سال 1402 شروع رویایی علی بیرو در لیگ برتر
90199
بیرانوند و 540 دقیقه متوالی بدون گل‌خورده
30 مرداد 1402 12:04
پرسپولیس سال 1402 را بسیار طوفانی شروع کرد . 7 بازی و 7 پیروزی در لیگ برتر و قهرمانی در لیگ بیست و دوم و سپس 3 پیروزی در جام حذفی و قهرمانی در جام حذفی و دبل در قهرمانی اوج کار این تیم بود.

روزنامه گل

پرسپولیس سال 1402 را بسیار طوفانی شروع کرد . 7 بازی و 7 پیروزی در لیگ برتر و قهرمانی در لیگ بیست و دوم و سپس 3 پیروزی در جام حذفی و قهرمانی در جام حذفی و دبل در قهرمانی اوج کار این تیم بود. در ادامه و در شروع فصل جدید یعنی لیگ برتر بیست و سوم این شروع طوفانی ادامه پیدا کرد و در دو هفته ابتدایی شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شدند که ابتدا آلومینیوم اراک را با نتیجه یک‌بر صفر در تهران شکست دهند و سپس تراکتور تبریز را در تبریز با نتیجه مشابه یک بر صفرشکست دادند تا دوازدهمین برد پی‌درپی خود را کسب کند.

اما نکته مهم در موفقیت‌های پرسپولیس در سال 1402 عملکرد فوق‌العاده خط دفاع و دروازه‌بان پرسپولیس یعنی علیرضا بیرانوند است.

پرسپولیس در 4 بازی آخر خود در لیگ برتر بیست و دوم نه‌تنها چهار برد پیاپی کسب کرد بلکه در این 4 بازی دروازه‌اش هم باز نشد. شاگردان یحیی گل‌محمدی در روزهای پایانی لیگ برتر بیست و دوم ابتدا در هفته بیست و هفتم در مهم‌ترین بازی فصل قبل استقلال را با یک گل شکست دادند. سپس در هفته بیست و هشتم پیکان را با یک گل پشت سر گذاشتند. پرسپولیس سپس در هفته بیست و نهم و با نتیجه پرگل 4 بر صفر از سد گل‌گهر گذشت و نهایتاً در هفته پایانی لیگ برتر با نتیجه مشابه ۴ بر صفر نساجی قائم‌شهر را شکست داد تا جشن قهرمانی برپا کند.

حال در ادامه این موفقیت و بردهای پی‌درپی در لیگ در فصل جدید همان‌طور که گفتیم پرسپولیس بردهای پی‌درپی را با دو پیروزی یک‌بر صفر مقابل آلومینیوم و تراکتور ادامه داد.

بدین ترتیب باید گفت علیرضا بیرانوند در 6 بازی متوالی با تیمش هم برنده‌شده و هم اینکه هیچ گلی دریافت نکرده است. علیرضا بیرانوند که یکی از عوامل اصلی قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بیست و دوم و جام حذفی و نهایتاً دبل قهرمانی بود تاکنون موفق شده در سال 1402 یک شروع رویایی داشته باشد و 540 دقیقه متوالی دروازه خودش را بسته نگه دارد. گفتنی است پرسپولیس که در این دو فصل در خط حمله از داشتن مهاجم درجه‌یک رنج می‌برده و در بعضی بازی نهایتاً یک مهاجم و یا اصلاً مهاجم تخصصی نداشته در 6 بازی آخر خود 12 گل به ثمر رسانده است و همان‌طور که گفتیم هیچ گلی دریافت نکرده است.

#پرسپولیس #علیرضا بیرانوند
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها