حقیقت تلخ در مورد استقلال
90017
دور از قواره مدعیان
27 مرداد 1402 20:15
شاید سپاهان، پرسپولیس و تراکتور به این آسانی مقابل دروازه استقلال فرصت گلزنی از دست ندهند و برابر تک ضربه‌های آبی‌پوشان اینقدر آسیب‌پذیر نباشند. 

روزنامه گل

روزنامه گل- مهرداد شیری

استقلال دومین بازی فصل جدید را هم با پیروزی پشت سر گذاشت؛ هرچند در این دیدار خانگی خبری از طراوت مسابقه هفته اول برابر نفت آبادان نبود. ملوان در آزادی فوتبال خوب و جانداری بازی کرد و چه بسا اگر پنالتی این تیم در دقایق آغازین تبدیل به گل می‌شد، استقلال به مشکل می‌خورد.

بی‌گمان در هفته‌های آغازین فصل کسب حداکثر امتیازات مهم‌تر از هر چیز دیگری است، اما عملکرد امشب استقلال نشان داد این تیم برای تبدیل شدن به مدعی قهرمانی خیلی کار دارد. فقر خلاقیت در استقلال بیدا می‌کند و به سختی می‌توان ستاره‌ای را در تیم پیدا کرد که در لحظات مهم بازی بتواند گره مسابقه را باز کند. خب البته روشن است که استقلال بضاعت کمتری نسبت به سایر مدعیان دارد، اما در عین حال باید پیذیریم دارایی این تیم مثلا کمتر از ملوان نیست و شاگردان جواد نکونام در چنین مسابقاتی باید یک سر و گردن بالاتر از رقیب باشند.

قطعا هنوز برای قضاوت زود است، اما اگر اظهارات جواد نکونام مبنی بر پایان نقل‌وانتقالات استقلال حداقل تا پنجره زمستانی درست باشد، آبی‌ها کار سختی برای حضور در جمع مدعیان قهرمانی خواهند داشت. شاید سپاهان، پرسپولیس و تراکتور به این آسانی مقابل دروازه استقلال فرصت گلزنی از دست ندهند و برابر تک ضربه‌های آبی‌پوشان اینقدر آسیب‌پذیر نباشند.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها