یک سوال از زنوزی در مورد بهترین تیم تاریخ
90049
چطوری حساب کردی؟
28 مرداد 1402 10:50
تراکتور دیروز در چارچوب هفته دوم لیگ برتر میزبان پرسپولیس بود. به همین دلیل محمدرضا زنوزی مطلق، مالک این باشگاه در جمع بازیکنان حاضر شد و گپ و گفتی با آنها داشت.

روزنامه گل

تراکتور دیروز در چارچوب هفته دوم لیگ برتر میزبان پرسپولیس بود. به همین دلیل محمدرضا زنوزی مطلق، مالک این باشگاه در جمع بازیکنان حاضر شد و گپ و گفتی با آنها داشت. آنطور که خبرگزاری‌ها منعکس کرده‌اند، زنوزی در این دیدار ادعای بسیار بزرگی را مطرح کرده که کاملا قابل بحث است. مالک تراکتور گفته: «کارشناسان فوتبال معتقدند بهترین تیم تاریخ لیگ برتر را گرد هم جمع کرده‌ایم و من به این موضوع باور دارم. اصحاب رسانه باید این سؤال را از مدیران، بازیکنان باتجربه و کارشناسان منصف و عادل بپرسند. برخی‌ها شیطنت کرده و این سؤال را از آقای خمز که در تمام ۲۳دوره لیگ برتر حضور نداشت، پرسیده‌اند. ما که سال‌هاست در فوتبال ایران حضور داریم، می‌دانیم که طی این سال‌ها چه بازیکنانی در باشگاه بوده‌اند. آیا تاکنون چنین بازیکنان بزرگ داخلی و خارجی همچون اعضای کنونی تراکتور در یک تیم کنار هم جمع شده‌اند؟ 4بازیکن خارجی‌مان جزو بهترین خارجی‌های لیگ ایران هستند. معمولا باشگاه‌ها یکی دو ستاره دارند، ولی اکثر بازیکنان ما ستاره و دارای تجربه ملی و بین‌المللی هستند

اساسا طرح سؤالاتی با همین محور از پاکو خمز بوده که سرمربی تراکتور را در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس خشمگین کرده است؛ مخصوصا که مربی اسپانیایی پس از دیدار هفته اول با سپاهان به صراحت گفت: «این تیم را من نبستم.» حالا اما زنوزی تأکید می‌کند بهترین تیم تاریخ را برای خمز جمع کرده اما با احترام به سلایق مالک باشگاه تبریزی، به جرأت باید گفت فرضیه او در این مورد مردود است. شاید همین حالا و در همین فصل، سپاهان تیمی پرستاره‌تر از تراکتور در اختیار داشته باشد. حتی شرایط پرسپولیس فعلی هم در این زمینه قابل بحث است؛ پرسپولیس لیگ‌های پانزدهم و شانزدهم هم که سر جای خودش. حتما باید به استقلال اواسط دهه80 و مخصوصا اوایل دهه90 که اسکلت اصلی تیم ملی را با حضور نفراتی همچون مهدی رحمتی، پژمان منتظری، آندرانیک تیموریان، جی‌لوید ساموئل، مجتبی جباری، جواد نکونام، فریدون زندی، میلاد میداودی، آرش برهانی، فرهاد مجیدی و... تشکیل می‌دادند، اشاره کرد. جالب اینجاست که همین تراکتور فعلی که از سوی زنوزی با این تعابیر توصیف می‌شود، شاید نهایتا یکی، دو ملی‌پوش داشته باشد!

#تراکتور #زنوزی #پرسپولیس #لیگ برتر
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها