشکسوتان استقلال که هنوز تمایلی به صحبت در مورد این تیم بابت به حاشیه نرفتن باشگاه ندارند، نمی پسندند اما تاخت و تاز به این مربی را به شکل زیرپوستی آغاز کرده و می‌توان اولین کدهای آن را به کسب نتیجه ضعیف استقلال بعد برد سه گله مقابل نفت آبادان برابر تیم ملوان تارتار شاهد بود.

بردی که بلافاصله باخت در بازی دوستانه مقابل داماش شرایط را به سمتی برد که حالا در این شرایط اوج کار نکونام را این هفته و در بازی با سپاهان می دانند که فتح الله زاده در گفت و گو با روزنامه گل اعلام کرد در صورت برد این تیم باید مجسمه جواد را از طلا ساخت. این یعنی خود مدیرعامل سابق استقلالی ها این احتمال را سخت می داند و از حالا به نفع نکونام کار کرده و به دنبال برداشتن فشار روی این مربی است که کار سختی با آبی های پایتخت نشین دارد. شرایطی که حالا باید منتظر دید تا کجا نکونام می تواند دوام بیاورد و پاسخی مناسب برای نقدهای اینچنینی که منتظر یک فرصت برای بلندتر شدن صدای آن هستند، خواهد داشت.

#سیدیاسر رضوی #جواد نکونام #استقلال #لیگ برتر
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها