آمار فوق العاده گل محمدی با قرمزهای پایتخت مقابل قرمزهای تبریز
90058
پرسپولیس یحیی؛ قاتل تراکتور!
28 مرداد 1402 12:45
سیدیاسر رضوی - در ادامه رقابت های هفته دوم لیگ بیست و سوم برتر فوتبال کشورمان، یکی از جدال های مهم در تبریز رقم خورد.

روزنامه گل

سیدیاسر رضوی - در ادامه رقابت های هفته دوم لیگ بیست و سوم برتر فوتبال کشورمان، یکی از جدال های مهم در تبریز رقم خورد. جایی که شاگردان گل محمدی در دومین تقابل خودشان در این مسابقات باید به مصاف تراکتوری می رفتند که هفته گذشته با هدایت خمس در اصفهان یک شکست سنگین را تجربه کرده بودند. آنهم تراکتوری که با جذب بازیکنان سرشناس که اکثر آنها هم پرسپولیسی بودند و لباس این تیم را برتن داشتند مثل شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، محمد نادری و دیگران به یکی از کهکشانی های لیگ امسال معروف شده که از مدعیان قهرمانی هم شناخته می شود.

با این حال تیم یحیی گل محمدی که قبلا هم مشخص شده مقابل تیم هایی که فوتبال بازی می کنند، پرسپولیس او شانس برنده شدن و موفق بودن بیشتری را دارد، توانست در تبریز به یک سه امتیاز مهم و حساس دست پیدا کند و همراه با سپاهان و استقلال تنها تیم های 6 امتیازی لیگ برتر در پایان هفته دوم رقابت های این فصل باشد.

تراکتور خمس خوش شانس بود!

تراکتور بعد از باخت سنگینی که مقابل سپاهان در هفته نخست در اصفهان تجربه کرده بود اصلا دلش نمی خواست با این همه ریخت و پاشی که امسال داشته، در هفته دوم آنهم در خانه بازنده بازی باشد. به همین خاطر با برخی تغییرات سرمربی اسپانیایی قرمزهای تبریزی تیمش را مقابل پرسپولیس گل محمدی در تبریز آنهم مقابل یک ورزشگاه پر از طرفدار تراکتوربه میدان فرستاد. هرچند تراکتور تیم دست و پا بسته ای مقابل پرسپولیس نبود و بارها مقابل این تیم توانست موقعیت سازی داشته باشد اما در نهایت شاگردان گل محمدی بودند که در فقر مهاجم به خوبی روی اشتباه فردی دروازه بان تراکتور که در این بازی هم دبل کرد، توسط صادقی به گل رسید. با این حال شاگردان یحیی در طول بازی چند موقعیت گلزنی دیگر هم داشتند که گل نشدن آنها شاید خوش شانسی خمس و شاگردانش بود که این بار در خانه بعد از سپاهان یک شکست سنگین را تجربه نکنند. اتفاقی که باعث شد عذرخواهی آنها از هواداران بعد از دومین شکست پیاپی، آنچنان که باید و شاید فشار برای آنها در پی نداشته باشد اما این قطعا آخرین فرصت این مربی و بازیکنان او خواهد بود که اگر نتوانند این وضعیت را با این سرمایه گذاری زنوزی تغییر دهند.

پرسپولیس یحیی؛ قاتل تراکتور!

بازی این هفته پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی مقابل تراکتور در لیگ بیست و سوم، نهمین تقابل او با قرمزهای پایتخت نشین مقابل این تیم تبریزی بود. بردی که توانست رکورد گل محمدی را دست نیافتنی تر از همیشه برای قرمزهای تبریزی کند که یک مربی می تواند در تقابل های رودررو به دست بیاورد. گل محمدی تا به اینجای کار هر بار که با هدایت پرسپولیس مقابل تراکتور قرار بگیرد تقریبا برنده بوده است. گل محمدی به جز یک بار که تیمش در خانه نتیجه را با یک گل به حریف تبریزی واگذار کرد در بقیه مسابقات برنده از زمین خارج شده است. یحیی از 9 بازی که تاکنون با هدایت پرسپولیس مقابل تراکتور انجام داده توانسته در 8 بازی تیمش را برنده از زمین خارج کند که این قطعا یک رکورد خارق العاده برای کار مربیگری او و پرسپولیسی است که زیر نظر او کارش را به عنوان مدعی دوباره قهرمانی دنبال می کند. حالا به نظر می رسد بردن پرسپولیس یحیی برای تراکتوری ها کم کم دارد به این رکوردی که او به ثبت رسانده به یک عملیات غیرممکن تبدیل می شود و این مربی هر دفعه با این روند دست نیافتنی تر از قبل می شود. پس از این به بعد اگر پرسپولیس یحیی را قاتل تراکتوری ها به حساب بیاوریم حرفی پربیراه نبوده است.

گلباران سه برابری تراکتور با پرسپولیس یحیی

یکی از نکات قابل توجه در 8 برد یحیی گل محمدی مقابل تراکتور در 9 بازی که این تیم پرسپولیس را مقابل این تیم هدایت می کرده است، گلباران دروازه قرمزهای تبریزی است. طبق آمار به دست آمده در 9 بازی قبلی همان طور که گفته شد یک بار تراکتور توانست با نتیجه یک بار موفق به گلزنی با نتیجه یک بر صفر شود و این تنها مسابقه ای بود که شاگردان گل محمدی با لباس پرسپولیس نتوانستند مقابل حریف گلزنی کنند. پرسپولیس براساس آمار در این 9 بازی که مقابل تراکتور داشته توانسته 16 بار موفق به گلزنی شود و تنها 5 بار دروازه خودش را باز شده ببیند تا سه برابر حریف تبریزی گلزنی کرده باشد و پرسپولیس یحیی متخصص گلباران دروازه آنها باشد.

#سیدیاسر رضوی #یحیی گل محمدی #پیج رسمی روزنامه گل #پرسپولیس #تراکتور
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها