90158
نوازی: اگر حرفی داریم باید در زمین مسابقه بزنیم/ در چند پست نیاز به جذب بازیکن داریم
29 مرداد 1402 15:45
مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، این تیم در برخی پست‌ها کمبود دارد و باید بازیکنانی جدید را به خدمت درآورد.

روزنامه گل

محمد نوازی درباره آخرین وضعیت استقلال و کسب شش امتیاز از دو بازی ابتدایی لیگ گفت: همه می‌دانند که تیم ما با چه مشکلاتی در تمرینات پیش‌فصل روبه‌رو شد که هنوز خیلی از آنها برطرف نشده است، ولی با تلاش جواد نکونام در رأس کادر فنی و همچنین زحمت بازیکنان توانستیم شش امتیاز از دو بازی ابتدایی بگیریم. البته هنوز در چند پست نیاز به جذب بازیکن داریم، ولی همین نفراتی که در حال حاضر در استقلال حضور دارند جزو بهترین‌ها هستند و تلاش می‌کنند که تیم نتیجه بگیرد و هواداران خوشحال شوند.

وی در مورد بازی با سپاهان در هفته سوم لیگ برتر تصریح کرد: سپاهان جزو تیم‌های باکیفیت لیگ است و در زمین خودش به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کند. ما هم استقلال هستیم و انگیزه‌های خاص خودمان را داریم. امیدوارم در اصفهان بازی بدون اشتباهی انجام داده و به هدفی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. تمام هدف ما این است که این روند را ادامه داده و در اصفهان هم نتیجه خوبی بگیریم.

مربی تیم فوتبال استقلال راجع به حرف‌های پاکو خمس که استقلال را در بین مدعیان قهرمانی قرار نداده بود، یادآور شد: هر فردی نظر خاص خودش را دارد و صحبت‌های خمس هم برای ما قابل احترام است. من معتقدم اگر حرفی داریم باید آن را در زمین مسابقه بزنیم و نشان بدهیم که از لحاظ کیفیت فنی در چه سطحی قرار داریم.

نوازی همچنین درباره کار کردن با جواد نکونام اظهار داشت: مربیان فعلی نسبت به مربیان قدیمی سبک و تفکرات متفاوتی دارند. نکونام سال‌ها در اروپا کار کرده است و سابقه همکاری با مربیان زیادی را دارد. من هم تلاش می‌کنم اندازه خودم به استقلال کمک کنم و نکات جدیدی را از نکونام یاد بگیرم.

#محمد نوازي #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها