پرسپولیسی‌های تراکتور نشان دادند به درستی کنار گذاشته شدند
90047
درخشان: فشار پرسپولیس بود که گلر تراکتور را به اشتباه واداشت!
28 مرداد 1402 09:34
آرش جعفری - سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد شاگردان یحیی در نبریز بسیار فکورانه و منطقی بازی کردند چون می دانستند از بازی چه می خواهند.

روزنامه گل

آرش جعفری - سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد شاگردان یحیی در نبریز بسیار فکورانه و منطقی بازی کردند چون می دانستند از بازی چه می خواهند.

حمید درخشان در مورد بازی پرسپولیس و تراکتور که با پیروزی سرخ پوشان تهرانی همراه بود گفت: بازی خوب بود و پرسپولیس با علم اینکه می دانست در زمین حریف بازی می کند می دانست از بازی چه می خواهد برای همین با ارائه یک بازی منطقی و به دور از احساسات مقابل بیش از 50 هزار هوادار تبریزی موفق شد به یک برد مهم و ارزشمند در زمین حریف دست پیدا کند. آخر فصل ارزش این 3 امتیاز مشخص خواهد شد.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص نکات فنی بازی گفت: همانطور که گفتم پرسپولیس بسیار باهوش و فکورانه بازی کرد. شاگردان یحیی بی گدار به آب نزدند. برای تمام لحظه های بازی برنامه داشتند. خیلی ها می گویند پرسپولیس محتاط بازی کرد اما من می گویم پرسپولیس سیاستمدارنه بازی کرد چون مهم 3 امتیاز بازی بود و اینکه دست پر به تهران برگردند. هافبک ها بسیار دویدند و میانه زمن را از آن خودشان کردند. خط فاعی هم بی نقص بازی کرد. هم بر روی زمین و هم در هوا به حریف تبریزی خود فضا ندادند.

درخشان در مورد گل پرسپولیس که با اشتباه دروازه بان حریف همراه بود گفت: در فوتبال اگر شما اشتباه نکنید به گل نمی رسید. باید یک تیم اشتباه کند تا تیم مقابل گل بزند. اما اینکه گلر تراکتور اشتباه می کند به دلیل فشار تیم پرسپولیس است که باعث شد او و خط دفاعش اشتباه کنند.

البته عقیده دارم پرسپولیس می توانست گل های بیشتری هم بزند. ترابی حداقل دوموقعیت مسلم داشت که پرسپولیس به گل دوم برسد. یکبار هم پورعلی گنجی ضربه سرش به تیر دروازه خورد. بنابراین نباید شما پیروزی پرسپولیس را به خاطر اشتباه گلر حریف کم رنگ کنید. بازی درتبریز و با حضور آن همه تماشاگر راحت نیست.

درخشان در ادامه در مورد اینکه تراکتور را در این بازی چطور دیدید گفت: به عقیده من تراکتور نسبت به فصل گذشته زیا تغییر نکرده و حتی می توان گفت ضعیف تر هم شده است. فصل گذشته تراکتور نسبت به امسال تیم تر بود. نفرات جدید این تیم هنوز نتوانسته اند هماهنگ شوند و به زمان احتیاج دارند تا بتوانند خودشان را بیشتر نشان دهند و به تراکتور کمک کنند.

حمید درخشان در ادامه در مورد عملکرد پرسپولیس های سابق که در تراکتور حضور دارند در این بازی گفت: به نظر من اصال خوب نبودند. درواقع اگر بهتر بخواهم بگویم می توان گفت که همان بازیکنانی بودند که در پرسپولیس بازی می کردند! من فکر می کنم یحیی خصوصیات آن ها را به خوبی می دانست و متاسفانه در سال گذشته نتوانستد به پرسپولیس خیلی کمک کنند و برای همین مشخص شد به درستی از پرسپولیس کنار گذاشته شدند چون دیگر در حد پرسپولیس نبودند و کار تیم نمی آمدند و نمی توانستند به پرسپولیس کمک کنند .پرسپولیس بازیکن بزرگ می خواهد. بازیکنان پرسپولیس باید در سطحی باشند که به تیم کمک کند.

درخشان درخصوص خط حمله پرسپولیس و اینکه دردومین بازی بازهم گل نزدند گفت: البته در این دو بازی ما فقط شاهد حضور شهاب زاهدی بودیم. مهدی عبدی به زمین نیامده تا در خصوص او صحبت کنیم. متاسفانه خط حمله پرسپولیس تا کنون چیزی از خودش نشان نداده است. از سوی دیگر طی این دوبازی من ندیم که شهاب زاهدی در موقعیت خیلی خوب قراربگیرد اگر موقعیتی هم بود نصفه نیمه بوده است. باید به او توپ برسد و بعد درموردش قضاوت کرد. شهاب زمان می خواهد تا با پرسپولیس هماهنگ شود بنابراین باید به او فرصت داد.

#حمید درخشان #آرش جعفری #پرسپولیس #لیگ برتر #تراکتور
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها