چه می‌گویی استاد؟
90145
علیمنصور، علیه علیمنصور!
29 مرداد 1402 15:20
چهره ویژه هفته دوم لیگ برتر، علیرضا منصوریان بود؛ سرمربی فولاد خوزستان که از زمان حضورش روی نیمکت این تیم به‌شدت تحت فشار قرار گرفته است.

روزنامه گل

چهره ویژه هفته دوم لیگ برتر، علیرضا منصوریان بود؛ سرمربی فولاد خوزستان که از زمان حضورش روی نیمکت این تیم به‌شدت تحت فشار قرار گرفته است. او هر طور بود توانست فصل گذشته را به پایان برساند و در پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستان هم بارها خبر جدایی احتمالی منصوریان منتشر شد اما نهایتا او در این تیم ماندگار شد و فصل جدید را هم به‌عنوان سرمربی فولاد شروع کرد؛ آغازی که اصلا خوشایند این مربی نبوده است. او فعلا هر دو بازی اول را باخته؛ ابتدا یک شکست 3گله در برابر گل‌گهر سیرجان را تجربه کرد و پس از آن در دربی خوزستان 2 بر یک به صنعت نفت آبادان باخت که یک نتیجه بد در یک مسابقه حیثیتی و مهم بود. بعد از پایان این مسابقه، جو منفی علیه منصوریان تشدید شد؛ جوی که از ابتدای کار او در فولاد هم وجود داشت و روزبه‌روز عرصه را بر این مربی تنگ‌تر کرده است.

نتایج علیمنصور در فولاد پرفرازونشیب بوده اما یکی از مسائلی که حساسیت‌ها را علیه او افزایش داده، برخی اظهارات عجیب و غریب این مربی است؛ عادتی قدیمی که روشن نیست منصوریان کی قصد دارد از آن دست بردارد. به‌عنوان مثال، او پیش از بازی با نفت آبادان در اظهارنظری که خیلی هم بازتاب داشت، گفت: «استارت یک روش جدیدی از فوتبال بازی‌کردن را فردا خواهید دید که در سال‌های اخیر هیچ تیمی بازی نکرده و سعی می‌کنیم برای نخستین‌بار در فولاد تستش کنیم‌.» این جملات منصوریان به سرعت در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد و همه منتظر بودند ببینند این روش جدید و بی‌سابقه چیست. طبیعی است که در چنین شرایطی فشار روی تیم خودی دوچندان می‌شود و بعد هم درصورت ناکامی احتمالی، صف بلندی از ملامتگران تشکیل خواهد شد. منصوریان اما باز هم چنین اشتباهی کرد؛ مثل دوران حضورش در استقلال که قبل از بازی با العین گفت در حال تحقیق روی دفاع یوونتوس است و البته 6گل خورد!


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها