آزادی بدون تماشاگر مثل تعزیه‌خوانی بود نه مسابقه فوتبال
90118
عابدینی: فرق کریم باقری با مهدی هاشمی نسب از زمین تا آسمان است!
29 مرداد 1402 13:35
آرش جعفری - مدیر عامل سابق پرسپولیس عقیده دارد، امسال شاهد لیگ جذابی خواهیم بود و 4 تیم پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

روزنامه گل

آرش جعفری - مدیر عامل سابق پرسپولیس عقیده دارد، امسال شاهد لیگ جذابی خواهیم بود و 4 تیم پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور مدعیان اصلی قهرمانی هستند. امیرعابدینی مدیر عامل سابق پرسپولیس در خصوص شروع پرسپولیس در لیگ بیست و سوم گفت: 2 پیروزی در2 بازی اول که یکی از آن ها در تبریز به دست آمده است برای پرسپولیس بسیار خوب است. اما درعین حال با توجه به بازی هایی که در این دو هفته انجام شده است من سپاهان را بهتر دیدم. این تیم اصفهانی زودتر از انتظار به هارمونی لازم رسیده است. البته پرسپولیس هم تیم خوبی دارد اما زمان می برد که به هارمونی لازم برسد. در مقابل از تراکتور تعجب می کنم که چرا با این همه بضاعت نتوانسته در دو هفته اول نتیجه بگیرد. هرچند که قرعه این تیم را خیلی سخت دیدم، بازی دو مدعی قهرمانی در دوهفته ابتدایی اوج بد شانسی است اما می توانست با بازی بهتر بازنده مطلق نباشد. استقلال هم با تمام مشکلاتش شروع خوبی داشت. به همین دلیل باید بگویم من 4 تیم پرسپولیس ، سپاهان، استقلال و تراکتور را مدعی های اصلی قهرمانی می دانم. هر 4 تیم سخت به دنبال قهرمانی هستند و مدام در طول لیگ و در جدول مسابقات یک دیگر را تعقیب می کنند. امسال لیگ جذابی را شاهد خواهیم بود. این را هم اضافه کنم پرسپولیس روز به روز بهتر خواهدشد.

عابدینی در ادامه در مورد نبود هواداران و برگزار شدن بازی های بدون تماشاگر استقلال و پرسپولیس گفت : این زشت ترین موضوع این دو هفته بود. بدترین چیز برای فوتبال نبود هوادار در ورزشگاه است. سکو های خالی ورزشگاه آزادی بد جوری تو ذوق می زد. بی رودربایستی بگویم ورزشگاه آزادی بدون تماشاگر مثل مراسم تعزیه خوانی بود نه مسابقه فوتبال. مسابقه فوتبال باید باشادی و شور شعف همراه باشد نه سکوت و غم!

امیر عابدینی در ادامه گفت: خدا را شکر لیگ خوب شروع شده بازی های خوبی را شاهد بودیم. داوری ها خوب بود هرچند که بر روی گل هفته اول پرسپولیس حرف حدیث هایی بود و یا در بازی استقلال حرف و حدیث به وجود آمد. اما داوری ها واقعا منصفانه بود و باید قبول کنیم بر روی پرسپولیس و استقلال همیشه این حساسیت ها وجود دارد. امیدوارم در ادامه لیگ به همین خوبی ادامه پیدا کند.

عابدینی در ادامه در مورد ضعف خط حمله پرسپولیس گفت: الان وقت انتقاد نیست در شروع لیگ شما نباید در مورد بچه های تیم حرف منفی بزنید. تازه شروع کار است و نباید با روحیه تیم بازی کرد. از سوی دیگر باید بگویم یحیی گل محمدی به تجربه کافی رسیده است و می داند تیمش را چگونه ارنج کند تا برنده باشد. من بی تعارف می گویم یحیی الان در اوج تجربه قرار دارد. یحیی این تجربه را به زمینه علمش اضافه کرده است. او چارچوب باشگاه وتمیمش را می شناسد. اما در عین حال باید بگویم هنوز خلا کریم باقری حس می شود. کریم باقری در پرسپولیس حکم پرچمدار را دارد. او بخشی از تاریخ باشگاه است امیدوارم آقایان هرچه زودتر به اشتباهشان پی ببرند و زمینه حضور او در تیم فراهم شود. من مطمن هستم حال کریم بدون پرسپولیس بد است و همینطور حال پرسپولیس هم بدن کریم خوب نیست.

مدیر عامل سابق پرسپولیس در خصوص اینکه استقلالی ها عقیده دارند نقش مهدی هاشمی نسب مثل کریم باقری در پرسپولیس است گفت: خدا را شکر که استقلالی ها بعد از مدت ها به این نتیجه رسیدند که به یک کریم باقری احتیاج دارند. این موضوع بزرگی کریم باقری را نشان می دهد که استقلالی به دنبال بدل او هستند تا به نیمکت تیمشان وزن بدهند. کریم باقری باعث شد که استقلالی ها خلا نیمکتشان را با هاشمی نسب پر کنند. مهدی بچه خوبی است و قابلیت های زیادی دارد اما فرق کریم باقری با مهدی هشمی نسب از زمین تا آسمان است!

امیر عابدینی در مورد رفتن سجادی و حضور کیومرث هاشمی در راس وزارت ورزش گفت: من اعتقاد دارم کیومرث هاشمی یک مقدار دیر به وزرات ورزش آمد. او باید از همان ابتدا به وزرات ورزش می آمد. امیدوارم او را هرچه زود تر او را به مجلس معرفی کنند و او هم رای بیاورد. جامعه ورزش احترام زیادی برای کیومرث هاشمی قائل است چون او هم صداقت دارد و هم اینکه تمام زیر و بم ورزش ایران را به خوبی می شناسد. کیومرث هاشمی از نوادر مدیریتی ورزش ایران است. او در فدراسیون فوتبال، کمیته المپیک و تمام سطوح مدیریتی ورزش بوده و می تواند کمک شایانی به بهتر شدن ورزش ایران بکند.

#پرسپولیس #آرش جعفری #امیر عابدینی #کریم باقری #یحیی گل محمدی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها